vierailija
Bojan on joo sassy ja osaa ironisen ivan todella hyvin. Oon miettinyt aiemmin oliko se eka baby boo -twiitti Bn käsialaa vai jonkun muun.Jan ei näpäyttele
Bojan on joo sassy ja osaa ironisen ivan todella hyvin. Oon miettinyt aiemmin oliko se eka baby boo -twiitti Bn käsialaa vai jonkun muun.Jan ei näpäyttele
Olen aikapäiviä sitten laittanut Kn instaan seuraamisen lopettamisesta. Nyt tulee Kn stooreja tiktokista. Luulin että pääsen niistä eroon. K ei kiinnosta pätkääkään. Mihin kaikkeen pitää laittaa kieltoja. Suljin tiktokin. KeleK:lla upea yleisö liettuassa!
K oli kyllä liekeissä, samoin yleisö.K:lla upea yleisö liettuassa!
Vielä jatkan, että nyt minulla on pitkästä aikaa oma elämä. Ei kuuli Kt eikä BtOlen aikapäiviä sitten laittanut Kn instaan seuraamisen lopettamisesta. Nyt tulee Kn stooreja tiktokista. Luulin että pääsen niistä eroon. K ei kiinnosta pätkääkään. Mihin kaikkeen pitää laittaa kieltoja. Suljin tiktokin. Kele
K on jokapuolella, ensi yönä tulee sun ikkunasta sisään ja keinottelee lanteitaan sun sängyn edessä.Olen aikapäiviä sitten laittanut Kn instaan seuraamisen lopettamisesta. Nyt tulee Kn stooreja tiktokista. Luulin että pääsen niistä eroon. K ei kiinnosta pätkääkään. Mihin kaikkeen pitää laittaa kieltoja. Suljin tiktokin. Kele
Mutta täältä et oo vielä päässyt vapauteenVielä jatkan, että nyt minulla on pitkästä aikaa oma elämä. Ei kuuli Kt eikä Bt
Oi miten vapauttavaa.
En ole ikinä edes mennyt mihinkään tiktokiin, sehän on jonkinlainen vakoilusovellus kai.Olen aikapäiviä sitten laittanut Kn instaan seuraamisen lopettamisesta. Nyt tulee Kn stooreja tiktokista. Luulin että pääsen niistä eroon. K ei kiinnosta pätkääkään. Mihin kaikkeen pitää laittaa kieltoja. Suljin tiktokin. Kele
K oli kyllä liekeissä, samoin yleisö.
Jäi kirjoittamatta, että miten pääsen eroon Kn tiktok stooreista ja muista jos niitä on.Mutta täältä et oo vielä päässyt vapauteen
Menin hulluuttani sinne. Nyt haluan kaikista älyttömyyksistä lopullisesti eroon. Hirveitä ebergiasieppoja.En ole ikinä edes mennyt mihinkään tiktokiin, sehän on jonkinlainen vakoilusovellus kai.
Korj. EnergiasieppojaMenin hulluuttani sinne. Nyt haluan kaikista älyttömyyksistä lopullisesti eroon. Hirveitä ebergiasieppoja.
Se tiktok on tosiaan koukuttava
Kun oot tiktokissa, niin paina sormella pohjaan Käärijä-videolla, niin aukeaa lisävalikko. Sieltä löytyy sellainen särkyneen sydämen kuva, jossa lukee ”ei kiinnosta”. Tekemällä tuota voi kouluttaa sovelluksen algoritmia, että K ei kiinnosta sinua eikä jatkossa enää tule niitä videoita.Jäi kirjoittamatta, että miten pääsen eroon Kn tiktok stooreista ja muista jos niitä on.
Niistä tulee ilmoituksia aloitukseen. Ärsyttävää, kun on tärkeämpiä infoja.
Niinhän tuo taskumagneetti UMKn jälkeen sekoitti mun pään. Olen vihdoin ymmärtänyt kupletin juonen.K on jokapuolella, ensi yönä tulee sun ikkunasta sisään ja keinottelee lanteitaan sun sängyn edessä.
Oi kiitos neuvosta. Olet ihanuusKun oot tiktokissa, niin paina sormella pohjaan Käärijä-videolla, niin aukeaa lisävalikko. Sieltä löytyy sellainen särkyneen sydämen kuva, jossa lukee ”ei kiinnosta”. Tekemällä tuota voi kouluttaa sovelluksen algoritmia, että K ei kiinnosta sinua eikä jatkossa enää tule niitä videoita.
Korj. kuuli = kuuluVielä jatkan, että nyt minulla on pitkästä aikaa oma elämä. Ei kuuli Kt eikä Bt
Oi miten vapauttavaa.
Minut vapautti ig:n poisto, ei kyllä kauaa ehtinyt ollakaan, mutta ei enää palluroita, seuraajien kyttäämistä ym. turhaa. Jäi vain X ja Tumblr toisten sisällön katsomiseen.Korj. kuuli = kuulu
No niimpä näköjäänJahas, se on taas Jan ollut asialla viikkokirjeen kanssa kun on kuva vain nacesta
No eipä tuo mikään ihme oo, jos on vaikuttanut, kuitenkin metallifestarit kyseessäJoksut kertoi weekly updatessa että olivat ennen keikkaa hermostuneita siitä, miten heidät otetaan vastaan. Olisikohan tämä vaikuttanut bändin menoon eilisellä keikalla. Vaikutti ilmeisesti yliyrittämiseltä ja vaisulta joidenkin mielestä
Niinpä mut hyvin Joksut vaikutti vetäneet ja yleisökin ilmeisesti otti hyvin vastaanNo eipä tuo mikään ihme oo, jos on vaikuttanut, kuitenkin metallifestarit kyseessä
Instassa näin just pätkän jossa bojan jutusteli yleisölle että eivät tienneet tuleeko sinne ketään mutta ilmeisesti oli ihan hyvin yleisöä. En oo nähnyt noita kommentteja että olisi yliyritystä tai vaisua (miten nää mun mielestä on vastakohtia ).Joksut kertoi weekly updatessa että olivat ennen keikkaa hermostuneita siitä, miten heidät otetaan vastaan. Olisikohan tämä vaikuttanut bändin menoon eilisellä keikalla. Vaikutti ilmeisesti yliyrittämiseltä ja vaisulta joidenkin mielestä