samansukupuolisten sänkykeikat on terveen heteroenemmistön mielestä
Mut Roosa-tädin mielestä sänky on puuduttavan tylsä paikka seksille.
(lisääntynytkin olen neljästi, eiköhän riitä jo)
samansukupuolisten sänkykeikat on terveen heteroenemmistön mielestä
Puhuin seipäästä, jolle on vain yksi ainoa oikea kohdeMut Roosa-tädin mielestä sänky on puuduttavan tylsä paikka seksille.
(lisääntynytkin olen neljästi, eiköhän riitä jo)
Ei tunnu menevän jakeluunSelitit saman asian, joten joudun kysymään saman kysymyksen. Esitän sen eri tavalla miksi luonnon mielestä laji olisi parempi tai huonompi, eikö se vain ole?
Sitten pohdintaa ja kysymys.. ehkä homous luonnon kannalta onkin vain keino rajoittaa lajin liikakasvua. (Olettaen, ettei homot lisääntyisi.) Tai ehkäpä se olisi jopa lajin loppuhuipennus, jolloin se on täyttänyt lajityypillisen velvollisuutensa..
Kysymys: lakkasitko itse bylsimästä, kun lapsiluku täyttyi, ja bylsitkö vain lisääntymistarkoituksessa? Esimerkkisi mukaan ehkäisy ja itsetyydytys on epänormaaleita.
Itse ajattelen, että seksi on vain niin kivaa, että sitä voi harrastaa ihan vain hyvän mielenkin takia. Jotkut sitten ovat avarakatseisempia sen suhteen, kenen kanssa, kuinka monen kanssa ja kuinka monta kertaa.
Olen hetero, jos sillä on jotain merkitystä...
Sinällän kai sama, vaikka vaihtaisin taas. Ketjun otsikkoon nää kun eivät itenkään enää liity.Puhuin seipäästä, jolle on vain yksi ainoa oikea kohde
Sinä aidasta. Ja vaihdoit puheenaihetta
Ei kun kysymys oli, että miksi luonnon "mielestä" pitäisi lisääntyä? Eikös geenien jatkuminen ole vain tapahtuma. Ilman mitään tarkoitusperiä siis. Niin vain käy. Maapallolle on ilmestynyt kasa geenejä, jotka käyttäytyy sen mukaan, mikä niiden ympäristö on ja millaiset mahdollisuudet ympäristö tarjoaa.Ei tunnu menevän jakeluun
Tottakai laji on luonnon ”mielestä” pelkkä sekundatuotos kun se ei lisäänny ja kuolee väistämättä sukupuuttoon.
En lakkaa bylsimästä. Se on niin upeaa. Ihminen on älykkäin eläinlaji joka siksi haluaa nauttia seksin iloista vaikka joka päivä. Ja on keksinyt keinot siihen, ettei lisäänny holtittomasti. Esitit väärän väitteen, kyllähän sinä tiedät hyvin että se on meillä normaaleilla ihan normaalia vuoden ympäri, toisin kuin muilla eläinlajeilla.
Minusta vitsisi oli hyvä.Sinällän kai sama, vaikka vaihtaisin taas. Ketjun otsikkoon nää kun eivät itenkään enää liity.
Harva meistä ymmärtää mikä on elämän tarkoitus. Olen sen itse oivaltanut ja siihen riittää yksi vaivainen sana:Ei kun kysymys oli, että miksi luonnon "mielestä" pitäisi lisääntyä? Eikös geenien jatkuminen ole vain tapahtuma. Ilman mitään tarkoitusperiä siis. Niin vain käy. Maapallolle on ilmestynyt kasa geenejä, jotka käyttäytyy sen mukaan, mikä niiden ympäristö on ja millaiset mahdollisuudet ympäristö tarjoaa.
Itseasiassa toiset eläinlajitkin harrastelee seksiä muuten kuin kiima-aikana. Ainakin jotkin apinalajit.
Mikä oli väärä väitteeni?
Ja mielestäsi evoluutio on pannut ihmisen keksimään ehkäisyn, jotta se ei lisäänny holtittomasti? Öö.
Ajatellaan kyllä niin eri tavalla tästä, että kuinka tarkoitushakuinen tämä evoluutio on. Kun minulle se on vain tapahtuma, mutta sinulle siinä on jokin juoni tms.
Apinalajit ymmärtää myös naminamin päälle joo koska ne on meidän älykkäitä sukulaisiaEi kun kysymys oli, että miksi luonnon "mielestä" pitäisi lisääntyä? Eikös geenien jatkuminen ole vain tapahtuma. Ilman mitään tarkoitusperiä siis. Niin vain käy. Maapallolle on ilmestynyt kasa geenejä, jotka käyttäytyy sen mukaan, mikä niiden ympäristö on ja millaiset mahdollisuudet ympäristö tarjoaa.
Itseasiassa toiset eläinlajitkin harrastelee seksiä muuten kuin kiima-aikana. Ainakin jotkin apinalajit.
Mikä oli väärä väitteeni?
Ja mielestäsi evoluutio on pannut ihmisen keksimään ehkäisyn, jotta se ei lisäänny holtittomasti? Öö.
Ajatellaan kyllä niin eri tavalla tästä, että kuinka tarkoitushakuinen tämä evoluutio on. Kun minulle se on vain tapahtuma, mutta sinulle siinä on jokin juoni tms.
Eihän täällä enää toisella sivulla enää juuri missään ketjussa olla otsikon aiheessaSinällän kai sama, vaikka vaihtaisin taas. Ketjun otsikkoon nää kun eivät itenkään enää liity.
Hienoa, että olet löytänyt elämäsi tarkoituksen. Ehkä meidän kaikkien muidenkin täytyy nyt vaan alkaa ajatella,kuten sinä.Harva meistä ymmärtää mikä on elämän tarkoitus. Olen sen itse oivaltanut ja siihen riittää yksi vaivainen sana:
JATKUVUUS
Mietippä sitä tovi. Ehkä ymmärrät kun mutustelet kaikilta kanteilta, mitä se pitääkään sisällään.