K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen hei julkisella paikalla, vähän voisitte ajatella, että mitä kirjoitatte. Missä suihkussa, kuka pesi kenetkin?

Siellä siellä se Janci on
 
vierailija
Vain Jančin ja Nacen tiedossa
Mun on pakko myöntää, että jos en tietäisi paremmin, niin ajattelisin heidän olevan joku pari vuotta yhdessä ollut pariskunta. Näiden bromance tulee niin luonnostaan, eikä siinä ole mitään yliyrittämistä mukana. Ei ole tarkoitus tällä halventaa ystävyyttä, koska pelkkä syvä ystävyyskin voi olla parhaimmillaan tuollaista, mutta omista asenteistani johtuen tulkitsisin heidät normi elämässä pariskunnaksi.
 
vierailija
Jllä alkava muffinssi puutarhassa haukkui keikan lyttyyn ja Bojanilla hänen mukaansa asiat todella huonosti.
Jos ei alettaisi haukkua muita kommentoijia. Joo joskus mustakin tuntuu siltä, että on faneja jotka elävät tälle saagalle ja kuvittelevat tuntevansa näiden henkilöiden mielenliikkeet jne., mutta koen, ettei mulla ole silti oikeutta tuomita heitä. Itsekin mä näissä ketjuissa roikun.😂
 
vierailija
kokonaiskuuntelut taas laskussa. Nyt n. 203 000
Mä en tiiä mikä logiikka tuossa on. Uskon että spotifya kuuntelee enemmän faneja kuin mikä tuo kertoo mutta eivät ole aktiivisesti kuunnelleet vähään aikaan koska luin tuosta miten tuo näkyy niin siinä ilmeisesti näkyy ne kuuntelijat jotka on aktiivisesti kuunnelleet viimeisen 28 päivän aikana. Jos joku tietää enemmän tuosta saa valaista 🤷‍♂️
 
vierailija
Mä en tiiä mikä logiikka tuossa on. Uskon että spotifya kuuntelee enemmän faneja kuin mikä tuo kertoo mutta eivät ole aktiivisesti kuunnelleet vähään aikaan koska luin tuosta miten tuo näkyy niin siinä ilmeisesti näkyy ne kuuntelijat jotka on aktiivisesti kuunnelleet viimeisen 28 päivän aikana. Jos joku tietää enemmän tuosta saa valaista
Tai siis yritin etsiä tuosta tietoa spotifyn sivuilta 😅
 
vierailija
Mä en tiiä mikä logiikka tuossa on. Uskon että spotifya kuuntelee enemmän faneja kuin mikä tuo kertoo mutta eivät ole aktiivisesti kuunnelleet vähään aikaan koska luin tuosta miten tuo näkyy niin siinä ilmeisesti näkyy ne kuuntelijat jotka on aktiivisesti kuunnelleet viimeisen 28 päivän aikana. Jos joku tietää enemmän tuosta saa valaista
Eikös se juuri noin mene. Mä pidän tosi monesta bändistä mutta en silti kuuntele niiden musaa läheskään kuukausittain.
 
vierailija
Näin mä sen ainakin ymmärsin, koska SBJ:n julkaisun jälkeenhän ne taas nousi hetkeksi. Jotkut ei ehkä vanhoja biisejä kauheesti enää kuuntele ja se näkyy sit tuossa kuuntelijamäärissä
muistan et joku sano et ennen uutta biisiä n 204 000 >biisin jälkeen 206/7 000 ja nyt alempi taas kun sitten heidän viisuvuoden. Suunta on siis selkeesti laskeva
 
vierailija
muistan et joku sano et ennen uutta biisiä n 204 000 >biisin jälkeen 206/7 000 ja nyt alempi taas kun sitten heidän viisuvuoden. Suunta on siis selkeesti laskeva
Katsoin Songstatsista heidän kuuntelijamääränsä historiaa. Vielä ennen viisuja heidän kuuntelijat oli alle 200t, huhtikuun alussa -23 on ylittynyt tuo. Siitä sitten nousua viisuja kohden ja viisujen aikaan tietysti ihan omaa luokkaansa luvut niinkuin kaikilla artisteilla.
Tähän aikaan viime vuonna oli n. 550t kuuntelijaa. Siitä tasaista laskua, lokakuun lopussa alitettiin 300t, vuodenvaihteessa oli n. 260t. Koko kevät ollut tasaista laskua, ja nyt aletaan olla niissä lukemissa, missä bändi oli juuri ennen oman viisukautensa alkua, eli kuuntelijalukujen suhteen se viisujen tuoma lisäboosti on nyt näköjään kulutettu loppuun.
 
vierailija
Katsoin Songstatsista heidän kuuntelijamääränsä historiaa. Vielä ennen viisuja heidän kuuntelijat oli alle 200t, huhtikuun alussa -23 on ylittynyt tuo. Siitä sitten nousua viisuja kohden ja viisujen aikaan tietysti ihan omaa luokkaansa luvut niinkuin kaikilla artisteilla.
Tähän aikaan viime vuonna oli n. 550t kuuntelijaa. Siitä tasaista laskua, lokakuun lopussa alitettiin 300t, vuodenvaihteessa oli n. 260t. Koko kevät ollut tasaista laskua, ja nyt aletaan olla niissä lukemissa, missä bändi oli juuri ennen oman viisukautensa alkua, eli kuuntelijalukujen suhteen se viisujen tuoma lisäboosti on nyt näköjään kulutettu loppuun.
Noi luvut kyllä elää aika paljon. Ens vuoden viisujen aikaan varmaan taas ovat nousussa kun ihmiset kuuntelee viisusoittolistoja. Ehkä myös uuden levyn julkaisun jälkeen nousevat kans hieman kun ihmiset palaavat kuuntelemaan Joksuja jos eivät esim vanhoja biisejä enää hirveästi kuuntele kuitenkin monet sanoneet Joksujen olevan parempia livenä. Onneks niitä kuuntelijoita on myös muissa alustossa
 
vierailija
Katsoin Songstatsista heidän kuuntelijamääränsä historiaa. Vielä ennen viisuja heidän kuuntelijat oli alle 200t, huhtikuun alussa -23 on ylittynyt tuo. Siitä sitten nousua viisuja kohden ja viisujen aikaan tietysti ihan omaa luokkaansa luvut niinkuin kaikilla artisteilla.
Tähän aikaan viime vuonna oli n. 550t kuuntelijaa. Siitä tasaista laskua, lokakuun lopussa alitettiin 300t, vuodenvaihteessa oli n. 260t. Koko kevät ollut tasaista laskua, ja nyt aletaan olla niissä lukemissa, missä bändi oli juuri ennen oman viisukautensa alkua, eli kuuntelijalukujen suhteen se viisujen tuoma lisäboosti on nyt näköjään kulutettu loppuun.
Näkeekö sieltä vieläkin vanhempia lukuja? Carpe Diem julkaistiin 4.2.2023 ja silloin ekat viisufanit alkoi kuunnella sitä. Kiinnostaisi tietää kuinka paljon kuuntelijoita oli esim. syksyllä 2022.
 
vierailija
Näkeekö sieltä vieläkin vanhempia lukuja? Carpe Diem julkaistiin 4.2.2023 ja silloin ekat viisufanit alkoi kuunnella sitä. Kiinnostaisi tietää kuinka paljon kuuntelijoita oli esim. syksyllä 2022.
Joksujen kohdalla lukemat alkaa maaliskuusta -23, sen aikaisempia ei ole. Silloin on ollut 112t, että siihen nähden on vielä selvästi enemmän kuuntelijoita.
 
vierailija
Mun on pakko myöntää, että jos en tietäisi paremmin, niin ajattelisin heidän olevan joku pari vuotta yhdessä ollut pariskunta. Näiden bromance tulee niin luonnostaan, eikä siinä ole mitään yliyrittämistä mukana. Ei ole tarkoitus tällä halventaa ystävyyttä, koska pelkkä syvä ystävyyskin voi olla parhaimmillaan tuollaista, mutta omista asenteistani johtuen tulkitsisin heidät normi elämässä pariskunnaksi.
Mäkin luultavasti arvelisin heidän olevan yhdessä ihan jo siksi kun ne on aina niin kiinni toisissaan. Siis eri tavalla kuin muiden kanssa ja muissakin tilanteissa kuin sillon kun selvästi kuvataan. Muutkin joksut ovat toki usein lähekkäin, toistensa kainaloissa yms, mutta nää kaksi on liimaituneita toisiinsa jotenkin koko kropan mitalta, siis lanteilta ja reisistäkin, ei vain sieltä hartioiden seudulta. Tai jos seisovat vastakkain, ovat silloinkin usein huomattavan lähellä toisiaan. Eli siis sen tyyppistä lähellä olemista mikä yleensä on "varattu" pariskunnille julkisissa tilanteissa.
 
vierailija
Sori palaan vähän vanhaan asiaan. Olen lukenut tätä keskutelua nyt viimeiset 8-10 sivua vähintäänkin ja mulle ei ole selvinnyt, että missä se B on väitetysti käynyt näitä keskusteluita sen jonkun trollin kanssa? Tai sen hullun antifanin minkä lie. Kun eihän Blle esim. voi laittaa instassa DM:ää. Ei kai sillä hullulla nyt sentään Bn puh.nroa ole? Kiitos jos joku jaksaa vastata!
 
vierailija
Sori palaan vähän vanhaan asiaan. Olen lukenut tätä keskutelua nyt viimeiset 8-10 sivua vähintäänkin ja mulle ei ole selvinnyt, että missä se B on väitetysti käynyt näitä keskusteluita sen jonkun trollin kanssa? Tai sen hullun antifanin minkä lie. Kun eihän Blle esim. voi laittaa instassa DM:ää. Ei kai sillä hullulla nyt sentään Bn puh.nroa ole? Kiitos jos joku jaksaa vastata!
Ilmeisesti B ois vastannut sen hullun johonkin niistä stooreista mitä se instaansa laitto, näin mä ainakin sen ymmärsin
 

Yhteistyössä