" Seksuaalivähemmistöt näkyivät liikaa olympialaisten avajaisissa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Woket ovat säälittävää, niin säälittävää porukkaa. Kyllä ne uskaltaa ivata Pyhä Ehtoollinen -taulua Pariisin olympialaisissa, mutta ei nauraa muslimeille.

Woke paska ei ole taidetta nähnytkään. Karvaiset miehitykset esittää naista ja päin vastoin akat partaisena. Homoilu on irvokasta. Sen lisäksi oli viitteitä pedofiliaan. Kristinuskoa rienattiin urakalla. Auta armias jos ois islamia rienattu päitä ois pudonnut.

• Tykkää
Reactions: Echo
Transsuilu ei ole homoilua.
Mikä viittasi pedoiluun?
Olin kerran katsomassa esitystä, jossa mieshenkilö esitti upeasti laulaja Paula Koivuniemeä. Ville Tavio on vastikään vihillä käynyt aviomies. Sääli vaimoparkaa.
Ahdasmielinen ukko siippana, jota saa aina hävetä. Ei tule olemaan elämä helppoa tosikkoukon kanssa. Sukupuolivähemmistöt ovat yleensä taiteellisesti lahjakkaita. Oma vika, kun enemmistön edustajat ovat tylsiä ja haukotuttavia.
Mahtava älämölö myös siitä, kun suomalainen sohvaperuna kerrankin tunnisti ohjelmassa suomalaisen biisin, ja Ylen toimittaja keskittyi sillä aikaa johonkin toiseen asiaan. Toimittaja saa ”virheestä” osakseen suomalaisten loppumattoman kaunan loppuiäkseen. Jos ministerinä on nillittäjä, mitä kansa on? Echon kopioita. Teillä reppanoilla on vielä iso läksy edessä opittavana elämän kiertokoulussa.
Onneksi Teemu Selänne ei ole vielä ottanut asiaan kantaa. Ehkä Sirpa on laittanut digivehkeet piiloon. Alan seuraavaksi etsiä videota, jossa näkyy toiset vehkeet Lady Gagan showssa. Ompelijan vika tai kankaan valmistajan moka.

Olin kerran katsomassa esitystä, jossa mieshenkilö esitti upeasti laulaja Paula Koivuniemeä. Ville Tavio on vastikään vihillä käynyt aviomies. Sääli vaimoparkaa.
Ahdasmielinen ukko siippana, jota saa aina hävetä. Ei tule olemaan elämä helppoa tosikkoukon kanssa. Sukupuolivähemmistöt ovat yleensä taiteellisesti lahjakkaita. Oma vika, kun enemmistön edustajat ovat tylsiä ja haukotuttavia.
Mahtava älämölö myös siitä, kun suomalainen sohvaperuna kerrankin tunnisti ohjelmassa suomalaisen biisin, ja Ylen toimittaja keskittyi sillä aikaa johonkin toiseen asiaan. Toimittaja saa ”virheestä” osakseen suomalaisten loppumattoman kaunan loppuiäkseen. Jos ministerinä on nillittäjä, mitä kansa on? Echon kopioita. Teillä reppanoilla on vielä iso läksy edessä opittavana elämän kiertokoulussa.
Onneksi Teemu Selänne ei ole vielä ottanut asiaan kantaa. Ehkä Sirpa on laittanut digivehkeet piiloon. Alan seuraavaksi etsiä videota, jossa näkyy toiset vehkeet Lady Gagan showssa. Ompelijan vika tai kankaan valmistajan moka.
Voisitko Alepa osoittaa mulle suoraan haukkusi, eikä ripotella niitä pitkin palstaa? Tuo sun tapa ei ole sivistynyttä.
En mäkään mainitse sun nimeä kuin joko suoraan sulle, tai sit jos oot ensin haukkunu jossain taas meikäläistä.

Voin mä sut haukkua nyt lyttyyn jos haluat eli käyttäytyä sun tavoin, mutta en jaksa. Ansaitsisit sen kyllä, mutta en jaksais sen jälkeen lukea sun lapsellista ja Ö-luokan uhriutumisromaania "palstan ankeuttaja vainoaa mua, yhyy." Sen jälkeen kun oot ensin v-ttuillu mut nimeltä mainiten.

Echon kannatta etsiä tältä palstalta Lepaa. Jos Lepa ei reagoi, kokeile muita
hakusanoja. Tosin turhaan hukkaat elämästäsi aikaa mielikuvituskirjoittajien metsästämiseen.

Sovitaanko että Alepa jätät mut rauhaan? Mä en sun tekstejäsi rääpi myös, vaikka :poop: :ia ne tihkuu lähes aina.

Mutta pystytkö olemaan kuittailematta nimellä silloin, kun arvostelen vihervasuriutta kuten teen, eli yleisellä tasolla? Pystytkö olemaan asiallinen?

Koska mäkin voin alkaa hyökätä just sun kimppuun ja ruveta vielä poistattamaankin v-mäisyyksiäsi.

Mutta en jaksais viedä tätä henkilökohtaiselle tasolle.

Woke paska ei ole taidetta nähnytkään. Karvaiset miehitykset esittää naista ja päin vastoin akat partaisena. Homoilu on irvokasta. Sen lisäksi oli viitteitä pedofiliaan. Kristinuskoa rienattiin urakalla. Auta armias jos ois islamia rienattu päitä ois pudonnut.

Sinäkö tuolla Aikamoisessa puutarhassa käyt trollailemassa? Jätä meidän rauhaan, meillä on oikeus haaveilla kahden miehen suhteesta, jos niin haluamme.

Yhteistyössä