K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua melkein harmittaa, että en vaan pysty shippaakaan K:ta ja Joostia vaikka matskua ja kontenttia tulee ovista ja ikkunoista. He on suloisia, rentoja ja hauskoja yhdessä ja selvästi myös todella läheisiä, mutta en saa mitään muuta kuin veljesviboja heistä. Tässä olisi uusi shippi tarjottimella, mutta ei vaan lähde.
 
vierailija
Mua melkein harmittaa, että en vaan pysty shippaakaan K:ta ja Joostia vaikka matskua ja kontenttia tulee ovista ja ikkunoista. He on suloisia, rentoja ja hauskoja yhdessä ja selvästi myös todella läheisiä, mutta en saa mitään muuta kuin veljesviboja heistä. Tässä olisi uusi shippi tarjottimella, mutta ei vaan lähde.
Heiltä puuttuu se tietty kemia siitä, mikä B:llä ja K:lla on. Joskin itse näen heidätkin vain kavereina, mutta siinä on silti se keskinäinen flirtti edelleen ilmassa.
 
vierailija
Mua melkein harmittaa, että en vaan pysty shippaakaan K:ta ja Joostia vaikka matskua ja kontenttia tulee ovista ja ikkunoista. He on suloisia, rentoja ja hauskoja yhdessä ja selvästi myös todella läheisiä, mutta en saa mitään muuta kuin veljesviboja heistä. Tässä olisi uusi shippi tarjottimella, mutta ei vaan lähde.
Ihan sama. Niillä on selkeästi kemiaa, mutta ei mitään sellaista värinää mitä Jerellä on Bojanin kanssa. Isoveli ja pikkuveli koheltamassa, ei muuta.
 
vierailija
Ihan sama. Niillä on selkeästi kemiaa, mutta ei mitään sellaista värinää mitä Jerellä on Bojanin kanssa. Isoveli ja pikkuveli koheltamassa, ei muuta.
Jere on todella erilainen Joostin kanssa, enemmän kuin äijäporukassa olisi, ei mitään söpöilyä tai kiehnäystä. Isoveli ja pikkuveli kuvaa näitä kahta todella hyvin. Olisi vaikea kuvitella Jereä ja Joostia halaamassa kesken keikan kuten Bojan ja Jere, vilkuttelemassa ja lähettämässä lentosuukkoja toisilleen.
 
vierailija
Kärtsällä on Euroopan turnee tulossa. Saattaahan se Bojan piipahtaa jollain keikalla yleisössä. Ja Kris Amsterdamissa, joskin siellä on varmaan myös Joost.
Joksut saattaa olla just sillon kiertämässä balkania... Kyllä se seuraavan kerran näkeminen melko todennäköisesti menee joskus ens kevääseen jos ei sitten Joksut tuu loppuvuodesta vielä suomeen keikalle, mutta sitten taas Kn keikkakalenteri on melko tiiviinnäköinen sen syyskuun jälkeen...
 
vierailija
Jere on todella erilainen Joostin kanssa, enemmän kuin äijäporukassa olisi, ei mitään söpöilyä tai kiehnäystä. Isoveli ja pikkuveli kuvaa näitä kahta todella hyvin. Olisi vaikea kuvitella Jereä ja Joostia halaamassa kesken keikan kuten Bojan ja Jere, vilkuttelemassa ja lähettämässä lentosuukkoja toisilleen.
Mä olen ennenkin kirjoittanut tämän kommenttini, mutta koen asian niin, että vaikka Joost päästää lähelleen ja koskettelee, niin hän on silti samalla hieman pidättäytyväinen. Hän on todella lämmin ja valovoimainen ihminen, mutta samaan aikaan varovainen. Mun on vaikea kuvitella Joostia kenenkään shippi parina.
 
vierailija
Juu, ja taisi mennä koko Lontoo enemmänkin hengailuksi eikä biisejä syntynyt, kuten etukäteen oli ajateltu. Tarvittiin Zare paikalle - toki tulonsa oli varmasti suunniteltu ja sovittu.

Oikeasti harmillista, että Kärtsän kalenteri sakkasi pipolätkien, Alessandran, Riipisten yrityskuvausten ja muun sälän takia niin, että jäi Lontoon reissu väliin. Toki järjestelykysymys, ja voi olla, ettei vain uskaltanut lähteä.
Eikös niitten pitänytkin hengailla? Saada uusia kokemuksia ja pyöriä uusissa tuulissa. Tosin tulihan niitä biisejäkin, ainakin sen viikkokirjeen mukaan missä oli kuva biisilistasta.
 
vierailija
Mua kyllä suoraan sanoen ärsyttää tämä, että ulkomaan reissut joksuja tapaamaan ei koskaan onnistu.
Onko sillä ollut edes yritystä? Sinne Lontooseen oli ehkä ajatus mennä, mutta oliko edes suunnitelmaa joka sitten peruuntui? Vai oliko se vain sellainen puheen asteella ollut juttu että siellä sitten tavataan mutta ei oikeasti kuitenkaan juteltu mitään päivämääriä?
 
vierailija
Onko sillä ollut edes yritystä? Sinne Lontooseen oli ehkä ajatus mennä, mutta oliko edes suunnitelmaa joka sitten peruuntui? Vai oliko se vain sellainen puheen asteella ollut juttu että siellä sitten tavataan mutta ei oikeasti kuitenkaan juteltu mitään päivämääriä?
Mä mietin tätä sillon kun selvis että Härtsä meni Lontooseen, että oliko se Klta vaan heitto kun tajus että H on kohta Lontoossa, mutta K itse ei.... En tosiaan tiiä, onhan se voinut olla puheissa että menee Hn kanssa mutta ei sitten ollutkaan aikaa
 
vierailija
Mä mietin tätä sillon kun selvis että Härtsä meni Lontooseen, että oliko se Klta vaan heitto kun tajus että H on kohta Lontoossa, mutta K itse ei.... En tosiaan tiiä, onhan se voinut olla puheissa että menee Hn kanssa mutta ei sitten ollutkaan aikaa
Ei ole ajasta kiinni. Ei uskalla jättää gfää yksin. Jos joku nappaa hänen kullanmurunsa silläaikaa. Gf taas mukana Sloveniassa ei oikein luonnista. Suomessa paras Klle
 
vierailija
Onko sillä ollut edes yritystä? Sinne Lontooseen oli ehkä ajatus mennä, mutta oliko edes suunnitelmaa joka sitten peruuntui? Vai oliko se vain sellainen puheen asteella ollut juttu että siellä sitten tavataan mutta ei oikeasti kuitenkaan juteltu mitään päivämääriä?
K ei osaa mennä muualle kuin Thaikkuihin. Jenkkeihin ei voi lähteä ainakaan gfn kanssa.
 

Yhteistyössä