K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippari unohtaa, että hän on itse se joka aattelee heitä koko ajan, lukee ficcejä, käy x ja tumblr ja lukee vauvan ketjua. He taas elää omaa elämäänsä joka on täynnä kaikkea, varsinkin k:lla ty;stä lähtien. Nehän on nähneetkin vaan pari kertaa mukana iso lössi jengiä.

Mutta sinänsä ei uutta, että shippari ei erota omia tunteita muusta :D
 
vierailija
Amerikkalainen Lambert ja suomalainen Koskinen. Kiehtooko suomalaisia ajatus ulkomaalaisesta rakastajasta suomalaiselle miehelle.
Kärtsä muistutti pressanjuhlissa Lambertia, jonkun mielestä.
En tiedä, mutta itse olen eläissäni ollut näin fiksoitunut julkkikseen vain kahdesti: eka oli Adam (&sauli) ja nyt Kärppä (&bojan). Jotain outoa magiikkaa näissä on.
 
vierailija
Voi olla mahdollista että Feel Slovenia tekee Kärpän kanssa yhteistyödiilin jolla markkinoidaan Slovenian matkailua suomalaisille.
Mä en nyt oikein usko että suomi olisi slovenian näkökulmasta niin kiinnostava että tällaista diiliä edes harkittaisiin. Ei oo ainakaan näkynyt että olisivat mihinkään muihinkaan maihin tehneet vastaavaa markkinointia, niin aika random veto olisi tällainen.
 
vierailija
vierailija
Siellä on jo k:lle sopiva matkailukohde
😂🤣😂🤣
 
vierailija
Siellä on jo k:lle sopiva matkailukohde
K varmaan tietääkin teidän keksimästä pilkkanimityksestä tai kirjaimista jotakin, ei paljon järki päätä pakota?!
 

Yhteistyössä