K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle tässä Joksut ja D+S -kuviossa on ehkä omituisinta se, että Kris ja D pystyvät näyttämään ystävyytensä julki. Sen sijaan B ja D eivät jaa mitään julkisesti edes ystävinä. Eli D olisi siis esiliina B:n ja S:n suhteelle? Vai onko B tavannut S:ää ilman D:tä? Luulisi jo, että jos jokin suhde on, siitä haluaisi kolmannen pyörän jo pois.
No ainakin B:n uniikki Kirrin takki jotenkin päätyi sinne NYkkiin Sadien eteen tanssilattialle. Eikä ollut D:tä mukana
 
vierailija
Siis, ensinnäkin Bojanin ig-seuraukset on niin randomeita, että alan kyllä epäillä tota S-juttua suuresti. Niiden perusteella on päätelty jotain ihan kummallisia juttuja, mm. Sadie. Ja näiden viimeisempien mukaan Bojan olis rakastunut Härtsään, kun alkanu seurata Härtsän setää. Ja jotain muuta Härtsän tuttua.
Muakin huvittaa nuo Härtsän sedät yms. Ei alkanut seurata Joostia, Erikaa, Lottaa tai K crew jäseniä, mutta Härtsän setä 😂 sama kuin se Aku S.
 
vierailija
Koska? vaikuttaa siltä, että boitsulla on vahvempi suhde tuohon kaksikkoon kuin K:hon. Tai siis, saakin olla, mutta onhan se hieman haikeaa sen viime kesän valossa. Muistot meillä sentään on
Niin sillä onkin. Kta näki muutamia tunteja ja seuraavan kerran varmaan ensi vuonna jos tulevat vielä Suomeen keikalle. Damonia ja todnäk Sadieta on nähnyt monta kertaa Lontoon jälkeen. Siitä huomaa kuka on tärkeä.
 
vierailija
Tässä on kevään aikana uumoiltu kahta reissua USA:an, toisesta on todisteet (mutta D. saattoi olla mukana) ja toinen, josta ei ole varmistusta. Eli jos "jossittelut" pitää edes jotenkin paikkansa, olisi nähtävästi toteutunut ilman esiliina D:tä?
 
vierailija
Niin sillä onkin. Kta näki muutamia tunteja ja seuraavan kerran varmaan ensi vuonna jos tulevat vielä Suomeen keikalle. Damonia ja todnäk Sadieta on nähnyt monta kertaa Lontoon jälkeen. Siitä huomaa kuka on tärkeä.
Minusta taas näillä ei vaikuta olevan läheinen suhde näihin S ja D enää ollenkaan, B kävi kerran nykissä ei noi ig tykkäykset mistään suhteesta kerro
 
vierailija
Kyllä se D:kin siellä varmaan mukana oli, kuten muitakin S:n ystäviä kuin B
Mäkin luulen että D oli siellä. Se lensi niin sopivasti paria päivää myöhemmin los angelesiin, ja sillä oli just se oma juhlapäiväkin juuri silloin pitsitakki-iltana. Mutta bojanhan joka tapauksessa jäi new yorkiin vielä sen jälkeenkin ja siltä reissulta se ihan somettikin.
 
vierailija
Minusta taas näillä ei vaikuta olevan läheinen suhde näihin S ja D enää ollenkaan, B kävi kerran nykissä ei noi ig tykkäykset mistään suhteesta kerro
Mistään parisuhteesta en itsekään menisi takuuseen mutta läheisiä he kyllä varmaan ovat. Lontoon aikana ne viettivät selvästikin tosi paljon aikaa yhdessä ja sitten vielä damon (ja vissiin sadiekin) tuli kiertueellekin mukaan. Kriskin kävi uudelleen damonin kuvattavana lontoossa ja he tapasivat juuri sloveniassa, eli en nyt kovin etäisiksi heitä luonnehtisi.
 
vierailija
Veikkaan et ainoastaan Kris on läheinen Damonille muut ovat hyviä kavereita keskenään mutta eivät niin läheisiä kuten esim just Kris D:n kanssa
Kris ihan varmasti on, ja se luultavasti käykin eniten lontoossa jos edelleen seurustelee saman tytön kanssa, joten tapaavatkin varmaan usein. Mutta uskoisin että bojan ja Damon ovat myös läheisiä. Mä jotenkin luulen että nimenomaan bojan alunperinkin löysi yhteisen sävelen damonin kanssa, ja että se oli juuri bojanin idea kutsua se kiertueellekin mukaan. Tää tuntuma ei perustu mihinkään oikeaan 😄 En vaan näe Krisiä ehdottamassa muille että otetaanko damon mukaan bussiin heti kun on tilaa.
 
vierailija
Oikeastaan pitää nyt kiittää D&S:aa (B:n reagointia siihen). Tämä Ruisrock-viikonloppu imaisi vähän liikaa sisään tuolla K&B:n vaaleanpunaisella höttösisällöllä. Siis aivan mahtava viikonloppu oli Ruississa sekä K:n ja Joksujen keikat olivat upeita. Ennen keikkaa olin huolissani Joksujen Suomi-suhteesta, mutta en ole koskaan enää ja uskon, että Joksuilla&K:lla (+crew) on upea ystävyyssuhde. Kuitenkin pää meinasi karata pilviin, onneksi D&S vetivät sen takaisin. 😁 Tuli mieleen maaliskuinen Joksujen Suomen keikka, (vai oliko se Tallinna), ku B oli heti keikan jälkeen tykkäämässä D:n instasisällöstä.
 
vierailija
Miten niin 😂? Ruississahan ne oli lähes koko ajan toistensa kanssa lavalla ja tumpussakin joku sano et Nace teki Janin kanssa kaiken mitä ennen tehnyt Krisin kanssa :D puuttuivat myös Käärijän reelsistä olivat siis varmaan jossain kaksin
Joo, olin siinä niitten edessä kyllä, mutta oli se silti erilaista kuin esim sys-kiertueella, viime syksystä puhumattakaan. Nace ei silloin pystynyt pitämään ollenkaan katsettaan irti Janista, eikä kosketustakaan, ja muutaman kerran näytti vahvasti siltä että se on todellakin valmis mihin tahansa (niitä kuuluisia homophobojan-hetkiä). Silloin se oli aina Jan joka lopulta perääntyi tai käänsi tilanteen pelleilyksi. Nyt Nace tosiaan teki Janin kanssa sitä mitä kenen tahansa muunkin kanssa. Kiihkeitä jance-hetkiä ei ollut enää lavalla.
 
vierailija
Joo, olin siinä niitten edessä kyllä, mutta oli se silti erilaista kuin esim sys-kiertueella, viime syksystä puhumattakaan. Nace ei silloin pystynyt pitämään ollenkaan katsettaan irti Janista, eikä kosketustakaan, ja muutaman kerran näytti vahvasti siltä että se on todellakin valmis mihin tahansa (niitä kuuluisia homophobojan-hetkiä). Silloin se oli aina Jan joka lopulta perääntyi tai käänsi tilanteen pelleilyksi. Nyt Nace tosiaan teki Janin kanssa sitä mitä kenen tahansa muunkin kanssa. Kiihkeitä jance-hetkiä ei ollut enää lavalla.
Nace on nyt perheellinen mies, ei ole soveliasta (hauva)vauvan isälle tuollainen rietastelu työkaverin kanssa.
 
vierailija
Joo, olin siinä niitten edessä kyllä, mutta oli se silti erilaista kuin esim sys-kiertueella, viime syksystä puhumattakaan. Nace ei silloin pystynyt pitämään ollenkaan katsettaan irti Janista, eikä kosketustakaan, ja muutaman kerran näytti vahvasti siltä että se on todellakin valmis mihin tahansa (niitä kuuluisia homophobojan-hetkiä). Silloin se oli aina Jan joka lopulta perääntyi tai käänsi tilanteen pelleilyksi. Nyt Nace tosiaan teki Janin kanssa sitä mitä kenen tahansa muunkin kanssa. Kiihkeitä jance-hetkiä ei ollut enää lavalla.
Koko bändi kyllästyny shippitouhuun. Pojat aikuistuu ja pariutuu.
 
vierailija
Joo, olin siinä niitten edessä kyllä, mutta oli se silti erilaista kuin esim sys-kiertueella, viime syksystä puhumattakaan. Nace ei silloin pystynyt pitämään ollenkaan katsettaan irti Janista, eikä kosketustakaan, ja muutaman kerran näytti vahvasti siltä että se on todellakin valmis mihin tahansa (niitä kuuluisia homophobojan-hetkiä). Silloin se oli aina Jan joka lopulta perääntyi tai käänsi tilanteen pelleilyksi. Nyt Nace tosiaan teki Janin kanssa sitä mitä kenen tahansa muunkin kanssa. Kiihkeitä jance-hetkiä ei ollut enää lavalla.
Toisaalta eihän ne oo festareilla kauheesti muutenkaan niin tehneet. Ehkä ottavat niissä vähän maltillisemmin kuin omilla keikoillaan
 
vierailija
Oikeastaan pitää nyt kiittää D&S:aa (B:n reagointia siihen). Tämä Ruisrock-viikonloppu imaisi vähän liikaa sisään tuolla K&B:n vaaleanpunaisella höttösisällöllä. Siis aivan mahtava viikonloppu oli Ruississa sekä K:n ja Joksujen keikat olivat upeita. Ennen keikkaa olin huolissani Joksujen Suomi-suhteesta, mutta en ole koskaan enää ja uskon, että Joksuilla&K:lla (+crew) on upea ystävyyssuhde. Kuitenkin pää meinasi karata pilviin, onneksi D&S vetivät sen takaisin. Tuli mieleen maaliskuinen Joksujen Suomen keikka, (vai oliko se Tallinna), ku B oli heti keikan jälkeen tykkäämässä D:n instasisällöstä.
Mä en jostain syystä pidä yhtään näistä kummastakaan (D ja S), enkä tiedä miksi. En mä KB shipparikaan ole, en ole koskaan ollut, että ei tässä sitä ole etteikö niiden elämässä saisi muita olla. Mut joku mulla pistää vastaan noissa kahdessa. Nyt kun Ruissin myötä kuuntelin taas vähän innokkaammin Joksujen tuotantoa, niin huomasin, että en enää pidä EWstä, kun jotenkin se yhdistyy mielessä noihin kahteen henkilöön.
 

Yhteistyössä