vierailija
Eihän tuossa mainittu K:ta lainkaan. Ikävä sanoa mutta näet nyt K:ta itse ihan joka paikassa.Tässäkin esimerkki K-fanin mielenlaadusta; pakko pakottaa Käärijää, kun ei se muuten pärjää.
Eihän tuossa mainittu K:ta lainkaan. Ikävä sanoa mutta näet nyt K:ta itse ihan joka paikassa.Tässäkin esimerkki K-fanin mielenlaadusta; pakko pakottaa Käärijää, kun ei se muuten pärjää.
Pliis joo.Vaihdetaanko puheenaihetta. Tää alkaa olla aika hapanta jo. Joksuista tykkäävät puhukoot heistä, mutta täällä tullaan kyllä puhumaan myös Kärtsän tämän illan keikasta ja tämän yhden hapannaaman on parasta se hyväksyä ymmärtää.
Esim eihän tällaista tarvitse sanoa, jos ajattelee muista artisteista samoin tai olettaa heistä samaa.Myös taitaa keikkapaikkojen pitäjät olla tyytyväisiä K keikkoihin ja heidän tiimiin. K on mieluisa artisti, ystävällinen ja ilmeisesti ei liikaa vaatimuksia tai diivailua. Kaikki aina kehuvat jälkeenpäin ja olisi tervetullut uudelleen ( kaikilla ei ole varaa buukata uudelleen)
Juu et ole. Ihan samalla asialla olen, mutta tämä ilta meni muissa merkeissä, kun täällä oli niin ankeaa. Mä olen se Netflixin The Boyfriend tyrkyttäjä Kyynelehdin tämän illan Youtubessa, reunionin ja jonkun tunnin mittaisen uuden koosteen parissa. Shun and Dai edelleen yhdessä.Et ole et ole, meitä on paljon!
Siis täällä palstalla missä on tarkoitus myös puhua K:sta, ei saa laittaa hänestä mitään positiivista. Haittaavatko sinua noi viestit missä taas haukutaan K:ta pahasti?No minusta on, koska eihän sellaista tarvitse sanoa, jos K on siinä samalla tasolla tai alempana kuin joku toinen artisti.
huoh. Viimeinen viesti sulle: nämä kehut kertovat siitä millainen K on ei siitä, millaisia muut ovat. Varmasti on muitakin artisteja, jotka saavat näitä kehuja, mutta kyllä on niitäkin, jotka diivailevat ja ovat muutenkin tympeitä.Esim eihän tällaista tarvitse sanoa, jos ajattelee muista artisteista samoin tai olettaa heistä samaa.
Ehkä viikkokirjeessä saadaan tietoa siitä, miten levynteko edistyyTaidan alkaa nukkumaan, parin ficin päästä, ei tätä yhden vääntöä jaksa kukaan... noh huomenna sitten fiilistellään Kärpyn keikkaa ja parin päivän päästä Joksujen(ja huomennahan tulee viikkokirjekin)
Palstalla missä puhutaan K:sta ei saa mielestäsi laittaa mitään positiivista K:sta. Mitä mieltä olet sitten noista viesteistä missä haukutaan K:ta?No minusta on, koska eihän sellaista tarvitse sanoa, jos K on siinä samalla tasolla tai alempana kuin joku toinen artisti.
No just tämä, molemmilla on mennyt hyvin viisujen jälkeen. Erilaiset lähtökohdat ja musiikkikin erilaista, ihan turhaa tuo vastakkainasettelu ja kaikki muu väheksyntä. Näkee että suurin osa tykkää heistä niin voitais vaan jutella jotain muuta niin nuo ainaiset negailut jää jalkoihin.Taasko täällä vertaillaan ja vähätellään kumpaakin? Kummallakin on eri lähtökohdat ja niihin tasoihin olevat menestykset eivät ne ole vertailukelpoisia. Eikö voisi vaan nauttia molempien urasta ilman, että vähättelee tai haukkuu toista?
No nää kommentit alleviivaa sitä, että K olisi asiassa muita parempi, koska tällaista on täysin turha lässyttää, jos arvostaa muita artisteja samalle tasolle:Siis täällä palstalla missä on tarkoitus myös puhua K:sta, ei saa laittaa hänestä mitään positiivista. Haittaavatko sinua noi viestit missä taas haukutaan K:ta pahasti?
Juu et ole, mä olen se Netflixin The Boyfriend mainostaja ja kyynelehdin tämän illan Youtuben reunion ja jokin tunnin mittaisen koosteen parissa, kun täällä oli niin ankeaa. Shun ja Dai edelleen yhdessä Kyllä meitä on paljon samalla asialla liikkeellä.Et ole et ole, meitä on paljon!
Mä oon kiintynyt Kazutoon, mutta vielä on kausi pahasti kesken, joten en tiedä miten hälle käy.Juu et ole. Ihan samalla asialla olen, mutta tämä ilta meni muissa merkeissä, kun täällä oli niin ankeaa. Mä olen se Netflixin The Boyfriend tyrkyttäjä Kyynelehdin tämän illan Youtubessa, reunionin ja jonkun tunnin mittaisen uuden koosteen parissa. Shun and Dai edelleen yhdessä.
Eihän tuossa mitään K:sta mainittu. Triggeröidyit siis faktasta sillä Joksujen kuuntelijat tosiaankin nyt laskevat. Se on ihan normaalia artisteilla.Tässä on tämä vertailu-keskustelun laukaissut kommentti, eli vertailija oli yllätys yllätys, Kärtsä-leiristä.
Niinpä, ja vielä sellaisen artistin/ bändin joka on sen oman fanituksen kohteen ystävä ja tekee musiikkia ihan eri genressä.Mysteeri on kyllä tämä, että oman fanituksen (?) perustana on toisen alas painaminen.
Ihan älyttömän typerää ja turhaa verrata Kärtsää ja Joksuja. Ei ole pakko fanittaa molempia, mutta jos ei toista siedä, kannattaa hakeutua fanittamaan jollekin muulle alustalle.No just tämä, molemmilla on mennyt hyvin viisujen jälkeen. Erilaiset lähtökohdat ja musiikkikin erilaista, ihan turhaa tuo vastakkainasettelu ja kaikki muu väheksyntä. Näkee että suurin osa tykkää heistä niin voitais vaan jutella jotain muuta niin nuo ainaiset negailut jää jalkoihin.
Hän kirjoitti kylläkin näin:Eihän tuossa mitään K:sta mainittu. Triggeröidyit siis faktasta sillä Joksujen kuuntelijat tosiaankin nyt laskevat. Se on ihan normaalia artisteilla.
Tämä on tavallisempaa K-faneilla painaa alas Joksuja.Niinpä, ja vielä sellaisen artistin/ bändin joka on sen oman fanituksen kohteen ystävä ja tekee musiikkia ihan eri genressä.
Kiitos infosta! Kaunis kappale ja B veti sen hienosti.Bosnian kotirouva alunperin Mostarista, mutta olen nyt asunut suomessa jo lähemmäs 27 vuotta. Djurdjevdan on pyhän Georgen päivän tapahtumista kertova kappale jolloin murhautettiin balkanin romaani vankeja kuljetettiin joita kuljetettiin Sarajevosta Jasenovacin natsien keskitysleirille Kroatian puolelle. On arvioitu että 2000-3000 vankia kuoli tuossa teloituksessa.
K on ihmeellisempi kuin kaikki muutJa taas lässytetään, miten K on muka ihmeellisempi kuin kaikki muut.