K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis mihin stooriin sinusta B tuossa vastaa? Noihin oranssipohjaisiin kiusaamisstooreihinko siis? Sinusta vastaa?
1. She has gifted him (he is poor)
2. I wonder if her parents know?
3. The first time they were(!) seen together
Mihin näistä paskastooreista Bojan vastaa?
Äh, mähän en itse huomannut, että stooreja oli useampiakin. eli otetaanpa uusiksi, mihin näistä stooreista luulet Bojanin vastanneen:
1. Hi, did you miss me (kiusaajaa, siis). Vahvistan julkisella stoorilla, johon tägään kaikki, että seurustelet.
2. Sinut on nähty lentokentällä, tässä stalkkerin viesti sulle (ja kaikille muillekin)
3. Levittelenpä tänne, että Sadie oli bäkkärillä siellä ja siellä
4. Teillä oli sama huppari, stalkattu sekin
5. She has gifted him (he is poor)
6. I wonder if her parents know?
7. The first time they were(!) seen together

Että mihinkähän näistä ois Bojan tuntenut vetoa vastata?
 
vierailija
Äh, mähän en itse huomannut, että stooreja oli useampiakin. eli otetaanpa uusiksi, mihin näistä stooreista luulet Bojanin vastanneen:
1. Hi, did you miss me (kiusaajaa, siis). Vahvistan julkisella stoorilla, johon tägään kaikki, että seurustelet.
2. Sinut on nähty lentokentällä, tässä stalkkerin viesti sulle (ja kaikille muillekin)
3. Levittelenpä tänne, että Sadie oli bäkkärillä siellä ja siellä
4. Teillä oli sama huppari, stalkattu sekin
5. She has gifted him (he is poor)
6. I wonder if her parents know?
7. The first time they were(!) seen together

Että mihinkähän näistä ois Bojan tuntenut vetoa vastata?
B on vastannut siihen väitökseen että hän on Ranskassa kun muut Joksut ovat töissä.
 
vierailija
Äh, mähän en itse huomannut, että stooreja oli useampiakin. eli otetaanpa uusiksi, mihin näistä stooreista luulet Bojanin vastanneen:
1. Hi, did you miss me (kiusaajaa, siis). Vahvistan julkisella stoorilla, johon tägään kaikki, että seurustelet.
2. Sinut on nähty lentokentällä, tässä stalkkerin viesti sulle (ja kaikille muillekin)
3. Levittelenpä tänne, että Sadie oli bäkkärillä siellä ja siellä
4. Teillä oli sama huppari, stalkattu sekin
5. She has gifted him (he is poor)
6. I wonder if her parents know?
7. The first time they were(!) seen together

Että mihinkähän näistä ois Bojan tuntenut vetoa vastata?
Ihan sama mihin on vastannut mutta hän ottaa kantaa siihen Ranska-juoruun. On varmaan katsonut kaikki stoorit.
 
vierailija
Niin, kertoo siitä, että toi tili keksi koko jutun päästään. Eikä Bojan ole hänelle vastannut mitään.
B ja Joksut on ennekin taipuneet fanien vaatimuksiin, joten selvästi seuraavat keskustelua ja sillä mitä somessa puhutaan tuntuu olevan väliä. Siksi uskon että B on vastannut. Ei tietty kannattaisi mutta tunnekuohussa sitä ei ajattele niin pitkälle.
 
vierailija
Mäkin luulen että B on vastannut. Ei noi viestit ole suhdehullun jakaman agendan kannalta mitenkään linjassa. Jos suhdehullu olisi itse ne tehnyt olisi varmaan laittanut jotain raflaavampaa eikä tuollaista yleisjargonia ja ärsyyntynyttä sävyä.
Ei Bojan ole tuollaisiin paskastooreihin vastannut takuulla mitään. Onko teillä niin surkeat trollailutaidot, ettette osaa kuvitella tuon häirikön osaavan vetää itseänne höplästä?
Mikä muka selittäisi sen, että Bojan ikinä vastaisi noihin?
 
vierailija
Voi sua ressukkaa. Oikean elämän realiteetit ihan hukassa. Taidat olla internetin kasvattama.
Mulla on kyllä realiteetit hallussa varmaan paremmin kuin monella täällä ja ikääkin sen verran että internetiä ei ollut edes märissä päiväunissa kun olin teini. Ja sairastamisesta, vakavasta sellaisesta on kokemusta ihan lähipiiristä hyvin tuoreeltaan. Ja siksipä juuri ole tuota mieltä.
 
vierailija
Lopettakaa!
Oli nyt tosi tai ei, niin mun mielestä jokaisen kannattais nyt kyllä mennä itseensä, että kuinka paljon näitä juoruja kannattaa kaivella, levittää ja lietsoa. Tää ig-tili menee jo liian pitkälle, siellä puhutaan Bn pettämisistä ja naisseikkailuista ja maineesta "fame chaser" ja sit näihin tägätään Sn vanhemmatkin ja monia ihan sivullisia. Oli tai ei oo yhdessä, me ei sitä varmasti voida tietää, koska HE EIVÄT HALUA ASIASTA KERTOA! Antakaa siis olla älkääkä ruokkiko tätä kohua yhtään lisää.
No rules senkin marketta!
 

Yhteistyössä