Miksi olet ylipainoinen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nooh mä jouduin sairaalaan ni siel turpos lääkkeistä 48kiloo. Ei selity ruualla ku siellä oli valmiit annokset ja en päässy mihkään ulos. Mut tänään vaaka näytti 112kiloo eli edellisest päivityksest laihtunu 3kiloo. Ku en juo ni painoo lähteny 6viikos 10kiloo ja sen huomaa. Mut nyt on tullu pikkusen pakkomielle tohon painon punnitsemiseen. Tuntuu hyvälle ku laihtuu.
 
vierailija
Tulin ylipainoiseksi viettäessäni aikaa persujen kanssa. Myöhemmin muistin, ettei ylipainoisuus olekaan normaalia.
Ehkä persujen tylyys, empatian puute ja toisten ihmisten jatkuva räkytys laukaisee lohtusyömisen. Huomasin tänään kahdessa kaupassa, ettei hyllyillä ole myynnissä munkkipusseja.
Ehkä niiden kysyntä on loppunut. Kun olin vielä työelämässä, olin koukussa vadelmamunkkeihin. Ostin usein muutaman munkin pussin.
Kaikesta pääsee eroon, jos haluaa. En ole elävässä elämässäni persujen kanssa missään tekemisissä. Tämän palstan oersut ovat jatkuvasti sotajalalla ja huonolla tuulella. Tiedän, että Palstapesulla on joku terveysongelma.
Ihan kiva ja järkevä tyyppi, mutta turhaan hermostuu kirjoittajien leikinlaskusta. Pidetään palsta hyvän mielen nurkkapöytänä. Ei kenenkään elämä ole helppoa. Ostin muuten pasta carbonaran vegenä. Edessäni on rankka reissu ulkomailla, jossa on luvassa paljon liikuntaa. Joten yritän pysyä hyvällä mielellä, syödä järkevästi ja minimoida ruutuaikaa. En kadehdi kaunareiden Brookea. Jatkuvaa muhinointia työpaikalla Ridgen kanssa lukon takana, jonka aukaisee tytärpuoli avaimellaan ja myöhemmin irvistelee näkemälleen. Heillä kolmella on edessä työmatka Monacoon esittelemään Loganin bedroom-mallisto. Minua ei saisi niihin hommiin millään summalla rahaa. Loikoilen kotisohvalla, ja kohta keitän kahvit. Sain kotikulmillani yhden asian hoidettua mallikkaasti. Kun sää viilenee, alan pyöräillä. Auringonkukkia en hae pellolta, sillä ostin niitä CM:stä. Toivottavasti löydän jonkin kivan kurssin työväenopisto-oppaasta. Ilmaiset luennot varsinkin ranskan kieliset kiinnostavat. Antiikin ajat ja taidehustorialuennot olen jo käynyt. Jotain uutta ja inspiroivaa stadissa. Samalla tulee käytyä keskustassa. Seuraavaksi lepatan pystyasentoon ja kahvin keittoon.
 

Yhteistyössä