K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sen jälkeen K on sanonut sen openminded ja lisäksi ei ollut tuossa kohtaa tavannut B vielä eli menen ton uusimman sanomisen mukaan.
Jos Oscar olisi minulta tivannut että mikäs se sinä mahdat olla niin vastaus olisi ollut ihan mitä vaan Oscar haluaa. Näin se oli K. Harmi muuten ettei Oscarin ja K tapaamisesta ollut mitään sen kummempaa materiaalia.
 
vierailija
Mun on hirveän vaikea ymmärtää sitä, että joku oikeasti kuvittelee B:n ja K:n välissä jotakin sellaista rakkautta, minkä vuoksi he saattaisivat vielä joku päivä päätyä yhteen. Mikä psykologinen ilmiö siinä on taustalla? Mä shippasin näitä kahta vielä jouluna, mut kokoajan erotin faktan ja fiktion.
 
vierailija
Mun on hirveän vaikea ymmärtää sitä, että joku oikeasti kuvittelee B:n ja K:n välissä jotakin sellaista rakkautta, minkä vuoksi he saattaisivat vielä joku päivä päätyä yhteen. Mikä psykologinen ilmiö siinä on taustalla? Mä shippasin näitä kahta vielä jouluna, mut kokoajan erotin faktan ja fiktion.
Mulla on sama homma Jancen kanssa. Shippaan heitä koko ajan, mutta tiedostan kyllä, että Nacella on tyttöystävä. Silti näitä kahta on kiva seurata
 
vierailija
Mun on hirveän vaikea ymmärtää sitä, että joku oikeasti kuvittelee B:n ja K:n välissä jotakin sellaista rakkautta, minkä vuoksi he saattaisivat vielä joku päivä päätyä yhteen. Mikä psykologinen ilmiö siinä on taustalla? Mä shippasin näitä kahta vielä jouluna, mut kokoajan erotin faktan ja fiktion.
No esim se voi olla, ettei itse toimi samantien sen mukaan, millaisia tunteita kokee.
 
vierailija
Onko sulla muuta elämää kuin K ja B? Vai miksi elät niin vahvasti mukana heidän keksityssä tarinassa? Miksei heidän kaveruus riitä sulle?
Onhan minulla tietysti osa-aikatyössä aikaa tähänkin käyttää, käsittelen tätä niinkuin itse koen ja ajattelen, että on viitettä oikean suhteen odotukseen, joten hyvin voin sitä vaikka vuosia odotella. Eli näen sen something more niin vahvasti.
 
vierailija
Mun on hirveän vaikea ymmärtää sitä, että joku oikeasti kuvittelee B:n ja K:n välissä jotakin sellaista rakkautta, minkä vuoksi he saattaisivat vielä joku päivä päätyä yhteen. Mikä psykologinen ilmiö siinä on taustalla? Mä shippasin näitä kahta vielä jouluna, mut kokoajan erotin faktan ja fiktion.
Amerikkalainen Lambert ja suomalainen Koskinen. Kiehtooko suomalaisia ajatus ulkomaalaisesta rakastajasta suomalaiselle miehelle.
Kärtsä muistutti pressanjuhlissa Lambertia, jonkun mielestä.
 

Yhteistyössä