vierailija
Tuohon vaikuttaa ehkä se, että ketjuissa on ollut niin paljon ilkivaltaa ja trollausta että porukka on näiden asioiden takia herkillä joten nähdään ehkä sitten trollausta myös siellä missä sitä ei ole. En osaa ehkä selittää tätä tarpeeksi selkeästi.Tämän minäkin haluaisin kyseisen nimityksen saaneena tietää, koska suurin osa kirjoituksistani on positiivisia, eikä niitä tosiaankaan ole tunnistettu, mutta joihinkin tartutaan sitten oikein kunnolla, jos vaikka vain sanoisin, että itse en ota niitä B:n Suomi-projektipuheita ihan kirjaimellisesti, kuten eivät kaikki muutkaan, jatkuvasti kirjoitellaan myös jostakin lentotilasta joihinkin viestehini ja osa saa olla rauhassa? Ja kuten aamulla kirjoitin olen nyt siirtynyt kompostiin ja puutarhaan niin kauaksi aikaa, kun tilanne rauhoittuu ketjussa ja normaalien viestien poistelu loppuu, käyn nyt vain lukemassa ketjua, ihan alusta asti olen ketjuissa ollut mukana. On minua sekoitettu myöskin Haikuun ja Aitoon ja jonkun muun kirjoituksia on luultu omikseni