K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä ajattelin, että ryhtyi seuraamaan Suomi Popin tiliä sen takia, että K:lla oli seuraavana viikonloppuna tulossa niiden festarikeikat. Oli tullut puheeksi ja Bojan otti seurantaan.
Voi olla mutta siis kun eivät tosiaan edes seuraa ruissia jossa olivat itse esiintymässä niin en ihan heti totakaan usko. Ton syyn takia voisivat seurata sit lähes kaikki suomen festaritilejä
 
vierailija
Kun täällä muutkin kertovat miten päätyivät tänne, niin kerron minäkin. Olen varmasti edelleen shippari, mutta mua kiinnostaa myös muut asiat. Hermostuin vauvan poisteluun ja puutarhan ei sitä tai tätä saa keskustella -tyyliin.

Kyllähän se oletettavaa on, että enemmin tai myöhemmin myös B löytää kumppanin. Mutta ainakaan itse en mitenkään ole vakuuttunut että se olisi S. Mitään niin selkeää todistetta romanttisesta yhteydestä ei ole (kaverin kaverin epämääräiset kertomukset eivät ole todiste). Mutta läheisiä ystäviä selkeästi ovat ja tavanneet toisiaan useamman kerran.

Kn osalta tykkään hänen keikoista, mutta biiseistä vain muutamista. Viisuissa ihana, nyt ei enää niin ihana. JOn biisit 90 % aktiivikuuntelussa ja heidänkin keikat mahtavia.
 
vierailija
Näin minäkin ensin tulkitsin kun katsoin pelkästään tuon stoorin. Mutta kun katsoi ne kaikki niin se vaikuttaakin olevan kettuilua siihen ensimmäiseen stooriin missä tili väittää B lomailevan Ranskassa kun muut ovat studiolla.
Eiköhän oikea B tietäisi missä on keikkaillut, kun tuossa stoorissa viittaa keikkaan Hampurissa. 😃

Muutenkin olisi todella erikoista lähteä vastailemaan jollekin kreisille.
 
vierailija
Puutarhalle linkattiin uusi haastattelu, liittyi siihen Unkarin festarikeikkaan.

Ja taaskaan ei Bojania mukana. Mikä ihme siinä on? Työt hoidetaan, vaikka kuinka olis rakastunut, mut nähtävästi Bojan ei ajattele samoin?
Ei halua vastailla Sbj:n syntytarinaan :D
 
vierailija
Eiköhän oikea B tietäisi missä on keikkaillut, kun tuossa stoorissa viittaa keikkaan Hampurissa.

Muutenkin olisi todella erikoista lähteä vastailemaan jollekin kreisille.
Mun mielestä ei välttämätyä viittaa keikkaan Hampurissa, voi ymmärtää monella tapaa. "Need to wear a bandage in our concerts, already did in Hamburg".
Eli kun toi tili on todisteissaan sanonut, että näkyi laastari Hampurissa, niin siihen vastasi, että joo on ollut keikoilla laastari ja joo näkyi jo Hampurissa. Siis näkyi sekä keikalla että jo Hampurissa.
 
vierailija
Eihän esitellyt. Se joku B:n vanha koulukaveri oli esitelty Sadien poikaystäväksi.
Laitetaan nyt tähän se kun kuvakaappaus viestistä on tuolla tilillä. Eli ystävän veli oli ollut B kanssa lukiossa yhtäaikaa ja kävi jollain JO keikalla ja backstagella ja "got introduced to S there as his gf". Sanaa poikaystävä ei mainita koko tekstissä.
 
vierailija
Ja tuolla näkyy myös se jonkun twitter olivian viestikin (mikä oli poistettu twitteristä) missä kertoo ystävänsä veljen (joka tuntee B) käyneen backstagella ja S oli siellä esitelty B tyttöystävänä.
Ei vaan se kaveri esiteltiin Sadielle Bojanin tyttöystävänä:
My friend's brother who was Bojans schoolmate at P.G and he went to their concert and to their backstage and got introduced to Sadie there as his girlfriend.
 
vierailija
Kuka taunopetteri uskoi tuon Bojanin tilin olevan aito? Tili on kirjoitettu instaan muka näin: Bojan Cvjetićanin Vaikka se on bojan_cvjeticanin
Mut onhan oikeassakin tilissä nimen kohdalla just noin? Siis siinä kuvan alla, ainakin kun puhelimen sovelluksella katsoo? Toi alaviiva on siinä tilin tunnuksessa, mutta kyllä toi nimi silti on noin siinä tilillä.
 
vierailija
Tuliko siitäkään "tietoa" ennen kuin nyt vasta kun juoru on lähtenyt leviämään? Kumma, että mistään ei puhuta tuoreeltaan, vaan kaikille sattumalta tulee mieleen vähän jälkijunassa, että "ai niin, tällainenkin tapahtui.."
Samaa mietin että kumma kun noita ei ole silloin heti jaettu joka paikassa, kun kaikki muukin huudetaan ympäri nettiä.
 

Yhteistyössä