Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti Bojan on kunnossa, hän oli ihan vitun off. Siis ihan kuin olisi esittänyt karikatyyria itsestään. Se vähän pilasi keikan, oli vaikea keskittyä muuhun.

Sain Vem da Gresin ja kiljuin ilost, hups! Ja EW ja vaikka mitä, kesti melkein 1h15min kuten toivoin. Bojan laulatti UM:ää aivan minun edessäni.

Sain about ekan vapaan taksin, niin olin hotellilla jo 12 min keikan loppumisesta ja maksoi alle 4e, taksikuski röökasi autossa, mutta ihan sama, ihana vain päästä nopasti pois. Olen tosi tohjona, kompensoin Bojanin huonoja viboja bilettämällä ja rääkymällä itse villisti.

Yleisöä oli ehkä 200-300?

Loput myöhemmin kohta tai aamulla.

- Joymuffin
Voi Bojan. 😔 No hän on viime aikoina joutunut melkoisen huhumyllyn ja repostelun kohteeksi, lisäksi terveysongelmat ja ehkä jotain muutakin. Ei välttämättä mitkään parhaat vibat esiintyä just nyt.
 
vierailija
Nyt kun keikka-adrenaliinit ovat laskussa niin purskahdin itkuun kun oli vaan niin karua katsottavaa. :( Keikka alkoi 15 min myöhässä, vaikka lavalla oli kaikki valmista ja vähän epäilen, että sekin liittyy. Äääh.
Voi ei, tulee jotenkin tosi huono fiilis tästä 😟 Osaatko selittää miten B oli Off, näyttikö hän ahdistuneelta vai vaikuttiko jotenkin kipeältä?
 
vierailija
Mitähän ihmettä on meneillään? Heidän kannalta onneksi nyt pidempi keikkatauko kun vasta 8.8. seuraava, jos siis jotain on vialla.
No minun on aika vaikea olla huolehtimatta, että se on jotain mihin tuo keikkatauko ei auta yhtään mitenkään. :( Toivottavasti olen vain yliemotionaalinen keikan jälkeen..

Mutta siis hänestä näki sillä sekunnilla kun hän tuli lavalle, että vibat ovat todella off, kuin koko ihmistä ei voisi tunnistaa! Hän vain näytteli itseään. Pelkkää roolin vetoa jollain 3/10 energiatasolla ja ylikompensointia oudolla pelleilyllä. Ei todellakaan ollut flunssa tai mikään sellainen. Toivon että olisi "vain" jokin paniikkikohtaus eikä sen pahempaa.
 
vierailija
Mutta tietääkö B niistä huhuista? Lukisiko sellaista? Tai onhan se ig uhkailjan kirjoituksesta tietoinen varmaan
Jos ne vastaukset oli B:ltä niin joku terveyskriisihän sillä on silloin menossa. Ahdistuvaisuuteen taipuvaiselle ihmiselle on ihan järkyttävän raskasta joutua sellaisen keskelle ja ihmettelen miten B on yleensäkään pystynyt esiintymään tänään. Tiedän tuon omasta kokemuksesta ja en silloin pystynyt töiden lisäksi muuta kuin olemaan yksin kotona Aku Ankkojen ja muun täysin todellisuudesta irrallisen hömpän kanssa kunnes terveyskriisi lopulta osoittautui aiheettomaksi.
 
vierailija
Miksiköhän soittivat noin pitkän setin jos B ei ole kunnossa? Voiko festarit vaatia esiintymään 1h15min vaikkapa tunnin sijaan?
Samaa mietin, mutta kai heidät oli palkattu soittamaan nimenomaan 1h15min. Keikan piti alkaa 00:20 ja viimeiseksi mahdolliseksi lopetusajaksi oli merkitty 1:50, alkoi 00:35 tms ja loppui 1:48. Lohdutti edes vähän saada paljon biisejä. Ja jännä että hän laulatti kai neljää yleisössä, vaikka esiintymisaikakin oli niin finaalissa. Ensimmäinen lauloi tosi hyvin, yksi kuulosti lähinnä itkevän.
 
vierailija
Jos ne vastaukset oli B:ltä niin joku terveyskriisihän sillä on silloin menossa. Ahdistuvaisuuteen taipuvaiselle ihmiselle on ihan järkyttävän raskasta joutua sellaisen keskelle ja ihmettelen miten B on yleensäkään pystynyt esiintymään tänään. Tiedän tuon omasta kokemuksesta ja en silloin pystynyt töiden lisäksi muuta kuin olemaan yksin kotona Aku Ankkojen ja muun täysin todellisuudesta irrallisen hömpän kanssa kunnes terveyskriisi lopulta osoittautui aiheettomaksi.
Tuota terveyteen liittyvää juttua itsekin mietin, että olisi ehkä se syy, kun joku vielä toiseen ketjuun laittoi niitä mitä se voisi olla niin jäi vähän minua mietityttämään, vaikka ei saisi.
 
vierailija
No minun on aika vaikea olla huolehtimatta, että se on jotain mihin tuo keikkatauko ei auta yhtään mitenkään. :( Toivottavasti olen vain yliemotionaalinen keikan jälkeen..

Mutta siis hänestä näki sillä sekunnilla kun hän tuli lavalle, että vibat ovat todella off, kuin koko ihmistä ei voisi tunnistaa! Hän vain näytteli itseään. Pelkkää roolin vetoa jollain 3/10 energiatasolla ja ylikompensointia oudolla pelleilyllä. Ei todellakaan ollut flunssa tai mikään sellainen. Toivon että olisi "vain" jokin paniikkikohtaus eikä sen pahempaa.
Voi Bojan 💔 Miksei he vaan voineet perua keikkaa sairastapauksen vuoksi, jos tilanne on tämä?
 
vierailija
Surettaa niin Bojanin puolesta. ❤‍🩹 Mun mielestä siellä Saksan festareilla näkyi myös noita pilkahduksia että kaikki ei ole kunnossa kun katsoin safurseyn videoita. Esim. spiikki ennen Ne bi smeliä oli todella kummalinen, B:llä oli mun mielestä selvä esitys päällä ja oudon hyperaktiivinen ja vähän aggressiivinen oli. :( Ihan eri ihminen kun vertaa aiempiin keikkoihin.
 
vierailija
Voi Bojan!!! 😢😢😢
Luuletko siis että se hänen off-fiiliksensä on jotain muuta kuin esim. sitä, että olisi pettynyt vähäiseen yleisömäärään?

En kiistä etteikö hänellä voisi olla terveys- tai muita murheita, mutta mietin vaan. Ja sitten sekin, että väistämättä jokaiselle artistille tulee jossain vaiheessa uraansa joku ns. huono keikka, ihan varmasti jopa Kärtsälle vielä joskus.
 
vierailija
Jos ne vastaukset oli B:ltä niin joku terveyskriisihän sillä on silloin menossa. Ahdistuvaisuuteen taipuvaiselle ihmiselle on ihan järkyttävän raskasta joutua sellaisen keskelle ja ihmettelen miten B on yleensäkään pystynyt esiintymään tänään. Tiedän tuon omasta kokemuksesta ja en silloin pystynyt töiden lisäksi muuta kuin olemaan yksin kotona Aku Ankkojen ja muun täysin todellisuudesta irrallisen hömpän kanssa kunnes terveyskriisi lopulta osoittautui aiheettomaksi.
Joo, minua vaan vaivaa se, että se Saksan keikka meni kuitenkin paremmin, niin toivon ettei tuohon terveysasiaan liittyen ole tullut mitään uutta. :/ Mutta onhan se kauheaa joutua murehtimaan tuollaisia, vaikkei lopulta olisikaan mitään, usealla kaverillani on pahaa terveysahdistusta ja se on tosi rankkaa.

Ja siis ei paljoa kiinnosta muut Bojan-jutut, siis mistä tällä hetkellä puhutaan häneen liittyen, verrattuna tähän hommaan. Kunhan vain olisi kunnossa.
 
vierailija
Voi Bojan!!!
Luuletko siis että se hänen off-fiiliksensä on jotain muuta kuin esim. sitä, että olisi pettynyt vähäiseen yleisömäärään?

En kiistä etteikö hänellä voisi olla terveys- tai muita murheita, mutta mietin vaan. Ja sitten sekin, että väistämättä jokaiselle artistille tulee jossain vaiheessa uraansa joku ns. huono keikka, ihan varmasti jopa Kärtsälle vielä joskus.
Tuokin yleisömäärä vaikutti olevan lähinnä positiivinen yllätys heille. Sanoivat, että miettivät onko siellä vain viisi tyyppiä. Ja onhan heillä ollut joillain muillakin festareilla yhtä vähän.

Ja en siis väitä tuota terveysjuttua tuon off-tilan syyksi, mutta se off-tilan aste oli todella voimakas. Onhan hän voinut saada vaikkapa jotain muita huonoja uutisia tms tai muuta.
 
vierailija
Voi Bojan!!!
Luuletko siis että se hänen off-fiiliksensä on jotain muuta kuin esim. sitä, että olisi pettynyt vähäiseen yleisömäärään?

En kiistä etteikö hänellä voisi olla terveys- tai muita murheita, mutta mietin vaan. Ja sitten sekin, että väistämättä jokaiselle artistille tulee jossain vaiheessa uraansa joku ns. huono keikka, ihan varmasti jopa Kärtsälle vielä joskus.
Mäkin mietin tuota olisiko vähäinen yleisömäärä voinut myös vaikuttaa muiden syiden lisäksi? Raskaat matkat ja ehkä muutenkin vähän heikko olo leikkauksen jälkeen, vitutus somessa käytävästä keskustelusta ja siihen päälle vedät keikan muutamalle sadalle hengelle? Toisaalta B on niin ammattilainen, etten usko että pelkkä vähäinen yleisömäärä saisi hänet käyttäytymään noin, jonkin muunkin asian on täytynyt olla pielessä?
 
vierailija
Kiitos Joymuffin kun jaksat raportoida meille! 💙 Ja kiitos kun olit keikalla, varmaan kaikki mahdolliset positiivisen energian ja rakkauden rippeet, mitkä vaan on voinut saada yleisöstä, on tulleet Blle tarpeeseen.

Miten muu bändi, vaikuttiko ”normaalilta”? Entä Bojanin ääni?
 

Yhteistyössä