Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos keikkarapsasta! 🙏💙

Itse kotisohvalta käsin videoissa ei vaikuttanut olevan mitään erityisen outoa, mutta vaikea on kotisohvalta käsin arvioida keikan tunnelmia, ja toki keikalla olleetkin voivat kokea keikan eri tavoin.

Sen sanoisin pätkien perusteella, että energiat ei olleet yhdelläkään Joksulla mitenkään tapissa. Ehkä tosiaan raskas lounas on vaikuttanut asiaan, ja refluksissa on taatusti kurjaa laulaa, kun pelkkä oleminenkin voi olla tosi hankalaa.
 
vierailija
Joksut ei ole myöskään laittaneet mitään kiitospostausta eilisestä. No ehkä ovat vielä nukkumassa ja laittavat jotain myöhemmin.
Tai kukaan heistä mitään. Kyllä joku on kuitenkin yleensä jotain keikasta jakanut, tosin nyt ei taida hirveästi edes löydettävissä keikkaklippejä. No, nyt parin viikon tauko seuraavaan keikkaan, saapa nähdä pitävätkö taukoa vai meneekö albumin teossa.
 
vierailija
Hei nyt on kyllä takamatkalta pakko kysäistä että mikä juttu on tuo insta-uhkailija? Olen ollut lomalla pari vk enkä ole päässyt palstailemaan.

Ja Joy, kiitos rapsasta. Näin pari klippiä eiliseltä keikalta ennen tänne tuloa, ja kyllä niistä välittyi ihan selvästi se ettei Bojan tuntunut olevan oikein vedossa. Toivottavasti ei mitään kummempaa kuitenkaan 😥
 
vierailija
Hei nyt on kyllä takamatkalta pakko kysäistä että mikä juttu on tuo insta-uhkailija? Olen ollut lomalla pari vk enkä ole päässyt palstailemaan.

Ja Joy, kiitos rapsasta. Näin pari klippiä eiliseltä keikalta ennen tänne tuloa, ja kyllä niistä välittyi ihan selvästi se ettei Bojan tuntunut olevan oikein vedossa. Toivottavasti ei mitään kummempaa kuitenkaan
Se Bojania paljastuskuvilla huhtikuussa uhkaillut tyyppi teki paluun instaan, mutta tili hävisi alle päivässä.
 
vierailija
Hei nyt on kyllä takamatkalta pakko kysäistä että mikä juttu on tuo insta-uhkailija? Olen ollut lomalla pari vk enkä ole päässyt palstailemaan.

Ja Joy, kiitos rapsasta. Näin pari klippiä eiliseltä keikalta ennen tänne tuloa, ja kyllä niistä välittyi ihan selvästi se ettei Bojan tuntunut olevan oikein vedossa. Toivottavasti ei mitään kummempaa kuitenkaan
Kompostin puolelta löytäisit paremmin tietoa tuosta ig jutusta, itse en ainakaan nyt viitsi tuoda tätä asiaa tänne, sekopäisestä ilmeisesti antifanista on kyse.
 
vierailija
Itsessäni on monia eri puolia. Töissä olen oman alani ammattilainen, mutta heitän siellä myös reipasta huumoriakin. En pystyisi olemaan asiallisessa työroolissa kaiken aikaa, koska en ole sellainen 247. En osaa ajatella että kukaan meistä on pelkästään yhdenlainen/tietynlainen ihminen irl. Miksei täällä voisi välillä kuumistella ja toisessa hetkessä analysoida, olla oma itsensä kaikkine puolinensa, koska sellaisia olemme muuallakin.
Hyvä pointti, näinhän se toki on varsinkin turvallisessa yhteisössä, jota keskustelupalstat eivät välttämättä ole.

Itsekin tykkään kirjoittaa sekä asia-analyysejä että siekailematonta kiimailua ja kaikkea siltä väliltä. Mietin jo sellaistakin ratkaisua, että tarvittaessa tekisin kaksi nimimerkkiä, joista toinen olisi varattu kiimailuun. Melko raskasta toki olisi venkslata kirjautumisten kanssa, mutta vaihtoehto tuokin.
 
vierailija
En minä itse usko, että keikalla ollut mitään valehteli. Jokainen meistä tulkitsee eri tavoin ja sanat ottaa myös eri voimakkuuksilla. Itsekin oletin, että olisi paljon pahemmalta vaikuttanut kuin mitä noissa pätkissä. Mutta on se silti voinut verraten muihin esityksiin olla selkeä ero ja huomaahan sen jo pätkistäkin omasta mielestä vaikka en noin voimakkaasti ilmaisisi.
 
vierailija
Yksi esimerkki siitä, miten nimimerkin käyttö vaikuttaa, on tämä keskustelu eilisiltaisesta konsertista. En lähde lainkaan mukaan keskusteluun nimimerkillisen kanssa tästä aiheesta (kuten en myöskään ficeistä, joista hän usein kirjoittaa), koska koen hänen kirjoitustensa kommentoinnin väkisinkin näyttävän siltä, että se liittyisi itse henkilöön, vaikka se ei olisi millään tavalla tarkoitukseni. Omat kommenttini olisivat luonnollisesti myös sen mukaan värittyneet, mitä kaikkea hän on muuten kertonut itsestään ja kirjoittanut palstoille, vaikka miten yrittäisin jättää sen huomiotta.

Anonyymi palsta antaa enemmän vapauksia kommentoida asioita asioina. Anonyyminä on myös helppo olla vastaamatta omiin kirjoituksiin tuleviin ikäviin kommentteihin, ja siten välttää riitoja ja turhanpäiväisiä jankkauksia. Se se vasta vapauttavaa onkin, suosittelen muillekin!
 
vierailija
En minä itse usko, että keikalla ollut mitään valehteli. Jokainen meistä tulkitsee eri tavoin ja sanat ottaa myös eri voimakkuuksilla. Itsekin oletin, että olisi paljon pahemmalta vaikuttanut kuin mitä noissa pätkissä. Mutta on se silti voinut verraten muihin esityksiin olla selkeä ero ja huomaahan sen jo pätkistäkin omasta mielestä vaikka en noin voimakkaasti ilmaisisi.
Itse taas huomasin jo noista lyhyemmistä pätkistä eron ns. normikuntoon eli näen noita raportin asioita, oli sitten refluksi tai lääkitys tai mikä hyvänsä syynä.
 
vierailija
Eli palstavalelääkärinä (ja ihan rehellinen sellainen) voin todeta lääkityksen teho laskee B:lla. Edellisen tankkausteho kesti sentään nelisen kuukautta, mutta viimeisimmän teho on laskenut jo alle kuukaudessa. Taisi olla liian koukuttava lääkitys viime kerralla. Se on siis aika tilata lentoliput ja tulla Suomeen energiahoitoon. Siirrän hoitovastuun kollegalle dr. Kärpylle, hän osaa nämä erikoishoidot paremmin. Siinä ohessa voi aloittaa työnteon vähäisessä määrin Finland's projectin parissa. 🤣
 
vierailija
Yksi esimerkki siitä, miten nimimerkin käyttö vaikuttaa, on tämä keskustelu eilisiltaisesta konsertista. En lähde lainkaan mukaan keskusteluun nimimerkillisen kanssa tästä aiheesta (kuten en myöskään ficeistä, joista hän usein kirjoittaa), koska koen hänen kirjoitustensa kommentoinnin väkisinkin näyttävän siltä, että se liittyisi itse henkilöön, vaikka se ei olisi millään tavalla tarkoitukseni. Omat kommenttini olisivat luonnollisesti myös sen mukaan värittyneet, mitä kaikkea hän on muuten kertonut itsestään ja kirjoittanut palstoille, vaikka miten yrittäisin jättää sen huomiotta.

Anonyymi palsta antaa enemmän vapauksia kommentoida asioita asioina. Anonyyminä on myös helppo olla vastaamatta omiin kirjoituksiin tuleviin ikäviin kommentteihin, ja siten välttää riitoja ja turhanpäiväisiä jankkauksia. Se se vasta vapauttavaa onkin, suosittelen muillekin!
Pitäisi olla vapauttavaa, omiin kirjoituksiini on hyökätty jopa anonyyminä ja väitetty joksikin hu..ittelijaksi, vaikka en ole jne. En jaksa edes uudelleen aloittaa.
 
vierailija
Eli palstavalelääkärinä (ja ihan rehellinen sellainen) voin todeta lääkityksen teho laskee B:lla. Edellisen tankkausteho kesti sentään nelisen kuukautta, mutta viimeisimmän teho on laskenut jo alle kuukaudessa. Taisi olla liian koukuttava lääkitys viime kerralla. Se on siis aika tilata lentoliput ja tulla Suomeen energiahoitoon. Siirrän hoitovastuun kollegalle dr. Kärpylle, hän osaa nämä erikoishoidot paremmin. Siinä ohessa voi aloittaa työnteon vähäisessä määrin Finland's projectin parissa.
Tähän on helppo yhtyä, vaikken valelääkäri olekaan! 😄
 
vierailija
Eli palstavalelääkärinä (ja ihan rehellinen sellainen) voin todeta lääkityksen teho laskee B:lla. Edellisen tankkausteho kesti sentään nelisen kuukautta, mutta viimeisimmän teho on laskenut jo alle kuukaudessa. Taisi olla liian koukuttava lääkitys viime kerralla. Se on siis aika tilata lentoliput ja tulla Suomeen energiahoitoon. Siirrän hoitovastuun kollegalle dr. Kärpylle, hän osaa nämä erikoishoidot paremmin. Siinä ohessa voi aloittaa työnteon vähäisessä määrin Finland's projectin parissa.
Yhdyn tähän myöskin valelääkärinä.
 
vierailija
Eli palstavalelääkärinä (ja ihan rehellinen sellainen) voin todeta lääkityksen teho laskee B:lla. Edellisen tankkausteho kesti sentään nelisen kuukautta, mutta viimeisimmän teho on laskenut jo alle kuukaudessa. Taisi olla liian koukuttava lääkitys viime kerralla. Se on siis aika tilata lentoliput ja tulla Suomeen energiahoitoon. Siirrän hoitovastuun kollegalle dr. Kärpylle, hän osaa nämä erikoishoidot paremmin. Siinä ohessa voi aloittaa työnteon vähäisessä määrin Finland's projectin parissa.
Kyllä, nyt tarvitaan K-vitamiinia 😊
 
vierailija
Yksi esimerkki siitä, miten nimimerkin käyttö vaikuttaa, on tämä keskustelu eilisiltaisesta konsertista. En lähde lainkaan mukaan keskusteluun nimimerkillisen kanssa tästä aiheesta (kuten en myöskään ficeistä, joista hän usein kirjoittaa), koska koen hänen kirjoitustensa kommentoinnin väkisinkin näyttävän siltä, että se liittyisi itse henkilöön, vaikka se ei olisi millään tavalla tarkoitukseni. Omat kommenttini olisivat luonnollisesti myös sen mukaan värittyneet, mitä kaikkea hän on muuten kertonut itsestään ja kirjoittanut palstoille, vaikka miten yrittäisin jättää sen huomiotta.

Anonyymi palsta antaa enemmän vapauksia kommentoida asioita asioina. Anonyyminä on myös helppo olla vastaamatta omiin kirjoituksiin tuleviin ikäviin kommentteihin, ja siten välttää riitoja ja turhanpäiväisiä jankkauksia. Se se vasta vapauttavaa onkin, suosittelen muillekin!
Tämä on hyvä pointti. Nimimerkkiin liitetään aina jotain muistoja tai mielikuvia, vaikkei sitä ehkä haluaisikaan. Samalla tavalla jos nyt vastaisin tämän nimimerkillisen keikkaraporttiin, jättäisin varmaan puolet pois niistä asioista, jotka haluaisin sanoa, koska mielessä olisi vahvasti se mielikuva, mikä hänestä on muutoin syntynyt. Anonyymiin raporttiin ja anonyymiin kommenttiin voi vastata vapaammin, ilman niitä muita assosiaatioita, oli ne hyviä tai huonoja.
 
vierailija
Jaaha, emo on taas vaihteeksi lukossa. Eilinen olikin liian kiva päivä että tänään olisi voinut jatkaa samaan malliin. Mutta siitä viis, olen edelleen ihan fiiliksissä Kärtsyn Liettuen keikasta ja kuinka onnellisesta hän lavalla näyttikään 💚. Kärtsän spontaanius ja reagointi yleisöön ja sieltä lavalle heitettäviin juttuihin tulee erinomaisesti esiin, kun hän on yksin lavalla eikä valmiiksi mietittyä koreografiaa ole. En edes tajunnut miten paljon sitä olikaan ollut ikävä, mutta rintsikat, hatut, lasit ja viuhkat tuo koko keikkaan uutta fiilistä ja vähän sellaista jännitystä mitä ei koreografioiden vuoksi juuri ole. Ja tietysti aivan pähkinöinä ollut yleisö kruunasi kaiken 🔥.
 
vierailija
Jaaha, emo on taas vaihteeksi lukossa. Eilinen olikin liian kiva päivä että tänään olisi voinut jatkaa samaan malliin. Mutta siitä viis, olen edelleen ihan fiiliksissä Kärtsyn Liettuen keikasta ja kuinka onnellisesta hän lavalla näyttikään . Kärtsän spontaanius ja reagointi yleisöön ja sieltä lavalle heitettäviin juttuihin tulee erinomaisesti esiin, kun hän on yksin lavalla eikä valmiiksi mietittyä koreografiaa ole. En edes tajunnut miten paljon sitä olikaan ollut ikävä, mutta rintsikat, hatut, lasit ja viuhkat tuo koko keikkaan uutta fiilistä ja vähän sellaista jännitystä mitä ei koreografioiden vuoksi juuri ole. Ja tietysti aivan pähkinöinä ollut yleisö kruunasi kaiken .
Joo tuo on aivan totta. Kivaa oli nähdä hiukan spontaanimpaa menoa, ja mahtavaa, miten liekeissä liettualaiset olivat 🔥🔥🔥👌
 

Yhteistyössä