K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Damon ei ollut cuxhavenissa. Eikä Saksassa päinkään. Kyllä se S ihan Bojanin perässä sinne lensi.
Tästä ei ole todisteita varmaksi, voi olla myös joku toinen punatukkainen henkilö näitä kopioita kun on olemassa, eikä myöskään nähty B:n seurassa eli ei ole vahvistettu missään, eiköhän toi ole Taylor S:ään liittynyt koko käynti, jos on siellä edes ollut
 
vierailija
Voisko meidän agentti pitää silmät auki lyhyen, punatukkaisen tähtösen varalta?
Parhaani tein ja bongasinkin kyl monta kertaa lyhyen punatukkaisen tyypin, mut se olin minä ihan ite. En kyl oo tähtönen enkä 22.

Mut hitto täällä Ljubljanassa on paljon Janin oloisia tyyppejä! Ei siis tismalleen samannäköisiä, mutta samanlaisia hiuksia, partoja, ruumiinrakenteita ja etenkin suklaasilmiä on näkynyt paljon!!! Jään tänne!!!
 
vierailija
Parhaani tein ja bongasinkin kyl monta kertaa lyhyen punatukkaisen tyypin, mut se olin minä ihan ite. En kyl oo tähtönen enkä 22.

Mut hitto täällä Ljubljanassa on paljon Janin oloisia tyyppejä! Ei siis tismalleen samannäköisiä, mutta samanlaisia hiuksia, partoja, ruumiinrakenteita ja etenkin suklaasilmiä on näkynyt paljon!!! Jään tänne!!!
Kuulostaa lupaavalta, ehkä se on itsekin aika vihdoin alkaa varailla Slovenian matkaa.
 
vierailija

Yhteistyössä