Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletko sä oikeasti noin T Y H M Ä???? Minähän vastasin sinulle jo!!!!!!! Minä olen se joka pyysin kysymyksen uudestaan! Ja olen vastannut sinulle jo aikoja sitten!!!!? Selailepa näitä viestejä taaksepäin. Niin ehkä, EHKÄ, löydät viestin jossa vastaan että en ole suuri enkä pieni Katrie-fani. Enkä myöskään hartaasti tuijota Onnenarpaa! Tsiisus mikä piipittäjä!!!
Ootko mielipuoli? Et vastannut. Mutta nyt vastasit.
 
vierailija
Janne unohtuu julkisuudesta vähitellen ja kohta häntä ei muista kun fanit kun ei näkyvyyttä tv saa.
Tämä juuri. Kohta nähdään hänen markkinointiosaaminen. Puskaradio ei riitä toimivaan markkinointiin.
Mitenhän käy, kun enää ei voi tv-lähetyksessä hyväntekeväisyyden puitteissa jatkuvalla syötöllä mainostaa omaa elukkahotlaansa.
Mielenkiintoista seurata.
 
vierailija
Ootko mielipuoli? Et vastannut. Mutta nyt vastasit.
Toi tyyppi joka kirkuu tuossa on kopioinut minun vastauksen aiemmasta. Hänellä ei ole omaa mielikuvitusta kirjoittaa mitään uutta ja omaa. Kyllähän sinä tiedät tyypin ja persoonan. Huutaa kun tietää ei ikinä vastannut sinulle (menin takas ja luin kommentit) ja nyt häntä nolottaa ja huutaa sitä täällä ulos minun textillä. Voi toista
 
vierailija
Toi tyyppi joka kirkuu tuossa on kopioinut minun vastauksen aiemmasta. Hänellä ei ole omaa mielikuvitusta kirjoittaa mitään uutta ja omaa. Kyllähän sinä tiedät tyypin ja persoonan. Huutaa kun tietää ei ikinä vastannut sinulle (menin takas ja luin kommentit) ja nyt häntä nolottaa ja huutaa sitä täällä ulos minun textillä. Voi toista
Joo tiedän tyypin. Niitä on 13 tusinassa täällä 😂.
 
vierailija
LOPETTAKAA! oikeasti tuo valheiden verkko ja pakkomielle yhteen ihmiseen, mikä teitä ihmisiä vaivaa? Mieleltään terveet ihmiset eivät tuollaisia sekavia tekstejä kirjoita ja toista toista samaa.. keksikää jotain asiallista keskustelua jos tarve on, ei teidän mielenterveys / elämä parane näin täällä kirjoittelemalla höpö höpöä. Kiusaamisesta ja haukkumisesta vaan jankkaatte ja sitä juuri täällä itse viljelette ja kaikkea muuta.. herätkää ja terve järki mukaan!!!
 
vierailija
Nyt kun Janne on työtön, niin hän voisi hakeutua johonkin hoivakotiin vanhusten viihdyttäjäksi. Mummot ja papparaiset ottaisivat varmasti avosylin vastaan tuon telkkarista tutun jankuttajan. Janne voisi vetää vanhuksille tietokilpailuja, bingoa, tuolijumppaa... Tai sitten vain yksinkertaisesti toimisi juttukaverina, kun hoitajat ei ehdi. Tässä on vain yksi mutta:

Janne ei jaksa tehdä kuin max. 2h työpäivää. Jotta hän tulisi palkallaan toimeen, palkan pitäisi olla Onnenarvan tasoa eli 100€/tunti. No kukapa pystyy Jannelle noin päättömiä tuntiliksoja maksamaan? Jos taas Janne saisi meidän tavallisten kuolevaisten palkkaa, liksa olisi esim. 15€/tunti. Eihän tuolla summalla meinaa saada edes makaronilaatikkoa valmistettua. Ongelma on siis palkkaus. Jos joku hoivakoti pystyy maksamaan tälle megastaralle 200€ 2 tunnin työpäivästä, viitenä päivänä viikossa, niin sitten ei ole mitään ongelmaa.
 
vierailija
Nyt kun Janne on työtön, niin hän voisi hakeutua johonkin hoivakotiin vanhusten viihdyttäjäksi. Mummot ja papparaiset ottaisivat varmasti avosylin vastaan tuon telkkarista tutun jankuttajan. Janne voisi vetää vanhuksille tietokilpailuja, bingoa, tuolijumppaa... Tai sitten vain yksinkertaisesti toimisi juttukaverina, kun hoitajat ei ehdi. Tässä on vain yksi mutta:

Janne ei jaksa tehdä kuin max. 2h työpäivää. Jotta hän tulisi palkallaan toimeen, palkan pitäisi olla Onnenarvan tasoa eli 100€/tunti. No kukapa pystyy Jannelle noin päättömiä tuntiliksoja maksamaan? Jos taas Janne saisi meidän tavallisten kuolevaisten palkkaa, liksa olisi esim. 15€/tunti. Eihän tuolla summalla meinaa saada edes makaronilaatikkoa valmistettua. Ongelma on siis palkkaus. Jos joku hoivakoti pystyy maksamaan tälle megastaralle 200€ 2 tunnin työpäivästä, viitenä päivänä viikossa, niin sitten ei ole mitään ongelmaa.
Kovasti jaksat miettiä Jannen elämää. Kuvitella jos miettisit omaa elämää noin vinhaan, mitä saavuttaisit. Muuta kun samoja lauseita toisensa perään päivä toisensa perään jollain keskustelupalstalla.
 
vierailija
Nyt kun Janne on työtön, niin hän voisi hakeutua johonkin hoivakotiin vanhusten viihdyttäjäksi. Mummot ja papparaiset ottaisivat varmasti avosylin vastaan tuon telkkarista tutun jankuttajan. Janne voisi vetää vanhuksille tietokilpailuja, bingoa, tuolijumppaa... Tai sitten vain yksinkertaisesti toimisi juttukaverina, kun hoitajat ei ehdi. Tässä on vain yksi mutta:

Janne ei jaksa tehdä kuin max. 2h työpäivää. Jotta hän tulisi palkallaan toimeen, palkan pitäisi olla Onnenarvan tasoa eli 100€/tunti. No kukapa pystyy Jannelle noin päättömiä tuntiliksoja maksamaan? Jos taas Janne saisi meidän tavallisten kuolevaisten palkkaa, liksa olisi esim. 15€/tunti. Eihän tuolla summalla meinaa saada edes makaronilaatikkoa valmistettua. Ongelma on siis palkkaus. Jos joku hoivakoti pystyy maksamaan tälle megastaralle 200€ 2 tunnin työpäivästä, viitenä päivänä viikossa, niin sitten ei ole mitään ongelmaa.
Jollain ollut tylsää aamuyöllä 😂.
 
vierailija
Mistäs sinä pöliset?? En ole kirjoittanut tänne mitään ennen tätä. Kävin vain lukemassa ja näin samat kommentit oletettavasti samoilta ihmisiltä joka päivä. Siitä kommenttini. Älä hyökkää kun et tiedä mistä puhut.
Älä välitä noista vihatyypeistä. Ne vahtaa kaikkea mitä täällä sanotaan ja sitten pomppivat heti kimppuun jos on eri mieltä heidän kanssa. He kun näes ajattelevat että se ainoa oikea asia on miehen vihaaminen.
 

Yhteistyössä