Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Asiat voi ymmärtää miten haluaa. Silloin kun Janne vielä juonsi Onnenarpaa monen tonnin päiväpalkalla, silloinkin hän kävi ryöväämässä punalaputetut tuotteet iltaisin kaupasta. Itse olen sitä mieltä, että jos tienaa hyvin itse, voisi ne punalaputetut jättää heikommassa asemassa oleville Ja vaikka Janne on nyt työtön, niin hyvin taitaa raha-asiat silti olla. Harvalla olisi varaa heittäytyä ex tempore työttömäksi niinkuin Janne teki. Mutta Jannella on varmaan aika hyvä puskurirahasto säästettynä. Sai 2h Janne Showsta varmaan parin tonnin päiväpalkan, ja lisäksi on niin kitupiikki luonne.
Monen tonnin päiväpalkalla? Mistä sulla tämä tieto? Edes rock starat Suomessa ei saa monen tonnin päiväpalkkaa.
 
vierailija
Jannefanit, miettikää vähän ketä puolustatte. Janne estää ja haukkuu somessa armotta kaikki jotka ovat hänen kanssaan vähäänkään eri mieltä, ja haukkuu kiusaajiksi tällaiset henkilöt. Ja samalla Janne pilkkaa heitä facessa. Ja on jopa pilkannut somessa Onnenarpaan väärin vastanneita henkilöitä! Siis todella törkeää! Miten voitte fanittaa tuollaista törkimystä?



Tämä just !!


Janne-Faneista se on ilmeisesti kivaa ja hauskaa kun Janne pilkkaa, kiusaa ja haukkuu muita omilla Some-tileillään ja jannen mielestä se törky mitä suustansa tai näppäimistöstä päästää on huumoria.
Mutta kun joku muu tekee saman nii se ei sir olekaan sitä huumoria eikä kivaa, hauskaa.
Mutta kun kyseessä iljettävä Janne niin silloin on 🤣🤣
 
vierailija
Oot kirjoittanut tuon jo aiemmin. Mikähän vimma teilläkin on jankuttaa kiusaamisesta. Ite haukutte Jannen fanit ja Jannen.
Millä sut saisi ymmärtämään? Kun se on nimenomaan tuo Jannen kiero luonne joka saa meidät "kiusaamaan" häntä. Miksi minä en "kiusaa" yhtä lailla vaikka Jannen kollegoita Anne-Maria ja Kanaa??!! No kun heidän käytöksessään ja luonteessaan ei ole mitään mikä minua triggeröisi. Mutta Janne on niin kaksinaamainen ja tekopyhä, että sori kun siitä vaan ärsyynnyn.
 
vierailija
Asiat voi ymmärtää miten haluaa. Silloin kun Janne vielä juonsi Onnenarpaa monen tonnin päiväpalkalla, silloinkin hän kävi ryöväämässä punalaputetut tuotteet iltaisin kaupasta. Itse olen sitä mieltä, että jos tienaa hyvin itse, voisi ne punalaputetut jättää heikommassa asemassa oleville Ja vaikka Janne on nyt työtön, niin hyvin taitaa raha-asiat silti olla. Harvalla olisi varaa heittäytyä ex tempore työttömäksi niinkuin Janne teki. Mutta Jannella on varmaan aika hyvä puskurirahasto säästettynä. Sai 2h Janne Showsta varmaan parin tonnin päiväpalkan, ja lisäksi on niin kitupiikki luonne.
Suomessa maksetaan paska palkkaa moniin muihin sivistysmaihin verrattuna. Ei takuulla saanut tonnin per tunti palkkaa. Se, että on kitupiikki taas on ihan hyvä asia.
 
vierailija
Millä sut saisi ymmärtämään? Kun se on nimenomaan tuo Jannen kiero luonne joka saa meidät "kiusaamaan" häntä. Miksi minä en "kiusaa" yhtä lailla vaikka Jannen kollegoita Anne-Maria ja Kanaa??!! No kun heidän käytöksessään ja luonteessaan ei ole mitään mikä minua triggeröisi. Mutta Janne on niin kaksinaamainen ja tekopyhä, että sori kun siitä vaan ärsyynnyn.
Kun noin triggeröi, tiedätkö mitä voi tehdä? Ei seurata mitä mies tekee.
 
vierailija
Millä sut saisi ymmärtämään? Kun se on nimenomaan tuo Jannen kiero luonne joka saa meidät "kiusaamaan" häntä. Miksi minä en "kiusaa" yhtä lailla vaikka Jannen kollegoita Anne-Maria ja Kanaa??!! No kun heidän käytöksessään ja luonteessaan ei ole mitään mikä minua triggeröisi. Mutta Janne on niin kaksinaamainen ja tekopyhä, että sori kun siitä vaan ärsyynnyn.
Ite en tykkää Kanasta, mutten kirjoita siitä missään mitään.
 
vierailija
Ja eikö ole aika outoa, että minä, keski-ikäinen nainen, "kiusaan" Jannea? Miksi keski-ikäinen naisihminen "kiusaa" keski-ikäistä, hiv-positiivista homosexuellia? Miksen minä kiusaa näyttävää Anne-Maria? Eikö se olisi luonnollisempaa? Haukkuisin Anne-Marin rehevää kroppaa, silikoneja, tekotukkaa.... Mutta ei. Minulla ei ole Anne-Maria vastaan mitään. Ärsyttää toki se jatkuva tuotannon hokeminen. Mutta Janne taas saa minut ärsyyntymään omalla olemukselllaan ja käytöksellään 🤷
 
vierailija
Tämä just !!


Janne-Faneista se on ilmeisesti kivaa ja hauskaa kun Janne pilkkaa, kiusaa ja haukkuu muita omilla Some-tileillään ja jannen mielestä se törky mitä suustansa tai näppäimistöstä päästää on huumoria.
Mutta kun joku muu tekee saman nii se ei sir olekaan sitä huumoria eikä kivaa, hauskaa.
Mutta kun kyseessä iljettävä Janne niin silloin on
Miksi sitten seuraat kiusaajaa??
 
vierailija
Ja eikö ole aika outoa, että minä, keski-ikäinen nainen, "kiusaan" Jannea? Miksi keski-ikäinen naisihminen "kiusaa" keski-ikäistä, hiv-positiivista homosexuellia? Miksen minä kiusaa näyttävää Anne-Maria? Eikö se olisi luonnollisempaa? Haukkuisin Anne-Marin rehevää kroppaa, silikoneja, tekotukkaa.... Mutta ei. Minulla ei ole Anne-Maria vastaan mitään. Ärsyttää toki se jatkuva tuotannon hokeminen. Mutta Janne taas saa minut ärsyyntymään omalla olemukselllaan ja käytöksellään
Okey dokey. Saahan häntä inhota. Ja myös tykätä. Kuten me toiset.
 
vierailija
Moni täällä räksyttää että miksi seuraat Jannea jos hän niin kovasti ärsyttää... Fakta on se, että seuraan minä Jannea tai en, niin silti hän ärsyttää minua. Ei se ärsytys sillä poistu että lakkaisin seuraamasta plösöä. Minulla tulee aina olemaan oma mielipiteeni Jannesta. Ja olen myös oikeutettu kertomaan mielipiteeni.
 
vierailija
Täällä kovasti eräät yrittävät estää miehestä tykkäämisen selittämällä miksi hänestä ei pitäisi tai saisi tykätä. Se ei onnistu ikinä. Samaan syssyyn hänen tykkääjät ei voi estää muita inhoamasta häntä. Mutta nämä, jotka antaa koko ajan esimerkkejä, miksi ei saa tykätä jostain ihmisestä, hakkaavat päätään seinään. Ei me fanit yhtäkkiä sanota, että ai joo selvä, nyt en enää tykkää.
 
vierailija
Moni täällä räksyttää että miksi seuraat Jannea jos hän niin kovasti ärsyttää... Fakta on se, että seuraan minä Jannea tai en, niin silti hän ärsyttää minua. Ei se ärsytys sillä poistu että lakkaisin seuraamasta plösöä. Minulla tulee aina olemaan oma mielipiteeni Jannesta. Ja olen myös oikeutettu kertomaan mielipiteeni.
Samoin. Ollaan oikeutettu fanittamaan häntä jne.
 
vierailija
Se että ihmiset inhoaa häntä persoonansa vuoksi, niin ok. Kaikista ei voi tykätä. Sitten ei ois mitään sotia jos kaikki rakastais toisiaan. Mutta ne kommentit, että hänen hotellinsa on likainen, hän on laiska eikä siivoa ikinä paikkaa, ihmiset nukkuu kissan ja koiran karvat suussa, J kyylää keskellä yötä kameroista vieraita ja runkkaa, ei syötä lemmikkejä ajoissa… nuo kommentit ovat väärin koska te vain keksitte ne ja haluatte levittää hänelle huonoa mainetta, ettei hän pysty pitämään elantoaan yllä. Kukaan teistä ei varmasti ole ikinä ollut lähelläkään hänen kotia (ehkä ulkopuolella mutta ei takuulla sisällä) tai hotellia joten te ette voi kertoa jotain mitä ette ole itse nähneet. Tai siis voitte kun teette sitä koko aika, mutta se on väärin.
 
vierailija
Se että ihmiset inhoaa häntä persoonansa vuoksi, niin ok. Kaikista ei voi tykätä. Sitten ei ois mitään sotia jos kaikki rakastais toisiaan. Mutta ne kommentit, että hänen hotellinsa on likainen, hän on laiska eikä siivoa ikinä paikkaa, ihmiset nukkuu kissan ja koiran karvat suussa, J kyylää keskellä yötä kameroista vieraita ja runkkaa, ei syötä lemmikkejä ajoissa… nuo kommentit ovat väärin koska te vain keksitte ne ja haluatte levittää hänelle huonoa mainetta, ettei hän pysty pitämään elantoaan yllä. Kukaan teistä ei varmasti ole ikinä ollut lähelläkään hänen kotia (ehkä ulkopuolella mutta ei takuulla sisällä) tai hotellia joten te ette voi kertoa jotain mitä ette ole itse nähneet. Tai siis voitte kun teette sitä koko aika, mutta se on väärin.
Niinpä. Ihmiset ei ajattele omaa raivoaan pidemmälle. Jos heillä on oma yritys ja yhtäkkiä alkaa lentelemään mitä kamalimpia huhuja ja valheita siitä, eivät varmasti olisi että noh mikä ettei. Empatian puute on aikamoinen.
 
vierailija
Tänne kommentoivat jannenpuolustajat taitavat olla työttömiä, kun kirjoittelevat tänne 24/7. MENKÄÄ TÖIHIN!
Öööhhh miksi sä olet täällä? Ja jotkut voi olla työttömiä. Hienoa tuo lause menkää töihin. Se onkin super helppoa nykyään. Mutta se ei ole tärkeää vaan se, että mitä se sulle kuuluu? Jeesus teitä toisten ihmisten elämän tapittajia.
 
vierailija
Monen tonnin päiväpalkalla? Mistä sulla tämä tieto? Edes rock starat Suomessa ei saa monen tonnin päiväpalkkaa.
Olen kirjoittanut tämän joskus ennenkin. Mutta Maria Veitola nettosi yhdestä talk show jaksosta viisi tonnia. Viisi tonnia! Yhdestä tunnin lähetyksestä! Tietenkään Janne ei ole Veitolan tasoa, mutta varmasti Jannen palkka yhdestä Onnenarpalähetyksestä oli nelinumeroinen.
 
vierailija
Olen kirjoittanut tämän joskus ennenkin. Mutta Maria Veitola nettosi yhdestä talk show jaksosta viisi tonnia. Viisi tonnia! Yhdestä tunnin lähetyksestä! Tietenkään Janne ei ole Veitolan tasoa, mutta varmasti Jannen palkka yhdestä Onnenarpalähetyksestä oli nelinumeroinen.
En muuten tykkää Mariasta yhtään. Mutta jaa. Hän onkin ylihinnoiteltu minun mielestä. Hänestä minäkin voisin alkaa kirjoittamaan joskus syitä miksen tykkää.
 

Yhteistyössä