K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan Bojan edes Sloveniassa kun skippasi taas haastattelun? Toki voi olla ettei halua esiintyä lappu kaulassa vaan odottelee sen paranemista.
Luulis ku niillähän oli Bluzan viimeistelyä studiossa tällä viikolla ja sit muiden vuoro. Ja lauantaina keikka. Sit katoinki et niil on kaks viikkoa ennen seuraavaa keikkaa mutta kaipa ne siinäkin välissä studiolle menee. Luultavasti.
 
vierailija
Luulis ku niillähän oli Bluzan viimeistelyä studiossa tällä viikolla ja sit muiden vuoro. Ja lauantaina keikka. Sit katoinki et niil on kaks viikkoa ennen seuraavaa keikkaa mutta kaipa ne siinäkin välissä studiolle menee. Luultavasti.
Todennäköisesti menevät. Tuskin viikossa saavat kaikkea tehtyä. Eiköhän ne keikkojen välissä työstä levyä aika tiuhaan tahtiin ja niin usein kun pystyvät jotta saavat sen ajoissa valmiiksi
 
vierailija
Kris, Jure ja Boitsuhan on saattaneet mennä jo heti aamusta sinne studiollekkin tänään tai olleet siellä koko yön ja olivat nukkumassa ja siks vaan Jan ja Nace oli haastattelussa
Nace ja Jan näytti juuri heränneiltä eikä ihme kun aikasin ovat olleet liikkeellä. On voinut myös studiollakin mennä myöhään jos eilen ovat siellä jo olleet
 
vierailija
Hei, mutta mikä agenttimme tilanne? Madame Cykan instassa (jos stoori on tältä aamulta) olisi ainakin Nace ja Jan Joksuista ollut mukana haastattelussa.
No, ei tarvittu edes poliisia paikalle, kun slovenian salainen palvelu hoiti asian järjestämällä haastattelun noin aikaiseksi. En tajua miten Jan on saatu haastatteluun tuohon aikaan! Mutta huomaattekin varmaan, että varmuuden vuoksi paikalla ei ollut Jurea (en olisi voinut kysyä miksei se näkynyt saksan reissukuvissa mutta oli soundcheckissä yksin, onko se riidoissa kaikkien kanssa), Bojania (en olisi voinut kysyä mitä siellä lentokoneen vessajonossa oikein tapahtui ja onko se valmis antamaan vaikka patin kaulastaan rakkauden takia), eikä varsinkaan Krisiä, joka olisi kuitenkin läikyttänyt litroittain herkullista jokeriteetä ja paljastanut kaiken yoko onosta. Mutta näitä varotoimenpiteitä ei tosiaan tarvittu koska nukuin makeasti tuohon aikaan. Nyt lähden ihastelemaan Križankea ja koitan etsiä niitä Janin lempikeksejä.
 
vierailija
Onkohan Bojan edes Sloveniassa kun skippasi taas haastattelun? Toki voi olla ettei halua esiintyä lappu kaulassa vaan odottelee sen paranemista.
Tuskin Bojan missään muualla on, jos ne työstää sitä Bluzaa. En millään usko että Bojania ei kiinnostaisi olla paikalla säätämässä sitä huippukuntoon. Etänä voi tehdä monenlaista, mutta ei esim asettua itse vaikka rumpuihin kokeilemaan että mites tälleen. Pelkästään se on rajallista ketä näkee ja kuulee jonkun videoyhteyden kautta, kun muut ovat samassa paikassa ja liikkuvat ja juttelevat siellä keskenään. Ja studion se sinne muuallekin tarvitsisi, jos aikoisi osallistua varsinaiseen tekemiseen.
 
vierailija
No, ei tarvittu edes poliisia paikalle, kun slovenian salainen palvelu hoiti asian järjestämällä haastattelun noin aikaiseksi. En tajua miten Jan on saatu haastatteluun tuohon aikaan! Mutta huomaattekin varmaan, että varmuuden vuoksi paikalla ei ollut Jurea (en olisi voinut kysyä miksei se näkynyt saksan reissukuvissa mutta oli soundcheckissä yksin, onko se riidoissa kaikkien kanssa), Bojania (en olisi voinut kysyä mitä siellä lentokoneen vessajonossa oikein tapahtui ja onko se valmis antamaan vaikka patin kaulastaan rakkauden takia), eikä varsinkaan Krisiä, joka olisi kuitenkin läikyttänyt litroittain herkullista jokeriteetä ja paljastanut kaiken yoko onosta. Mutta näitä varotoimenpiteitä ei tosiaan tarvittu koska nukuin makeasti tuohon aikaan. Nyt lähden ihastelemaan Križankea ja koitan etsiä niitä Janin lempikeksejä.
Mä olin Ljubljanassa muutama viikko sitten ja ne keksit olikin tosi kalliita! Se on joku vrhnikalainen leipomo ja ilmeisesti ne on kunnon käsityötä, koska pakkaus maksoi melkein 7 euroa, siis ihan jossain taviskaupassa. Muuten sloveniassa oli kuitenkin aika halpaa ruokakaupoissa, eli keksit eivät todellakaan yleisesti ottaen maksa noin paljoa. Mutta ostin silti. Toivottavasti slovenian matkailu- ja maabrändiryhmä osaa arvostaa jokereita, koska niitten vaikutus yltää ihan uskomattomiin ulottuvuuksiin 😄
 
vierailija
Tuskin Bojan missään muualla on, jos ne työstää sitä Bluzaa. En millään usko että Bojania ei kiinnostaisi olla paikalla säätämässä sitä huippukuntoon. Etänä voi tehdä monenlaista, mutta ei esim asettua itse vaikka rumpuihin kokeilemaan että mites tälleen. Pelkästään se on rajallista ketä näkee ja kuulee jonkun videoyhteyden kautta, kun muut ovat samassa paikassa ja liikkuvat ja juttelevat siellä keskenään. Ja studion se sinne muuallekin tarvitsisi, jos aikoisi osallistua varsinaiseen tekemiseen.
Tämäpä helpompaa se loppujen lopuksi on siellä paikanpäällä itse olla kuin jollain etäyhteydellä. Bluzan lisäksi on vielä muitakin biisejä joita työstävät eli eivätköhän kaikki siellä studiolla ole
 
vierailija
Minä olen ainakin "Sadie-pakottaja" 😄 mutta ehdottomasti uskon että Boitsu on nyt muiden mukana studiolla. Hän vaikuttaa hyvin tinkimättömältä musiikkinsa suhteen ja miltä se kuulostaa (vrt. keskeyttää biisin kesken keikan jos ei kuulosta hyvältä) joten en usko että hän jäisi levyn viimeistelystä pois.
Jos Sadien kanssa näkevät niin sitten varmaan keikkojen yhteydessä tai niin että Sadie on Sloikuissa mahdollisuuksien mukaan.
 
vierailija
Mä olin Ljubljanassa muutama viikko sitten ja ne keksit olikin tosi kalliita! Se on joku vrhnikalainen leipomo ja ilmeisesti ne on kunnon käsityötä, koska pakkaus maksoi melkein 7 euroa, siis ihan jossain taviskaupassa. Muuten sloveniassa oli kuitenkin aika halpaa ruokakaupoissa, eli keksit eivät todellakaan yleisesti ottaen maksa noin paljoa. Mutta ostin silti. Toivottavasti slovenian matkailu- ja maabrändiryhmä osaa arvostaa jokereita, koska niitten vaikutus yltää ihan uskomattomiin ulottuvuuksiin
Minkä nimisiä nämä keksit ovat? Mennyt tämä ihan ohi niin en Sloveniassa ollessani näitä osannut ostaa. Ensi kerralla sitten 😊
 
vierailija
Toi Melani on jotenkin paljon aikuisemman oloinen kuin Bojan. En siis tarvkoita välttämättä vanhemman oloista (tai no joo, menis varmasti nacen kanssa saman ikäisestä), mutta jotenkin se vaan on olemukseltaan aikuisempi.
 
vierailija
Toi Melani on jotenkin paljon aikuisemman oloinen kuin Bojan. En siis tarvkoita välttämättä vanhemman oloista (tai no joo, menis varmasti nacen kanssa saman ikäisestä), mutta jotenkin se vaan on olemukseltaan aikuisempi.
Katoin just noita radiokanavan kuvia ja mietin samaa ettei uskoisi, että on jopa Boitsua nuorempi. Minusta pikemminkin vaikuttaa monta vuotta vanhemmalta.
 
vierailija
Heh no jos noista kahdesta pitäisi jompikumpi valita, niin ilman muuta Sadie. Eivät paini edes samassa sarjassa Melanin kanssa, joka on suoraan sanottuna pliisu Sadien rinnalla.
Tästä voi olla montaa mieltä, minun mielestä S on pliisu arkityylissään, mutta eihän häntä edes ole varmistettu miksikään kumppaniksi niin mitäpä sitä sitten ehkä enempää miettimään
 

Yhteistyössä