K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ollut.
Semmosia faneja.
Kävin äsken itsekin katsomassa, video tuli perjantaina klo 13 ja sen jälkeen on yli kymmenen viestiä videosta. Pohditaan kertooko video biisin tarinan, osan mielestä se on sopivan häilyvä. Tunnelmasta pidetään, joidenkin mielestä video on tylsä. Mietitään onko videoon piilotettu easter eggejä ja jutellaan Krisin roolista videon tekijänä. Koetat nyt saada ylemmyydentunnetta itsellesi mutta vähän metsään menee.
 
vierailija
Mitä siitä videosta olisi vielä pitänyt keskustella? Siitä biisistä on jo puhuttu vaikka kuinka paljon maaliskuusta lähtien. Mitä yrität nyt päteä, en saa ihan kiinni?
Mä oon kova Joksujen fani, kuuntelen niiden musaa lähes päivittäin ja käyn kaikilla mahdollisilla keikoilla. Mutta niiden musavideot ei kiinnosta mua yhtään, en ole edes nähnyt niitä kaikkia. Ei se mun mielestä määritä kenenkään fanittamisen astetta.

-eri
 
vierailija
Siis eihän siitä musavideosta ole täälläkään keskusteltu senkään vertaa kuin vauvalla, ja ketju JO-faneille on aivan kuollut. Että sellaisia faneja. 🤣🤣

Ihme vinkumista taas. Kun se nyt yksinkertaisesti ei suuremmin tarjoa keskusteltavaa, oli shippilaseja tai ei.
 

Yhteistyössä