Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö j*malauta asioita saa kyseenalaistaa??!! HÄ??!!! Jos mä koen jonkun asian niin että ei tule toimimaan, vituiksi menee. Niin sitä ei sitten saa kyseenalaistaa?! ( No eipä v*ttu tietenkään saa kun kyseessä suuren, kuuluisan JANNE ANTININ bisnekset!) Tai jos mua ihmetyttää jokin jossakin touhussa, niin sitäkään asiaa ei sitten saa miettiä??!!! Voi luoja että te Janne-fanit olette aivan käsittämättömiä spedejä!!! Suksikaa suolle, te olette täysin kaistapäitä tuossa Janne-kiimassanne!
Juurikin tuossa näytit tyhmyytesi 😊👍.
 
vierailija
En jatka enää tätä väittelyä, koska ei tuollaisten herneaivojen kanssa kannata tapella. Te Janne-fanit ette tajua yhtään mitään, minkäs minä sille voin 🤷 Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Sitten kun tuo Keravan hotelli kuopataan, tulen toki tänne teille toteamaan että MITÄS MINÄ SANOIN??????!!!!!!!!!!!
 
vierailija
En jatka enää tätä väittelyä, koska ei tuollaisten herneaivojen kanssa kannata tapella. Te Janne-fanit ette tajua yhtään mitään, minkäs minä sille voin Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Sitten kun tuo Keravan hotelli kuopataan, tulen toki tänne teille toteamaan että MITÄS MINÄ SANOIN??????!!!!!!!!!!!
Hyvä. Sä oot rasittava ja oletan vielä rasittavampi IRL.
 
vierailija
En jatka enää tätä väittelyä, koska ei tuollaisten herneaivojen kanssa kannata tapella. Te Janne-fanit ette tajua yhtään mitään, minkäs minä sille voin Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Sitten kun tuo Keravan hotelli kuopataan, tulen toki tänne teille toteamaan että MITÄS MINÄ SANOIN??????!!!!!!!!!!!
Mitähän se sulle kuuluu mitä J tekee elämällään? Ootko kateellinen että oot nobody ja kukaan ei puhu susta? Siltä näyttää. Suomalaisten kansallistautia podet.
 
vierailija
En jatka enää tätä väittelyä, koska ei tuollaisten herneaivojen kanssa kannata tapella. Te Janne-fanit ette tajua yhtään mitään, minkäs minä sille voin Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Sitten kun tuo Keravan hotelli kuopataan, tulen toki tänne teille toteamaan että MITÄS MINÄ SANOIN??????!!!!!!!!!!!
Toivottavasti sua ei näy täällä yhtään aiemmin.
 
vierailija
Suomi on täynnä suosittuja, menestyviä homppeleita. Jari Sillanpää, Antti Tuisku, Antti Holma, Marco Bjurström, Pekka Haavisto, Waltteri Torikka, Benjamin, Niko Saarinen.... Ja joka tv-ohjelmassa on nykyään homokiintiö. Sitten tämä yksi Tapanilan pikkujulkkis itkee ja narisee kuinka Suomi on vielä ahdasmielinen takapajula, jossa homoja ei hyväksytä....

Jannen kannattaisi kaivaa se pää pois pärsseestä ja tajuta että me ei asuta missään Venäjällä! Jos Janne kokee vastoinkäymisiä tai asiat ei mene Jannen mielen mukaan, ei aina voi syyttää vastapuolta homovihaajaksi! Toki helppohan se aina on vetää se homokortti esille ja perustella sillä miksei häntä enää haluttu Onnenarpaan jne.
 
vierailija
Suomi on täynnä suosittuja, menestyviä homppeleita. Jari Sillanpää, Antti Tuisku, Antti Holma, Marco Bjurström, Pekka Haavisto, Waltteri Torikka, Benjamin, Niko Saarinen.... Ja joka tv-ohjelmassa on nykyään homokiintiö. Sitten tämä yksi Tapanilan pikkujulkkis itkee ja narisee kuinka Suomi on vielä ahdasmielinen takapajula, jossa homoja ei hyväksytä....

Jannen kannattaisi kaivaa se pää pois pärsseestä ja tajuta että me ei asuta missään Venäjällä! Jos Janne kokee vastoinkäymisiä tai asiat ei mene Jannen mielen mukaan, ei aina voi syyttää vastapuolta homovihaajaksi! Toki helppohan se aina on vetää se homokortti esille ja perustella sillä miksei häntä enää haluttu Onnenarpaan jne.
Tämä on totta tietysti mutten vieläkään ymmärrä miksi tässä maassa on pakko ja erikseen eritellä jos on homo tai lesbo. Kenenkään. Kaikki ovat ihmisiä. Ja jos Janne sen erittelee, voipi olla että juuri hän on saanut erityistä kiusaamista hänen seksuaalisuudesta. Enkä ihmettele. Mitä olen lukenut täällä, moni kommentti vetää hänen homouden negatiiviseen malliin. Miksi? On vuosi 2024! Suomi hoi, homoja on ollut siitä saakka kun on ollut ihmisiä!
 
vierailija
En voinut vastata yo kommenttiin suoraan koska se on laitettu vihapuhekommentti kategoriaan ja hyvä niin oikeesti. Mutta siis: Tämä on totta tietysti mutten vieläkään ymmärrä miksi tässä maassa on pakko ja erikseen eritellä jos on homo tai lesbo. Kenenkään. Kaikki ovat ihmisiä. Ja jos Janne sen erittelee, voipi olla että juuri hän on saanut erityistä kiusaamista hänen seksuaalisuudesta. Enkä ihmettele. Mitä olen lukenut täällä, moni kommentti vetää hänen homouden negatiiviseen malliin. Miksi? On vuosi 2024! Suomi hoi, homoja on ollut siitä saakka kun on ollut ihmisiä!
 
vierailija
Vanhoilliset ja vanhan kansan Suomi pelkää kaikkea mikä on erilaista. Nakki ja muussi kansaa täällä. Ankeeta sakkia. Ja jos eksyy Espanjaan, siellä heti etsitään taas nakit ja muussi.
 
vierailija
Suomi on täynnä suosittuja, menestyviä homppeleita. Jari Sillanpää, Antti Tuisku, Antti Holma, Marco Bjurström, Pekka Haavisto, Waltteri Torikka, Benjamin, Niko Saarinen.... Ja joka tv-ohjelmassa on nykyään homokiintiö. Sitten tämä yksi Tapanilan pikkujulkkis itkee ja narisee kuinka Suomi on vielä ahdasmielinen takapajula, jossa homoja ei hyväksytä....

Jannen kannattaisi kaivaa se pää pois pärsseestä ja tajuta että me ei asuta missään Venäjällä! Jos Janne kokee vastoinkäymisiä tai asiat ei mene Jannen mielen mukaan, ei aina voi syyttää vastapuolta homovihaajaksi! Toki helppohan se aina on vetää se homokortti esille ja perustella sillä miksei häntä enää haluttu Onnenarpaan jne.
Milloin otat oman pääsi pois perseestä??
 
vierailija
Kattelen näitä kommentteja täällä. Vihapuheet sun muut. Minun suku omistaa ison osan siitä elintarvikeryhmästä josta monet suomalaiset ostaa tavaransa ja ruokansa joka päivä. On kyllä ollut silmiä avartavaa lukea kommentteja täällä. Suomalaiset ovat aikamoista sakkia että vielä tänä päivänäkin vihapuhe kukoistaa tässä maassa.
 
vierailija
Kattelen näitä kommentteja täällä. Vihapuheet sun muut. Minun suku omistaa ison osan siitä elintarvikeryhmästä josta monet suomalaiset ostaa tavaransa ja ruokansa joka päivä. On kyllä ollut silmiä avartavaa lukea kommentteja täällä. Suomalaiset ovat aikamoista sakkia että vielä tänä päivänäkin vihapuhe kukoistaa tässä maassa.
Miten tuo tieto että sukusi omistaa ison osan jostain fakin' Prismasta tai cittarista liittyy tuohon sinun kommenttiin....??????
 
vierailija
oot kateellinen kun sulla itellä ei oo rahaa mennä.
En menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin tuollaiselle kahden hörhön järjestämälle "seuramatkalle". Jos järjestäjänä olisi ihan oikea matkatoimisto/matkanjärjestäjä niin mikäpä ettei. Mutta hei haloo! Joku Tapanilan pikkujulkkis ja ennustajaeukko väsää jonkun matkan kasaan. Mitäs sitten jos tulee joku ongelmatilanne? Esimerkiksi se hotelli joka nyt pitäisi olla "varattuna" tuolle hörhöryhmälle, peruuntuukin viime metreillä. Janne Antin se varmasti järjestääkin vaivatta vastaavan majoituksen samaan hintaan ryhmäläisille. Tai se ennustajaeukko. En uskaltaisi lähteä moiselle reissulle, sori vaan.
 
vierailija
En menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin tuollaiselle kahden hörhön järjestämälle "seuramatkalle". Jos järjestäjänä olisi ihan oikea matkatoimisto/matkanjärjestäjä niin mikäpä ettei. Mutta hei haloo! Joku Tapanilan pikkujulkkis ja ennustajaeukko väsää jonkun matkan kasaan. Mitäs sitten jos tulee joku ongelmatilanne? Esimerkiksi se hotelli joka nyt pitäisi olla "varattuna" tuolle hörhöryhmälle, peruuntuukin viime metreillä. Janne Antin se varmasti järjestääkin vaivatta vastaavan majoituksen samaan hintaan ryhmäläisille. Tai se ennustajaeukko. En uskaltaisi lähteä moiselle reissulle, sori vaan.
Minä kyllä menisin. Egypti. Hieno maa. Ootko käynyt?
 
vierailija
En menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin tuollaiselle kahden hörhön järjestämälle "seuramatkalle". Jos järjestäjänä olisi ihan oikea matkatoimisto/matkanjärjestäjä niin mikäpä ettei. Mutta hei haloo! Joku Tapanilan pikkujulkkis ja ennustajaeukko väsää jonkun matkan kasaan. Mitäs sitten jos tulee joku ongelmatilanne? Esimerkiksi se hotelli joka nyt pitäisi olla "varattuna" tuolle hörhöryhmälle, peruuntuukin viime metreillä. Janne Antin se varmasti järjestääkin vaivatta vastaavan majoituksen samaan hintaan ryhmäläisille. Tai se ennustajaeukko. En uskaltaisi lähteä moiselle reissulle, sori vaan.
Mistä tiedät se peruuntuu? Vai maalaatko piruja seinille? Miksi teidän pitää AINA olla niin negatiivisia?? Miksi suomalaiset on aina niin negatiivisia? Onko koska oli Ruotsin ja Venäjän alla vai miksi? Se on niin ankeaa aina lukea miten te vedätte noin niiku kaikki negatiiviseen. Maailman onnellisin kansa. Mitä vittua??
 

Yhteistyössä