Mä en nyt taas tiedä miten mä tämän kommenttini muotoilisin, jotta myös Janne-fanit ymmärtäisivät.... Lienee mahdoton tehtävä, hakkaan vain päätäni seinään kun edes yritän selittää... Onnenarpa oli "oikea" työ, koska Janne tienasi siitä neljä tonnia kuukaudessa. Näillä tuloilla Janne pystyi ostamaan hetken mielijohteesta kesämökin ja pakettiauton. Pystyi ottamaan tämän tästä omaa lomaa töistä, kun herkkä mieli oli taas pahoittunut. Lähti viikoksi Turkkiin iskemään miehiä... Tämä lemmikkihotellin kanssa työskentely on vähän sellaista näpertelyä. Olen varma että syksyllä ja talvella hiljenee, silloin ei luonnollisesti tule rahaakaan. Enkä jaksa uskoa että Keravan hotellikaan tulee ensi kevättä näkemään. Mutta hei, tämä on vain minun mielipiteeni!! Miksi te annatte minun (paskalle??!!) miemipiteelle niin suuren arvon, että pitää täällä sitten ruveta riehumaan? Eikö voi vain sivuuttaa minun epämieluisaa näkemystä? Todeta vain että ok, omapa on mielipiteesi. Mutta eihän Janne-fanit sellaiseen pysty. Pakko tulla lyttäämään niin kommentti kuin kirjoittajakin. Huoh.