K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos vielä arvuutellaan sitä, millä keikalla Sadie on ollut mukana tai ei...minulle kerrottiin tuoreeltaan Utrechtin keikan jälkeen maaliskuussa, että Bojan ja Sadie olivat juuttuneet jonkun fanin kanssa Tivolin pyöröoviin keikan jälkeen poistuessaan kahdestaan paikalta.
Siihen maailman aikaan tämä ei ollut suuri uutinen.
 
vierailija
Jännästi sanoo et at that point I had never been in love.
Olipa mielenkiintoinen artikkeli! Sadiekin on siis kärsinyt paniikkikohtauksista, erityisesti laulamiseen liittyen. On kuitenkin onnistunut monin osin myös selättämään paniikin. Omana itsenään ei kuitenkaan halua vielä laulaa, elokuvaroolissa on jo laulanut sen jälkeen. Ymmärtävät Bojanin kanssa varmasti hyvin toisiaan ja heistä on varmasti tukea toisilleen, ovatpa sitten ystäviä tai suhteessa.
 
vierailija
Jos vielä arvuutellaan sitä, millä keikalla Sadie on ollut mukana tai ei...minulle kerrottiin tuoreeltaan Utrechtin keikan jälkeen maaliskuussa, että Bojan ja Sadie olivat juuttuneet jonkun fanin kanssa Tivolin pyöröoviin keikan jälkeen poistuessaan kahdestaan paikalta.
Siihen maailman aikaan tämä ei ollut suuri uutinen.
Eli S olisi tuon mukaan ollut sitten aika pitkään mukana.
 
vierailija
Jos vielä arvuutellaan sitä, millä keikalla Sadie on ollut mukana tai ei...minulle kerrottiin tuoreeltaan Utrechtin keikan jälkeen maaliskuussa, että Bojan ja Sadie olivat juuttuneet jonkun fanin kanssa Tivolin pyöröoviin keikan jälkeen poistuessaan kahdestaan paikalta.
Siihen maailman aikaan tämä ei ollut suuri uutinen.
Utrecht tais olla se missä bojan oli vuorostaan kipeä 🤔 Tai ainakin räkäinen. Ehkä se olikin S joka toi niille pöpön mukanaan, jos se ei kerran vältellyt tartuntaa 😁

Mutta wtf, miten keikkapaikalla voi olla pyöröovi?! Ihme ettei fanilaumat puristu sinne!
 
vierailija
Oli siellä paljonkin rivejä, en nyt enää muista kenen instassa mikäkin klippi oli, mutta oli sellaisia yleisön seasta kuvattuja, mistä näki että on väkeä reilusti edessä, jossain klipissä kuvaaja vielä pyöräytti kameraa ja näki miten paljon ihmisiä oli siinä sivuilla. Se lava on erityisen leveä, niin se vaikuttaa mielikuvaan paljon, kun kaikki ei ole sumpussa peräkkäin, vaan tilaa on.
Jurella tais ainakin olla stoori jossa näkyi niitä miehiä yleisössä. Siinä vaiheessa oli kyllä ihan kunnolla väkeä. Päälavan edessä on tietenkin ihan hirveästi tilaa eikä kaikki esiintyjät todellakaan vedä aluetta täyteen.
 
vierailija
Creepyä ei ole mikään muu kuin sinun suhtautumisesi hänen videoihinsa. Ilmeisesti olet niitä kuitenkin innoissasi katsonut, kun kerran koet voivasi niitä noin tarkkaan arvioida.
Totta toinen puoli, minustakin outo tuo hänen kuvaustapa ja se, että ilmeisesti aina päästävä eturiviin kuvamaan ja ei, en katso videoita, muutoin, kun jos niitä on ollut linkitettynä ketjuihin, tiktokia ei ole.
 
vierailija
Okei. Mulla ainakaan ei ole enää epäilystäkään, ettei B ja S olisi yhdessä. Ovat alkaneet seurustella maaliskuun kiertueella, tai ehkä jo helmikuussa Lontoossa, koska S on noin pitkäksi aikaa lähtenyt kiertueelle mukaan. Viimeistään maaliskuun lopussa on oltu "virallisesti" yhdessä, kun B on tyttöystävästään puhunut.
 
vierailija
Okei. Mulla ainakaan ei ole enää epäilystäkään, ettei B ja S olisi yhdessä. Ovat alkaneet seurustella maaliskuun kiertueella, tai ehkä jo helmikuussa Lontoossa, koska S on noin pitkäksi aikaa lähtenyt kiertueelle mukaan. Viimeistään maaliskuun lopussa on oltu "virallisesti" yhdessä, kun B on tyttöystävästään puhunut.
No sitten olet harvinaisen tyhmä, D:n kanssahan se kiertueella kulki, eikä myöskään ole nähty yhdessä B:n kanssa todistetusti missään. Lisäksi BL puhui omasta tyttöystävästään.
 
vierailija
No sitten olet harvinaisen tyhmä, D:n kanssahan se kiertueella kulki, eikä myöskään ole nähty yhdessä B:n kanssa todistetusti missään. Lisäksi BL puhui omasta tyttöystävästään.
Olen itse asiassa keskimääräistä älykkäämpi ja maisterikin vielä. 🤪 Tosin eihän se tyhmyydeltä suojaa. Mutta vielä sinäkin todisteesi tulet saamaan.
 
vierailija
Olen itse asiassa keskimääräistä älykkäämpi ja maisterikin vielä. Tosin eihän se tyhmyydeltä suojaa. Mutta vielä sinäkin todisteesi tulet saamaan.
Ei kiinnosta yhtään pätkää kenenkään maisteriudet jne. Oikeasti älykäs ei lisäksi kehuisi tuollaisilla asioilla? En usko, että tullaan saamaan ainakaan tässä asiassa, ehkä S:n oikea poikaystävä paljastuu siis se kuka on ollut siellä lentokoneessa.
 
vierailija
Ei ole varmuutta toiseenkaan suuntaan niinkuin tiedät, juorulehdet tarttuisi, jos olisi.
Aika monen julkkiksen suhteen alun on fanit ensin huomanneet kun ovat kaikkein tarkkasilmäisempiä, ei todellakaan juorulehdet kirjoita kaikesta. Tuo henkilö osoitti oman mielipiteensä olemassa olevien todisteiden valossa. Olet vähä-älyinen kun hyökkäät haukkumaan muita ja esität omat mielipiteesi faktoina.
 

Yhteistyössä