vierailija
Mua on huvittanut tämä Bojanin ja Jere Karalahden shippaus mut kaikki tyylillään.Boitsu & Jere
Mua on huvittanut tämä Bojanin ja Jere Karalahden shippaus mut kaikki tyylillään.Boitsu & Jere
Joku teistä kävi ilmoittelemassa urakalla viestejä.Siis onko vauva lukossa? Miksi ihmeessä, jos on ollut tänään niin hiljainen?
Räjähti vauvakuvan takia ja meni siitä lukkoon tosi nopeasti. Sitä ennen oli tosiaan kuin kumiseva kammioSiis onko vauva lukossa? Miksi ihmeessä, jos on ollut tänään niin hiljainen?
Omia sekoilujanne ihan, aamullakin poistettiin asiallisiakin viestejäJoku teistä kävi ilmoittelemassa urakalla viestejä.
Ainahan vika on tietysti kompostin kirjoittajissa. Huomasin että vauvalla yksi suurin puheenaihe on tämän ketjun kirjoittajat. Aiheet ja syntipukit vissiin lopussa.Joku teistä kävi ilmoittelemassa urakalla viestejä.
Ja "vikahan" ei tietenkään voi olla siinä, että joku shippari ei kestänyt niitä Jeren oma lapsi-kommentteja?Joku teistä kävi ilmoittelemassa urakalla viestejä.
Mä olen luullut, et Jerellä tarkoitetaan Cheekin veljeä.Mua on huvittanut tämä Bojanin ja Jere Karalahden shippaus mut kaikki tyylillään.
Olivat helmassa, joten veikkaan olevan suvussa kulkeva kastemekko, johon kirjaillaan kaikkien nimet. Ilmeisesti laitettu kaikkien rusetitkin.Onks nykyään tapana käyttää kastemekossa sekä vaaleanpunaista että -sinistä nauhaa? Mietin vaan kun ihmettelin tuota vauvalla ja tuli alapeukkuja.
Saattaahan osa tietty shipata Karalahtea ja osa tätä Cheekin veljeä sitten? Boitsulla noita miehiä riittääMä olen luullut, et Jerellä tarkoitetaan Cheekin veljeä.
Mä olin joskus vuosi sitten ristiäisissä ja silloin oli sininen nauha käytössä pojan syntymän takia. Onkohan moderni tapa viestittää, että sukupuolella ei ole merkitystä, vaan vain sillä lapsella?Onks nykyään tapana käyttää kastemekossa sekä vaaleanpunaista että -sinistä nauhaa? Mietin vaan kun ihmettelin tuota vauvalla ja tuli alapeukkuja.
No miksi niitä pitäisi kenenkään sietää? Paskapuhettahan se on, kuten täällä kaikki hyvin tietää. Ei ole Volde ollut raskaana.Ja "vikahan" ei tietenkään voi olla siinä, että joku shippari ei kestänyt niitä Jeren oma lapsi-kommentteja?
Toksinen ketju nykyään, saa ollakin kiinni peukuista ja trolleista vaan puhutaanJa "vikahan" ei tietenkään voi olla siinä, että joku shippari ei kestänyt niitä Jeren oma lapsi-kommentteja?
Daa, ei siinä oo mitään erikoista, yleistä on että molemmat nauhat jos mekko on ollut useammalla käytössä.Onks nykyään tapana käyttää kastemekossa sekä vaaleanpunaista että -sinistä nauhaa? Mietin vaan kun ihmettelin tuota vauvalla ja tuli alapeukkuja.
Vaikea tietää aina, että kenestä puhutaan. Liikaa miehiä B:llä. Voihan se Nykin liikemieskin olla joku J:llä alkava kuten Johan, James, Jonathan?Saattaahan osa tietty shipata Karalahtea ja osa tätä Cheekin veljeä sitten? Boitsulla noita miehiä riittää
Tänne tuli eka viesti siitä vauvasta yli tunti sitten. Ketään ei vaan kiinnosta K ja vauva.Hauskaa että täällä hiljeni silloin kun vauvakuva julkaistiin ja ensimmäinen kuvaan liittyvä viesti tuli vasta sen jälkeen, kun vauva oli lukkiutunut.
HulvatontaMua on huvittanut tämä Bojanin ja Jere Karalahden shippaus mut kaikki tyylillään.
Oliskohan sen takia, että vauva on jumittanut tänään niin prkuleesti. Alkoi vasta illemmalla toimia kunnolla.Hauskaa että täällä hiljeni silloin kun vauvakuva julkaistiin ja ensimmäinen kuvaan liittyvä viesti tuli vasta sen jälkeen, kun vauva oli lukkiutunut.
Ei meitä kiinnosta vauvan jutut eikä Kn vauva.Hauskaa että täällä hiljeni silloin kun vauvakuva julkaistiin ja ensimmäinen kuvaan liittyvä viesti tuli vasta sen jälkeen, kun vauva oli lukkiutunut.
Ai juoruakkoja ei kiinnosta vauva? Salli mun nauraa Säntäsitte samantien toiselle palstalle.Tänne tuli eka viesti siitä vauvasta yli tunti sitten. Ketään ei vaan kiinnosta K ja vauva.
Just tämä.Tänne tuli eka viesti siitä vauvasta yli tunti sitten. Ketään ei vaan kiinnosta K ja vauva.
Onko kaikki shippaajat tosiaan noin toksisia kuin tämä ylläoleva kommentti antaa ymmärtää. Sohitaan minne sattuu, jotta päästään purkamaan oma paha olo jonnekin.Ai juoruakkoja ei kiinnosta vauva? Salli mun nauraa Säntäsitte samantien toiselle palstalle.
En osaa muiden puolesta sanoa mutta mua ei kiinnosta K yhtään. Juoruilen vain Joksuista. Sori siitä.Ai juoruakkoja ei kiinnosta vauva? Salli mun nauraa Säntäsitte samantien toiselle palstalle.