K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu täällä analysoidaan joka asia mitä vauvalla puhutaan ja vielä vääristellään ja valehdellaan. Niin no tehän kai olette niitä maistereita, kun Aitokin kuulemma viihtyy paremmin täällä. Tänne se kuuluukin, samanlainen valehtelija kun on.
Vauvalla ei sentään totena hoeta asioita mitä täällä. Samanlaista pskan jauhamista noi S jutut on. Jos siellä joku uskoo johonkin suureen rakkauteen, niitä on vain muutama. Miksi se kaivaa teidän persustanne niin paljon jos ne haluaa pitää siellä hauskaa?
Niin siis mieti vähän kirjoittamaasi viestiä ja pohdi uudelleen, että kenen persuksessa nämä kirjoitukset tuntuvat = sinun. Olet ainoa, joka täällä kirjoittaa ylidramaattiseen sävyyn, solvaa muita ja saa hepulit ihan turhasta. Koita relata hyvä ihminen, nämä on anonyymeja ketjuja, kenenkään henki ja elämä ei ole vaarassa näiden takia.
 
vierailija
Ei ainakaan mua ärsytä, vaan naurattaa tämä itsensä ylentäminen täällä haukkumalla toista ketjua. Hullumpia täällä näyttää olevan. - eri
Ai taas se kuuluisa -eri. Samoja ihmisiä näissä ketjuissa pyörii ja kirjoittelee. Jotenkin hupaisa sun kommentti, koska vauvalla solvataan kompostia ja aikoinaan myös haukuttiin urakalla Kääriä ketjussa kirjoittavia. Pata kattilaa soimaa.🥱
 
vierailija
Katoin sen liven kyllä, mutta taidat olla A täällä sekoilemassa, eikä B kesken keikkansa nää mitään livechattia, joten mitähän oikein selität?
En ole A B ei tietenkään näe mitään livechattia. B näki Kn siellä lavan sivussa. Kun tekstissä luki sivussa, osasin katsoa sinne, kun B meni kitara kainalossa. Halasi Kta ja tuli takaisin. Koko homms kesti 15 sekunttia.
En ymmärrä mikä tämä Bn chatin lukeminen kesken keikan kuuluu tähän. Ei tietenkään lue niitå. Olen ilmeisen huono kirjoittaja.
 
vierailija
En ole A B ei tietenkään näe mitään livechattia. B näki Kn siellä lavan sivussa. Kun tekstissä luki sivussa, osasin katsoa sinne, kun B meni kitara kainalossa. Halasi Kta ja tuli takaisin. Koko homms kesti 15 sekunttia.
En ymmärrä mikä tämä Bn chatin lukeminen kesken keikan kuuluu tähän. Ei tietenkään lue niitå. Olen ilmeisen huono kirjoittaja.
Tuo selvensi. Mutta hei, saipahan palstalaiset edes pienet naurut illan päätteeksi tästä kömmähdyksestä
 
vierailija
En ole A B ei tietenkään näe mitään livechattia. B näki Kn siellä lavan sivussa. Kun tekstissä luki sivussa, osasin katsoa sinne, kun B meni kitara kainalossa. Halasi Kta ja tuli takaisin. Koko homms kesti 15 sekunttia.
En ymmärrä mikä tämä Bn chatin lukeminen kesken keikan kuuluu tähän. Ei tietenkään lue niitå. Olen ilmeisen huono kirjoittaja.
Joo väärinkäsitys tämä varmaan oli mutta sainpahan ainakin itse kunnon naurut.
 

Yhteistyössä