Viranomaiset valmistautuvat pilaamaan suuren kansanjuhlan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulet väärin. Mistä sun negatiivinen elämänasenne oikein sikiää?
Ai nyt yksi jääkiekko-otteluun kommentointi on "elämänasenne" :D

Mä olen kuule luonteeltani peruspositiivinen, mutta iän myötä olen tullut realistisemmaksi. Mitä eilen vähän näin Kanadan peliä, niin arvelen Kanadan olevan vahvempi. Mutta sen näkee tänään, tänään pelataan tämä peli, ja totta kai toivon Suomen voittavan.
 
vierailija
Nooh onhan siitä tullut perinne et amandan luona uidaan ja vähän juhlitaan. Se kuuluu siis historiaan ja ehkä ulkomaalaisetkin on nähnyt kuvia amandan luina juhlimisesta ja näin patsas tullut muillekkin tietoon. Mun mielestä sitä ei pitäisi peitellä. Ei oo tainnut onnettomuuksiakaan tulla?.
 
vierailija
Nooh onhan siitä tullut perinne et amandan luona uidaan ja vähän juhlitaan. Se kuuluu siis historiaan ja ehkä ulkomaalaisetkin on nähnyt kuvia amandan luina juhlimisesta ja näin patsas tullut muillekkin tietoon. Mun mielestä sitä ei pitäisi peitellä. Ei oo tainnut onnettomuuksiakaan tulla?.
 
vierailija
Joo no olit oikeessa se on haurastunut ja jos joku kiipeää voi murtua ja sit voi käydä pahasti. Eli hyvä vaan että suljetaan. Mut mitäs pitäiskö lähelle rakentaaa jääkiekkoilijoiden juhla patsas joka kestää kiipeämisen ja juhlimusen ni sit voisi täyttää tuotakin puolta ja siinä olisi suihkulähdekkin?
 
vierailija
Joo no olit oikeessa se on haurastunut ja jos joku kiipeää voi murtua ja sit voi käydä pahasti. Eli hyvä vaan että suljetaan. Mut mitäs pitäiskö lähelle rakentaaa jääkiekkoilijoiden juhla patsas joka kestää kiipeämisen ja juhlimusen ni sit voisi täyttää tuotakin puolta ja siinä olisi suihkulähdekkin?
Eikös siinä ole merenlahti heti vieressä?
 

Yhteistyössä