vierailija
No miten elämäni muuttuisi, jos omaisin Y-kromosomin?Sara Forsbergillä on Y kromosomi. Ei ole leikkauttanut itseään. Nyt jos koskaan on hyvä googletella tietoa sukupuolikromosomeista, jos on aiemmin tuntunut, että nämä vouhotukset menee yli hilseen.
Kartturi Janni Hussi sanoo viikonvaihteen iltapäivälehtijutussa, että viime vuosikymmenellä miesten tekemät kouraisut olivat yleisesti hyväksyttyjä, ja ne vain piti kestää. Ehkä ensi vuosikymmenellä ihmetellään miksi kromosomeista tehtiin niin iso haloo. Eikö olisi ollut paljon järkevämpää puhua Seine-joen kolibakteereista?Urheilijat nielaisivat uidessaan saastunutta vettä, ja saivat vatsataudin. Sitä vaaraa ei ole y-kromosomeissa. Vauva av:n ketjussa todetaan, ettei urheilu ole minun juttu. Mukava ja terveellinen liikunta viehättää, mutta omituisten lajien vieminen olympiatasolle ei ole järjen käytön kanssa missään tekemisissä. Mennä nyt ottamaan koko maailman edessä turpiinsa, ja keskeyttää leikki 49 sekunnin jälkeen. Enemmän minä fanitan lapsuuspitäjäni eläkeläisten 400 € ryöstäjää kuin tyhjän toimittajia ihanassa Pariisissa. Casablanca elokuvassa sanotaan, että meillä on aina Pariisi. Oo la laa miten ihanaa olikaan aikoinaan Seine-jokilaivalla. En minä silloin tiennyt miten paskainen joki jo oli.