vierailija
Ei täällä ole sääntöjä.Ketjun ainoa sääntö taitaa olla, että ei K&B shippiä tänne.
Ei täällä ole sääntöjä.Ketjun ainoa sääntö taitaa olla, että ei K&B shippiä tänne.
Karkottaa? Tää on festari!!! Sinne halutaan random uusia ihmisiä, ei faneja!Kyllä se voi karkoittaa faneja kun Puolan ja Ruissinkin keikoista jotkut sanoi että jätti välistä hinnan takia.
K&B shippi ei ole sallittu, muuten täällä ei ole sääntöjä. Se on sovittu ja mainittu, kun ketjua perustettiin.Ei täällä ole sääntöjä.
Ja mähän en välitä yhtään. Täällä saa kato sanoa suoraan ja totuudelliset asiat.Mutta täällä on enemmän muiden ketjujen haukkumista, kuten nyt sinunkin viestissäsi, ivallista kommentointia vauvan keskusteluista.
No en sanoisi noin. Kävin puutarhassa muutama päivä sitten ja jessus miten siellä haukuttiin tämän ketjun kirjoittajia. Ehkä sitä on sitten vaikea katsoa sinne peiliin.Mutta täällä on enemmän muiden ketjujen haukkumista, kuten nyt sinunkin viestissäsi, ivallista kommentointia vauvan keskusteluista.
En ole koskaan käsittänyt tota pellemeikki juttua. Niin junttia se ainakin onTäällä on helpompaa. Ei poistu viestejä, ei mene kiinni klo 23, ei jatkuvaa aiheen vääntämistä pois raiteilta harhaisten K/B shippaus"mayhemeiden" etsinnässä joka ikisestä jutusta. (Joksut studiolla? Vaaauuu varmaan K:n kanssa yhteisbiisi tulossa, mayhemiiit, pellemeikiit!)
Kyllä siitäkin vaan kirjoitellaan, tänään viimeksi.K&B shippi ei ole sallittu, muuten täällä ei ole sääntöjä. Se on sovittu ja mainittu, kun ketjua perustettiin.
Siis mitä vttua? Jos kerran sullekin tuli selväksi kuka postaa (ja mistä tiedät, tuo voi ihan hyvin olla vaikka shippiin pettynyt B. C. Sloveniasta), niin ihan turha nillittää. Tosi tympeä viesti.Why aren't you using your pseudonym? There is only 2 people who translates to english and other one ships so this is not her. People who wants to please everyone and hides their identity when knows everyone don' t like their comment are cowards. And I don't even ship myself.
Niin ja puhe oli siitä onko siellä paikalla paljon faneja.Karkottaa? Tää on festari!!! Sinne halutaan random uusia ihmisiä, ei faneja!
Eli joku asia jota et ymmärrä on junttia?En ole koskaan käsittänyt tota pellemeikki juttua. Niin junttia se ainakin on
Ehkä tämän vaikutelman voi saada, mutta nytkin tämä keskustelu lähti liikkeelle jälleen kerran siitä, että joku tuli kyselemään miksi ihmiset viihtyvät täällä. Sitä ennen oli hyvässä hengessä keskustelua tällä kertaa Joksujen tulevasta keikasta. Uusien kannattaisi hypätä mukaan keskusteluun ja unohtaa turhat sääntökeskustelut. Jos ei tunnu omalta, ei siitä kannata tehdä numeroa. Sen kun poistuu vaan.Mutta täällä on enemmän muiden ketjujen haukkumista, kuten nyt sinunkin viestissäsi, ivallista kommentointia vauvan keskusteluista.
Harmillista tuo toisten ketjujen haukkuminen mutta myös vauvalla haukutaan todella paljon kompostia.Ehkä tämän vaikutelman voi saada, mutta nytkin tämä keskustelu lähti liikkeelle jälleen kerran siitä, että joku tuli kyselemään miksi ihmiset viihtyvät täällä. Sitä ennen oli hyvässä hengessä keskustelua tällä kertaa Joksujen tulevasta keikasta. Uusien kannattaisi hypätä mukaan keskusteluun ja unohtaa turhat sääntökeskustelut. Jos ei tunnu omalta, ei siitä kannata tehdä numeroa. Sen kun poistuu vaan.
Eihän haukuta.Harmillista tuo toisten ketjujen haukkuminen mutta myös vauvalla haukutaan todella paljon kompostia.
Todellakin haukutaan. Puutarhassa myös viime viikonloppuna kun vauva oli kiinni oli todella monta viestiä kompostin haukkumista. Aivan turha yrittää kieltää asiaa.Eihän haukuta.
Jos täältä on tultu trollaamaan, muuten tuskin?Todellakin haukutaan. Puutarhassa myös viime viikonloppuna kun vauva oli kiinni oli todella monta viestiä kompostin haukkumista. Aivan turha yrittää kieltää asiaa.
Siellä useamman kerran viikossa ellei päivittäin joku kertoo miten kamalaa porukkaa kompostissa on. Ja jos joku edes mainitsee että esim. kompostissa jutellaan parhaillaan Joksujen festarikeikoista niin alkaa heti valitus että kompostin juttuja ei saa tuoda vauvalle. Ymmärrän toki ettei sääntöjen vastaisia aiheita saa viedä mutta ihan neutraalitkin asiat.Jos täältä on tultu trollaamaan, muuten tuskin?
No eihän toisten ketjujen mitkään jutut tarvikaan tuoda, jokainen voi käydä itse katsomassa? Koska tämä ei ole shippiketju, siitä ei tykätä. Puutarha eri asia, jos mainitaan, vaikka minificci tms.Siellä useamman kerran viikossa ellei päivittäin joku kertoo miten kamalaa porukkaa kompostissa on. Ja jos joku edes mainitsee että esim. kompostissa jutellaan parhaillaan Joksujen festarikeikoista niin alkaa heti valitus että kompostin juttuja ei saa tuoda vauvalle. Ymmärrän toki ettei sääntöjen vastaisia aiheita saa viedä mutta ihan neutraalitkin asiat.
No miksi siellä voi kertoa mitä vaikka Jodelissa jutellaan kun sekään ei ole shippiketju.No eihän toisten ketjujen mitkään jutut tarvikaan tuoda, jokainen voi käydä itse katsomassa? Koska tämä ei ole shippiketju, siitä ei tykätä. Puutarha eri asia, jos mainitaan, vaikka minificci tms.
Se on kans eri asia, ketjussa voidaan kokea, että halutaan saada ihmiset siirtymään tänne tai mistä minä tiedän?No miksi siellä voi kertoa mitä vaikka Jodelissa jutellaan kun sekään ei ole shippiketju.
Koska siellä on antipatiaa tiettyjä aiheita kohtaan kuten tämä ketju ja Baby Lasagna.No miksi siellä voi kertoa mitä vaikka Jodelissa jutellaan kun sekään ei ole shippiketju.
Vähän omituista minusta. Itse asiassa minä olin se, joka viimeksi taisin mainita, että täällä on hyvää keskustelua Joksuista. Sen tein ihan vain siksi, että joku alkoi valittaa, että puhutaan vain K-jutuista. Heti alkoi valitus ja alapeukutus ja sitten viesti poistui. Lapsellista sanoisin. Itse ainakin mielelläni kuulisin, missä on parhaat itseäni kiinnostavat jutut sillä hetkellä.No eihän toisten ketjujen mitkään jutut tarvikaan tuoda, jokainen voi käydä itse katsomassa? Koska tämä ei ole shippiketju, siitä ei tykätä. Puutarha eri asia, jos mainitaan, vaikka minificci tms.
Hyvä idea, lähden mukaan!Nuo kuuntelilaluvut on kyllä erityisesti Helsingissä ja oletettavasti koko Suomessa sulaneet hurjaa vauhtia. Eiköhän nyt tehdä pientä markkinointia Jokereiden hyväksi. Itse aion nyt hetken "kiusata" työkavereita, perhettä, tuttuja soittamalla Jokereiden musiikkia aina kun mahdollisuus, ehkä sieltä joku innostuisi enemmänkin. Haastan muutkin mukaan tähän, nyt laitetaan Jokerit soimaan!