Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"se on ihanan näköinen luonnonvalossa mun mielestä"

Niin ON! 😍 Näin Altaalla Kärpyn eka kertaa päivänvalossa ja olin ihan häkeltynyt. Toki toi blondi ehkä vielä tehosti vaikutelmaa, mutta vaalin muistoa. 😎
 
vierailija
Muistuttaisin vaan, että monissa maissa ja kulttuureissa on aivan normi nauttia myös vähän alkoholia keikalla. Se ei ole mörkö, eikä se tarkoita asioiden olevan huonosti. Jos nyt siihen viittaa jotkut näillä kauhisteluilla.
Jep, ja B on aiemmin sanonut että heidän keikkaa edeltäviin rutiineihin kuuluu yhteinen illallinen ja viskipaukku. Itse veikkaan kuitenkin teetä tai lämmintä hunajavettä kun Bn ääni oli vähän käheä eilen. Kris taisi hörppiä teetä Pariisin keikalla pahvimukista ja koko bändi on ennenkin juonut teetä bäkkärillä heti keikan jälkeen.
 
vierailija
Kärtsä on ollut todella hyväntuulinen ja energinen koko kesän. Kasvoilta paistaa vilpitön ilo siitä, että saa olla lavalla ja esiintyä ihmisille. Hän on spontaani, ja reagoi yleisön heittoihin välittömästi. Aivan ihana Kärtsä.
Niin on! Keikka keikan jälkeen on vaan ollut ilo katsella kun se on ollut niin hyvätuulinen ja hyvässä vireessä. Jopa ne kuumekeikat meni hyvin, ja ne on olleet ainoat joista jotkut tarkkaavaiset huomasi että K veti vähän pienemmällä liekillä. Ei ole kuten viime vuonna jossa keikat oli onnistuneita, mutta kun klippejä kateltiin jälkeenpäin niin tyyliin joka toisella keikalla oli tosi tummia silmänalustoja ja paljon ahdistuneita aiheita välispiikeissä, ja somekin poukkoili positiivisten ja negatiivisten purkausten välillä.
 
vierailija
Muistuttaisin vaan, että monissa maissa ja kulttuureissa on aivan normi nauttia myös vähän alkoholia keikalla. Se ei ole mörkö, eikä se tarkoita asioiden olevan huonosti. Jos nyt siihen viittaa jotkut näillä kauhisteluilla.
Kyllä. Ja myös Suomessa. Jostakin syystä vaan joku aina yleensä vetäisee herneen nenäänsä, kun siitä mainitaan.
 
vierailija
Tuleekohan Liettuan keikasta samanlaista videokoostetta kuin muista kesän suuremmista on tullut? Mikke ei ollut mukana, mutta Jesse kuvasi, joten toivottavasti.
En usko koska Jesse näytti kuvanneen vain kännykällä kun Mikellä on myös isompi kamera mukana. Ja videot on olleet Miken heiniä eli en usko, että koostaa mitään jos ei itse kuvannut.
 
vierailija
No niitä herneenvetäjiä on yleensä ainoastaan yksi. Sama, joka ei myöskään kestä sitä, että B tupakoi.
No juu en minäkään siis mitenkään sitä kauhistellut tai ajatellut, että mikään olisi huonosti, mikäli olis alkoholipitoista. Ajattelin vain, että ei sit jaksa jonkun huutelua taas, että on Bn dissaamista ajatella, että se ehkä juo alkoholia 😅
 
vierailija
Se on sulle nyt tylsä koska seuraat kaikki keikat. 99% Suomen festarikävijöistä käy vain yhdellä K:n festarikeikalla per vuosi ja näkee sen kerran. Lavashow:t ei rakenneta sen varaan mitä kaikkein intensiivinen osa ydinfanikuntaa haluaa, vaan koko yleisölle.
Öö. Olen käynyt yhdellä keikalla kesällä. Menossa marraskuussa uudestaan. En seuraa kaikkia keikkoja muutenkaan
 
vierailija
Tuonpa tännekin. Kärtsän keikasta juttua liettualaisella (baltialaisella) uutisssivustolla. Plajon kuvia myös.

K on poimittu jutun otsikkoon ja kärkeen. Kopsasin Google-kääntäjän käännöksen tuosta K- osuudesta eli mukana on joitain aika hassuja ilmaisuja.

Granatose - eksentrinen Käärijä: luopuu takkistaan ja paljastaa vatsansa kovaääniseen lauluun

Lauantaina "Granatas Liven" suurelle lavalle nousi suomalainen Käärijä, joka melkein voitti Eurovision 2023 laulukilpailun. Toista kertaa Liettuassa vieraileva taiteilija aloitti festivaaleilla todellisen juhlan.

Yksi Granatos Live -festivaalin odotetuimmista vieraista oli Suomen Käärijä, joka nousi suurelle lavalle klo 21. Tässä esiintyjä piti odotetusti erittäin värikkään ja hiuksia kohottavan esityksen. Hänen tunnetuin euroviisukappaleensa "Cha Cha Cha", jolla hän edusti Suomea vuonna 2023, soi myös kuuluisien tähtien konsertissa.

Tämä on ensimmäinen kansainvälinen festivaalini, te olette mahtavia", Käärijä sanoi yleisölle. Esiintyjä ilmestyi lavalle yllään musta nahkatakki ja samanväriset housut, ja hieman myöhemmin hän luopui paidasta ja lavavaatteistaan aiheuttaen vielä enemmän yleisön suosionosoituksia, kaikki alkoivat laulaa "Käärijä". "Vierailen Liettuassa toista kertaa, olin täällä viime vuonna ennen Eurovision laulukilpailua. Maistoin noita keltaisia "leivonnaisia", tiedättehän ne, tykkäsin niistä todella! Koska söin niitä niin monta, minulla on nyt vatsa. Suomessa ihmisillä, joilla on iso vatsa, on paljon rahaa, mutta valitettavasti minulla ei, Käärijä sanoi vitsailevasti ja esitteli seuraavan kappaleensa.

Käärijä, jonka oikea nimi on Jere Pöyhönen, tunnetaan energisistä ja eksentrisistä esityksistään. Hänen musiikkityylinsä on ainutlaatuinen yhdistelmä teknoa, rapia, Rammstein-soundia, metallia ja perinteistä suomalaista musiikkia. Viime vuonna hän saavutti kansainvälistä tunnustusta edustamalla Suomea Euroviisuissa kappaleella "Cha Cha Cha", joka valloitti myös Liettuan musiikkilistan. Käärijä yhdistää musiikissaan huumoria ja syviä pohdintoja nykyelämästä, ja hänen ainutlaatuinen kykynsä välittää energiaa ja tunteita esiintymistensä kautta on ansainnut hänelle uskollisen seuraajan ympäri Eurooppaa. Delfi muistuttaa, että "Granatas Live" alkoi perjantaina valtavasti, ja lauantaina festivaalia kummitteli isolla lavalla brittiläinen elektronisen musiikin tähti "Elderbrook".

https://www.delfi.lt/veidai/festivalizuokis/granatose-ekscentriskasis-k…
 
vierailija
Tuonpa tännekin. Kärtsän keikasta juttua liettualaisella (baltialaisella) uutisssivustolla. Plajon kuvia myös.

K on poimittu jutun otsikkoon ja kärkeen. Kopsasin Google-kääntäjän käännöksen tuosta K- osuudesta eli mukana on joitain aika hassuja ilmaisuja.

Granatose - eksentrinen Käärijä: luopuu takkistaan ja paljastaa vatsansa kovaääniseen lauluun

Lauantaina "Granatas Liven" suurelle lavalle nousi suomalainen Käärijä, joka melkein voitti Eurovision 2023 laulukilpailun. Toista kertaa Liettuassa vieraileva taiteilija aloitti festivaaleilla todellisen juhlan.

Yksi Granatos Live -festivaalin odotetuimmista vieraista oli Suomen Käärijä, joka nousi suurelle lavalle klo 21. Tässä esiintyjä piti odotetusti erittäin värikkään ja hiuksia kohottavan esityksen. Hänen tunnetuin euroviisukappaleensa "Cha Cha Cha", jolla hän edusti Suomea vuonna 2023, soi myös kuuluisien tähtien konsertissa.

Tämä on ensimmäinen kansainvälinen festivaalini, te olette mahtavia", Käärijä sanoi yleisölle. Esiintyjä ilmestyi lavalle yllään musta nahkatakki ja samanväriset housut, ja hieman myöhemmin hän luopui paidasta ja lavavaatteistaan aiheuttaen vielä enemmän yleisön suosionosoituksia, kaikki alkoivat laulaa "Käärijä". "Vierailen Liettuassa toista kertaa, olin täällä viime vuonna ennen Eurovision laulukilpailua. Maistoin noita keltaisia "leivonnaisia", tiedättehän ne, tykkäsin niistä todella! Koska söin niitä niin monta, minulla on nyt vatsa. Suomessa ihmisillä, joilla on iso vatsa, on paljon rahaa, mutta valitettavasti minulla ei, Käärijä sanoi vitsailevasti ja esitteli seuraavan kappaleensa.

Käärijä, jonka oikea nimi on Jere Pöyhönen, tunnetaan energisistä ja eksentrisistä esityksistään. Hänen musiikkityylinsä on ainutlaatuinen yhdistelmä teknoa, rapia, Rammstein-soundia, metallia ja perinteistä suomalaista musiikkia. Viime vuonna hän saavutti kansainvälistä tunnustusta edustamalla Suomea Euroviisuissa kappaleella "Cha Cha Cha", joka valloitti myös Liettuan musiikkilistan. Käärijä yhdistää musiikissaan huumoria ja syviä pohdintoja nykyelämästä, ja hänen ainutlaatuinen kykynsä välittää energiaa ja tunteita esiintymistensä kautta on ansainnut hänelle uskollisen seuraajan ympäri Eurooppaa. Delfi muistuttaa, että "Granatas Live" alkoi perjantaina valtavasti, ja lauantaina festivaalia kummitteli isolla lavalla brittiläinen elektronisen musiikin tähti "Elderbrook".

https://www.delfi.lt/veidai/festivalizuokis/granatose-ekscentriskasis-k…
Hahaa, tästä saa sen kuvan että Kärtsy olisi riisunut lavalla ihan ilkosilleen :D Mutta kivasti ja positiivisen kuuloisesti kirjoitettu.
 
vierailija
Tuonpa tännekin. Kärtsän keikasta juttua liettualaisella (baltialaisella) uutisssivustolla. Plajon kuvia myös.

K on poimittu jutun otsikkoon ja kärkeen. Kopsasin Google-kääntäjän käännöksen tuosta K- osuudesta eli mukana on joitain aika hassuja ilmaisuja.

Granatose - eksentrinen Käärijä: luopuu takkistaan ja paljastaa vatsansa kovaääniseen lauluun

Lauantaina "Granatas Liven" suurelle lavalle nousi suomalainen Käärijä, joka melkein voitti Eurovision 2023 laulukilpailun. Toista kertaa Liettuassa vieraileva taiteilija aloitti festivaaleilla todellisen juhlan.

Yksi Granatos Live -festivaalin odotetuimmista vieraista oli Suomen Käärijä, joka nousi suurelle lavalle klo 21. Tässä esiintyjä piti odotetusti erittäin värikkään ja hiuksia kohottavan esityksen. Hänen tunnetuin euroviisukappaleensa "Cha Cha Cha", jolla hän edusti Suomea vuonna 2023, soi myös kuuluisien tähtien konsertissa.

Tämä on ensimmäinen kansainvälinen festivaalini, te olette mahtavia", Käärijä sanoi yleisölle. Esiintyjä ilmestyi lavalle yllään musta nahkatakki ja samanväriset housut, ja hieman myöhemmin hän luopui paidasta ja lavavaatteistaan aiheuttaen vielä enemmän yleisön suosionosoituksia, kaikki alkoivat laulaa "Käärijä". "Vierailen Liettuassa toista kertaa, olin täällä viime vuonna ennen Eurovision laulukilpailua. Maistoin noita keltaisia "leivonnaisia", tiedättehän ne, tykkäsin niistä todella! Koska söin niitä niin monta, minulla on nyt vatsa. Suomessa ihmisillä, joilla on iso vatsa, on paljon rahaa, mutta valitettavasti minulla ei, Käärijä sanoi vitsailevasti ja esitteli seuraavan kappaleensa.

Käärijä, jonka oikea nimi on Jere Pöyhönen, tunnetaan energisistä ja eksentrisistä esityksistään. Hänen musiikkityylinsä on ainutlaatuinen yhdistelmä teknoa, rapia, Rammstein-soundia, metallia ja perinteistä suomalaista musiikkia. Viime vuonna hän saavutti kansainvälistä tunnustusta edustamalla Suomea Euroviisuissa kappaleella "Cha Cha Cha", joka valloitti myös Liettuan musiikkilistan. Käärijä yhdistää musiikissaan huumoria ja syviä pohdintoja nykyelämästä, ja hänen ainutlaatuinen kykynsä välittää energiaa ja tunteita esiintymistensä kautta on ansainnut hänelle uskollisen seuraajan ympäri Eurooppaa. Delfi muistuttaa, että "Granatas Live" alkoi perjantaina valtavasti, ja lauantaina festivaalia kummitteli isolla lavalla brittiläinen elektronisen musiikin tähti "Elderbrook".

https://www.delfi.lt/veidai/festivalizuokis/granatose-ekscentriskasis-k…
Kiitos tästä! 🙏💚
Mitäköhän ton jutun kirjoittaja mahtaa tarkoittaa "perinteisellä suomalaisella musiikilla" 🤔😄
 

Yhteistyössä