"Pekka Haavisto: "Ei ole rajaa sille, kuinka paljon turvapaikanhakijoita otetaan vastaan""

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kammoksu homoja. On vain hyvä tiedostaa, mikä on esim. Isis-akkojen kanta homoseksuaalisuuteen. Tämän he opettavat myös lapsilleen.
Tuskin asialla on mitään kiirettä. Olin yli kaksikymppinen junan tuoma maalaistollo Helsingissä kun kuulin homoista työkavereiltani. En ollut aiemmin asiasta tietoinen. Kahvitunnilla kyselin onko eräs ravintola suosittu ja sain aikaa omituista supinaa. Selvisi, että se on homojen kantapaikka.
Minulla on ollut elämässäni vain myönteisiä kokemuksia sateenkaari-ihmisistä. Alan kohta katsoa
lemppari tv-sarjaani, jossa on homo agentin assistenttina. Näyttelijä tekee roolista kaikkien stereotypioiden ja kliseiden keitoksen äänenkäyttöä myöten.
 
vierailija
Otin 8 diapamia, nyt on olo tosi hyvä.
Taidat liioitella. En ole onneksi koskaan tarvinnut muita kuin särkylääkkeitä.
Muistan nuoruuteni työpaikan, jossa oli paljon hermostuneita naisia.
Toimistopäällikkö yhtenä aamuna heitti herjaa, että joko olette ottaneet diaoam-annoksenne. Sain silloin virastossa samaan huoneeseen työkaveriksi keski-ikäisen, aviokriisiä potevan naisen. Hän oli laihtunut hyvin paljon, ja ollut pitkään kai Hesperiassa jollain osastolla. Sitten hän alkoi käydä päivätansseissa.
Minä aloin suorittaa työelämän psykologia kurssia. Kun talouspäällikkömies alkoi liikaa lääppiä, vaihdoin työpaikkaa. Tuollainen muisto pulpahti menneisyydestäni. Ei nuori, vastavalmistunut psykoterapautti samoja juttuja kirjoittaisi. No kukapa tietää, jos hänelläkin on ollut karuja elämänkokemuksia. Näistä asioista on jo niin kauan aikaa, että tuskinpa kukaan tunnistaa itsensä tai läheisensä, ja pahoittaa mielensä.
 

Yhteistyössä