En voi olla miettimättä sitä tuskaa, minkä Donald Trumpin valinta USAn presidentiksi marraskuussa aiheuttaa Suomen vasemmistossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Perussuomalaisilla on ihan kirja aiheesta. Tilaa se seuraavasta linkistä:
Nyt on halpaa! Melkein yhtä halpaa kuin perussuomalainen politiikka. Tässä edullisessa kirjakoosteessa on Marinoitu kaikki se, mitä perussuomalaiset ikinä trollailee millä tahansa forumilla.

Jos haluat tietää mikä on perussuomalaisen politiikan tausta, niin tässä on sinulle ohittamaton tarjous. Pistä tilaukseen perussuomalaisuuden vankkumaton tietopaketti. Tämän luettuasi tiedät mitä kannatat ja miksi kannatat. Ei jää epäselväksi, että Persut on aina Putinin puolella. Silloinkin, kun perussuomalainen väittää, että ei kannata Venäjää, niin hänen mielipiteensä löytyy tästä tietopaketista.

Tilaustiedot:
https://www.youtube.com/live/uLKg74_zftQ?feature=shared&t=3032

Hyvät myyntipuheet mukana!
 
vierailija
Olen kerrankin Stubbin kanssa täysin samaa mieltä asiasta.
.
Stubb: Minulla ei ole minkäänlaista huolta Joe Bidenin kyvyistä
Stubbin mielestä Yhdysvaltojen tämän hetkinen poliittinen ilmapiiri on pahoin tulehtunut, eikä se salli rakentavaa keskustelua.
– Yhteiskunnassa kuohuu aina ennen vaaleja, Stubb toteaa.
Yhdysvaltojen istuvan presidentti Joe Bidenin tilasta hänellä puolestaan ei ole huolta. Stubb kertoo keskustelleensa Bidenin kanssa lukuisia kertoja kuluneiden kahden vuorokauden aikana.
– Minulla ei ole minkäänlaisia huolia Yhdysvaltojen istuvan presidentin kyvyistä johtaa maataan sekä taisteluamme Ukrainan puolesta, Stubb sanoo.
 
vierailija
Olen kerrankin Stubbin kanssa täysin samaa mieltä asiasta.
.
Stubb: Minulla ei ole minkäänlaista huolta Joe Bidenin kyvyistä
Stubbin mielestä Yhdysvaltojen tämän hetkinen poliittinen ilmapiiri on pahoin tulehtunut, eikä se salli rakentavaa keskustelua.
– Yhteiskunnassa kuohuu aina ennen vaaleja, Stubb toteaa.
Yhdysvaltojen istuvan presidentti Joe Bidenin tilasta hänellä puolestaan ei ole huolta. Stubb kertoo keskustelleensa Bidenin kanssa lukuisia kertoja kuluneiden kahden vuorokauden aikana.
– Minulla ei ole minkäänlaisia huolia Yhdysvaltojen istuvan presidentin kyvyistä johtaa maataan sekä taisteluamme Ukrainan puolesta, Stubb sanoo.
Olette molemmat väärässä.
 

Yhteistyössä