vierailija
Oijoi, kaunista.Veden pinnalla, hyönteisten hyvän yön tanssi, keskellä usvan.
Oijoi, kaunista.Veden pinnalla, hyönteisten hyvän yön tanssi, keskellä usvan.
Katsoin osittain, sit väsähdin ja lähdin ulos, vähän ehkä överit jossain kohtaaKatsoitko avajaisia? Kohta sytytetään tuli.
Lapissa siis.Periferia
Unikekosi? Juu..Riippuu siitä, oletko ihana kaivattuni nn?
Onko hän miss vai mrs?Ei auta kuin laittaa silmät kiinni jos vaikka näkisi erään leidin…
Just tänään lueskelin Sandra Bullockista juttua ja mietin miten paljon hän muistuttaa Sandraa. Leffan mukaan vastaisin Miss Kovis. Tuli mieleen tuosta miss-sanasta. Esityksen laidalta sivustalta.Onko hän miss vai mrs?
Jotkut tarvitsevat monta isukkiaJos rehellinen olen, totta kai haluaisin olla se ainut, mutta niin ei ole eikä pidäkään olla. Saat toki rakastaa, ketä rakastat.
Mitä tarkoitat?Jotkut tarvitsevat monta isukkia
Jää nähtäväksi kykeneekö sydäntä pitämään enää auki.Älä nyt sulkeudu ethän..
juu ei multa. Itkut on itketty ja silmätkin pyyhitty jo kuiviksi.Emily itken tänä yönä, vaikka sinä et suoranaisesti liitykään siihen.
Kaikki hyvin, anteeksi. Oon caan ollu tosi kiireinen ja puhki.Oonko tehny jotain väärin?
Harhat sinut palastelivat.Luoja mikä varjelus. Jos sait mut palasiks palstalla, mitä se oliskaan ollut irl?????
Olisipa minulle, omin tämän. Hyvää yötä rakas Huomiseen.Tulisipa päivä tai ilta tai yö, jona saisi nukahtaa sinun viereesi. Haaveissa vain ain. Hyviä unia.
En suinkaan.Sinä olet jo ainut jollekulle.
Millä tavalla vaikea?Sinä olet vaikea pala. Ilmankos nälkä ei lähde.