Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua hämmästytti eilen suuresti yksi asia Janne-faneissa... Kun Janne julkaisi sen Onnenarpaan liittyvän vuodatuksen, että hän tuntee myötähäpeää niistä tehtävistä. Niin moni fani kommentoi siihen tyyliin, että nyt Katrien myötä ne tehtävät on mukamas "vaikeustasoineen" menneet naurettaviksi, mutta vielä Jannen aikana ne "tietokilpailut" oli oikeasti hyviä....??? Mä tunsin myötähäpeää Janne-fanien puolesta. Eivät suostuneet myöntämään, että se heidän suuresti ihailemansa lihapulla veti aivan yhtä idiootteja tehtäviä. Kuten se "automerkki kirjekuoressa". Täysin mahdoton saada oikeaa vastausta, kun tuotanto johdattelee vastaamaan väärin. Ja kukaan ole koskaan kuullutkaan jostain Maybach automerkistä... Mutta kummasti tuo kaikki paska kaadettiin Katrien ja nykyisen Onnenarvan niskaan. Jannen aikana tuo ohjelma mukamas oli rehti ja rehellinen Ja "tietokilpailut" oli oikeasti "haastavia".
Et taida ymmärtää mitä fani sana tarkoittaa. Lihapulla.
 
vierailija
Mua hämmästytti eilen suuresti yksi asia Janne-faneissa... Kun Janne julkaisi sen Onnenarpaan liittyvän vuodatuksen, että hän tuntee myötähäpeää niistä tehtävistä. Niin moni fani kommentoi siihen tyyliin, että nyt Katrien myötä ne tehtävät on mukamas "vaikeustasoineen" menneet naurettaviksi, mutta vielä Jannen aikana ne "tietokilpailut" oli oikeasti hyviä....??? Mä tunsin myötähäpeää Janne-fanien puolesta. Eivät suostuneet myöntämään, että se heidän suuresti ihailemansa lihapulla veti aivan yhtä idiootteja tehtäviä. Kuten se "automerkki kirjekuoressa". Täysin mahdoton saada oikeaa vastausta, kun tuotanto johdattelee vastaamaan väärin. Ja kukaan ole koskaan kuullutkaan jostain Maybach automerkistä... Mutta kummasti tuo kaikki paska kaadettiin Katrien ja nykyisen Onnenarvan niskaan. Jannen aikana tuo ohjelma mukamas oli rehti ja rehellinen Ja "tietokilpailut" oli oikeasti "haastavia".
Oletko Katrien suuri fani? Kysyn sulta kun tuo toinen ei suostu vastaamaan. Tai ei siis osaa. Kun ei ole Katrien fani mutta haluaa huudella täällä joukossa Jannesta kun elämässään ei kaiketi ole muuta.
 
vierailija
Mua hämmästytti eilen suuresti yksi asia Janne-faneissa... Kun Janne julkaisi sen Onnenarpaan liittyvän vuodatuksen, että hän tuntee myötähäpeää niistä tehtävistä. Niin moni fani kommentoi siihen tyyliin, että nyt Katrien myötä ne tehtävät on mukamas "vaikeustasoineen" menneet naurettaviksi, mutta vielä Jannen aikana ne "tietokilpailut" oli oikeasti hyviä....??? Mä tunsin myötähäpeää Janne-fanien puolesta. Eivät suostuneet myöntämään, että se heidän suuresti ihailemansa lihapulla veti aivan yhtä idiootteja tehtäviä. Kuten se "automerkki kirjekuoressa". Täysin mahdoton saada oikeaa vastausta, kun tuotanto johdattelee vastaamaan väärin. Ja kukaan ole koskaan kuullutkaan jostain Maybach automerkistä... Mutta kummasti tuo kaikki paska kaadettiin Katrien ja nykyisen Onnenarvan niskaan. Jannen aikana tuo ohjelma mukamas oli rehti ja rehellinen Ja "tietokilpailut" oli oikeasti "haastavia".
Mikset ole töissä? Herran jestas! Työttömät ihmiset täällä vaan kirjoittaa. Mene töihin!
 
vierailija
Ei ei. Katos kun se menee niin että miehen vihaajat SAAVAT olla työttömiä mutta fanit eivät saa. Näinhän tämä vihaajien logiikka menee.
Jannefanit on luusereita sekä työttömiä kuten Jannekin.
Sitä mitä Janne tekee niin tekee faninsa perässä.

Janne kun on työtön sekä lihapulla
Niin fanit myös ovat.
Ei faneilta muuten olisi aikaa kirjoitella ja muita haukkua
 
vierailija
Jannefanit on luusereita sekä työttömiä kuten Jannekin.
Sitä mitä Janne tekee niin tekee faninsa perässä.

Janne kun on työtön sekä lihapulla
Niin fanit myös ovat.
Ei faneilta muuten olisi aikaa kirjoitella ja muita haukkua
Aikamoista haukkumista ja kiusaamista teet tuossa. Tietysti itekkin olet luuseri ja työtön kun sulla on aikaa kirjoitella täällä 😊.
 
vierailija
Jannefanit on luusereita sekä työttömiä kuten Jannekin.
Sitä mitä Janne tekee niin tekee faninsa perässä.

Janne kun on työtön sekä lihapulla
Niin fanit myös ovat.
Ei faneilta muuten olisi aikaa kirjoitella ja muita haukkua
Kävitkö sinä ikinä mitään koulua? Siis edes ala-astetta? Epäilen. Metsässä kasvatettu. Muuten et kirjoittaisi jotain noin idioottimaista. Vai onko Suomessa ihmisillä noin paha olla? Maailman onnellisin kansa?
 
vierailija
Ompa täällä riitainen keskustelu, onhan Jannella työ eläinhotellilla. Olikin jo aika poistua onnenarvan jounnosta, alkoi hänen kyllästymisen huomata ohjelmaa katsoessa. Turhaan hän haukkuu työkavereitaan, jokaisella oma sopimus ja työpaikka voi päättää ketä palkkaa. Itse en ole haukkunut entisiä työpaikkoja enkä työkavereita, se ei ole hyvää käytöstä.
 
vierailija
Ei ole vieläkään tullut vastausta kahdelta eri ihmiseltä (tai ainakin luulen ne on kaksi eri ihmistä) siitä että ovatko Katrien suurimpia faneja ja töllöttävät Onnenarpaa silmät tapilla. Toinen vielä pyysi kysymyksen uudestaan mutta kas kummaa, ei vastannut. Kiertelee ja kaartelee vaan. Eli sekin arvoitus on selvitetty: eivät vois vähempää välittää Katriesta; haluavat vaan haukkua Jannea ja ottavat Katrien tekosyyksi. Just.
 
vierailija
Ompa täällä riitainen keskustelu, onhan Jannella työ eläinhotellilla. Olikin jo aika poistua onnenarvan jounnosta, alkoi hänen kyllästymisen huomata ohjelmaa katsoessa. Turhaan hän haukkuu työkavereitaan, jokaisella oma sopimus ja työpaikka voi päättää ketä palkkaa. Itse en ole haukkunut entisiä työpaikkoja enkä työkavereita, se ei ole hyvää käytöstä.
Niin on työpaikka. Ihmiset vaan haluaa haukkua häntä.
 
vierailija
"Näillä mun sivuilla lähdetään tästä liikkeelle:" (Janne postasi eilen ohjeita kuinka hänen facesivuilla saa kirjoittaa)

-Älä pilkkaa, ivaa, halvenna tai nolaa ketään puheillasi. Pitäydy ulkonäön arvostelusta ja juoruilusta.

-Kuuntele ja opi. Ota vastaan uudet näkökulmat ennakkoluulottomasti. Suhtaudu jokaiseen vastaantulevaan asiaan mahdollisuutena oppia uutta ja kehittyä.

-Anna tilaa. Pyri huolehtimaan siitä, että kaikilla on mahdollisuus osallistua keskusteluun. Älä jyrää muiden mielipiteitä.

-Pyydä anteeksi, jos olet loukannut tahallisesti muita.

Miten Jannella on edes pokkaa laittaa tuollaiset ohjeet????? Jannehan itse rikkoo joka ikistä kohtaa!!!! On se kyllä yksi v*tun iso spede koko mies.
Jep 😂😂 Nauroin eilen samaa ku luin tuon jannen facesta.. Miten sillä voiki olla pokkaa sanoa noin?? Itehän se on yks kiusaaja koko ukko 🤣 On kyllä todella vastenmielinen ihminen!
 
vierailija
Olen menossa illaksi töihin, älä stressaa Katsos kun minulla sentään on vielä työpaikka, toisin kuin eräällä Tapanilan pikkujulkkiksella. En ole hommannut itselleni potkuja, niinkuin eräs itsestään liikoja luuleva pikkujulkkis. Pus pus
Ootko se sama jolla on myös perhe? Ja tietysti auto. Teltta. Sukset. Villapaita. Mitäs muuta? Koska tärkeää kertoa noi asiat.
 
vierailija
Ei ole vieläkään tullut vastausta kahdelta eri ihmiseltä (tai ainakin luulen ne on kaksi eri ihmistä) siitä että ovatko Katrien suurimpia faneja ja töllöttävät Onnenarpaa silmät tapilla. Toinen vielä pyysi kysymyksen uudestaan mutta kas kummaa, ei vastannut. Kiertelee ja kaartelee vaan. Eli sekin arvoitus on selvitetty: eivät vois vähempää välittää Katriesta; haluavat vaan haukkua Jannea ja ottavat Katrien tekosyyksi. Just.
Oletko sä oikeasti noin T Y H M Ä???? Minähän vastasin sinulle jo!!!!!!! Minä olen se joka pyysin kysymyksen uudestaan! Ja olen vastannut sinulle jo aikoja sitten!!!!? Selailepa näitä viestejä taaksepäin. Niin ehkä, EHKÄ, löydät viestin jossa vastaan että en ole suuri enkä pieni Katrie-fani. Enkä myöskään hartaasti tuijota Onnenarpaa! Tsiisus mikä piipittäjä!!!🤦
 

Yhteistyössä