vierailija
So how is that supposed to affect me?I love u, i really do love u..
So how is that supposed to affect me?I love u, i really do love u..
Not from me. Had to disclaim.So how is that supposed to affect me?
Rakastan. Oon vaan ollut ihan poikki ja eilen nukahdin ajoissa.
Oli jatkoksi edeltävään tekstiin.Kuka millä tavalla?
Got more of these old wives' tales to share?So she has her own network of sex? That's why all those old dudes are visiting there so often. It makes sense now.
I'm sorry, but were you dropped on your head as an infant, or were you just born stupid?'Or did she separated with her drunkard, and now he is her fuckbuddy?
Say I am right without saying it.I'm sorry, but were you dropped on your head as an infant, or were you just born stupid?'
Intelligent discourse often leads to better understanding, while insults thrown only reveal a lack of substance in an argument.Say I am right without saying it.
Sama. Sitten todellisuus mursi tuollaiset haaveilut rysäyksellä. En enää haaveile. Miksi tieten tahtoen kiusata itseään asioilla, joita kyllä yhä haluaisin mutta jotka eivät vissiinkään koskaan ole tapahtumassa. Siispä ei haaveiluja eikä päiväunia tai ajatuksia siitä miltä mikäkin tuhansista eri skenaarioista tuntuisi, mitä voisi olla ja kuinka ihanaa se olisi ihan jo vain siksi että hän on niin oikea.
Pitää vain jotenkin hyväksyä se että sen kaiken sijasta edes suukkoa ei vaihdettu, saati nyt mitään muuta. Ei tullut niitä hetkiä kun olisin saanut rauhassa vain katsella häntä, ihmetyksessä ja kiitollisena. Eikä sitä että olisi voinut rauhassa nauttia pitkästä halauksesta ihan luvan kanssa ilman syyllisyyttä. Ja sitä kaikkea kaikkea muuta. Kosketuksia ja hetkiä. Mitä kaikkea nyt rakastavaisilla ja toistensa seurassa viihtyvillä nyt on kesät talvet pitkin maapalloa. Ystävien kanssa tietysti on hauskaa, mutta ei se ole sama asia. Olisin niin halunnut kokea sellaisia elämän yksinkertaisista ja kivoista asioista nauttimisia hänen kanssaan. Vaikka nuotiosta tai ensimmäisestä telttaretkestäni ikinä. Nauraa, ihmetellä maailman ilmiöitä, oppia uusia juttuja, jakaa pieniä rentoja kosketuksia pitkin päivää, upota hänen päällensä tahallisen odottamisen jälkeen illalla.
Introvertteillä seurassa ja introvertteillä erillään. Olla ja antaa olla oma itsensä. Eikä vain antaa olla vaan nauttia ja häpeämättä juhlia sitä että ollaan semmosia kun ollaan. Hän mm. polyglottitaipumuksineen ja mulla sulkia jääkaapin ovessa, seinällä, katossa ja ranta-aarteita liinavaatekaapissa. Ehkä olis yhteinen T+a-tilaus. Eikä varmasti vänkäisi lintulaudan tuovan rottia. Enkä minä vänkäisi että uppoutuisi omiin juttuihin muka liikaa. Käydä halimassa kun lähtee mökille ja toivottaa hänet taas hyvän ajan päästä takaisin. Saada itse hali matkakaveriksi kun lähtisin kävelyretkilleni ja tonkimaan muille maille.
En minä nyt vielä nuku. Kohta alkaa työt, niin nyt pitää valvoa, kun vielä voi. Ja rakastelupuuhista just tulin ketjuun. Mitä asiaa?Sikeitä unia rakkaalle tyypille!
Kyllä on!Sakkia paikalla.
Mistä? Mikä hätänä? Voiko sinua auttaa?en ymmärrä enää mitää
ihmissuhde kuvioist vaan. eipä siin oikeen voi ulkopuoliset auttaa, mut kiitti.Mistä? Mikä hätänä? Voiko sinua auttaa?