"Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä aihe on Villelle arka. Hän munasi/vaginoi itsensä täysin Pariisin avajaisihöpinöissään.
Ville avautuu aikanaan, kun aika on hänelle otollinen. Kenties hän vaihtaa joskus sukupuoltaan.
 
vierailija
Kuka Tavion puheet kirjoittaa?
Oletko koskaan kuullut sutomaattiohjauksesta?
Henkimaailma sanelee ja ohjaa kirjoituksia.
Kukapa tietä, jos Ville sittenkin on oikeassa.
Vain valioaines saa olla ihmisten ilmoilla, ja vähänkin ruodusta poikkeavat pidetään katseilta piilossa. Onkohan Villen elämässä yhtäkään tahraa, joka voisi tulla päivänvaloon? Ehkä hänen kravafissa on pieni kärpäsen uloste.
 
vierailija
Oletko koskaan kuullut automaattiohjauksesta?
Henkimaailma sanelee ja ohjaa kirjoituksia.
Kukapa tietää, jos Ville sittenkin on oikeassa.
Vain valioaines saa olla ihmisten ilmoilla, ja vähänkin ruodusta poikkeavat pidetään katseilta piilossa. Onkohan Villen elämässä yhtäkään tahraa, joka voisi tulla päivänvaloon? Ehkä hänen kravafissa on pieni kärpäsen uloste.
 
vierailija
Oletko koskaan kuullut sutomaattiohjauksesta?
Henkimaailma sanelee ja ohjaa kirjoituksia.
Kukapa tietä, jos Ville sittenkin on oikeassa.
Vain valioaines saa olla ihmisten ilmoilla, ja vähänkin ruodusta poikkeavat pidetään katseilta piilossa. Onkohan Villen elämässä yhtäkään tahraa, joka voisi tulla päivänvaloon? Ehkä hänen kravafissa on pieni kärpäsen uloste.
Mitä hän mediassa urputtaa. Urputtaisi suoraan pilven reunan automaattikirjoittajalleen!
 
vierailija
Mitä hän mediassa urputtaa. Urputtaisi suoraan pilven reunan automaattikirjoittajalleen!
Jos Ville kerran kuukaudessa pitää rukoustilaisuuden, niin silloin hänen kynä sauhuaa itsestään pöydällä. Laulaja Katri Helena on paljon puhunut saamistaan viesteistä. Olin kerran Akateemisessa kirjakaupassa kirjallisuustilaisuudessa, kun hän kertoi miten kirjoitti kirjansa. Helpolla pääsee, kun vain kirjoittaa henkimaailman sanelusta.
Sain aikoinaan kiitettävän pikakirjoitusopiskelustani. Outoa ettei sitä taitoa enää kukaan käytä kuten en minäkään. Sillä keinolla kirjoitusvirheeni nollautuisivat. Olkaa huoleti. Vaikka olen laitapuolen körtti, en saa ohjausta kirjoituksiini yläkerrasta. Siellä on vain lokkien asuttama katto. Olen aikoinaan lukenut kirjan Lokki Joonatan. Liekö lintu sen kirjoittanut tai sanellut. Kirjaston lainakirja oli mukanani naistenklinikalla jonne olin menossa kontrolliin, ja jouduinkin suoraan synnytyssaliin.
Ps. Tämä viesti sopii vain hyvähermoisille lukijoille. Muut lukijani alkavat yleensä hyperventiloida ja lähettää kiukkuisia nootteja.
 

Yhteistyössä