Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä vielä hollannitar. Minulla on jopa Hollannin kansalaisuus, jota ei niin vaan saa! Hassua, että suututtaa, kun nimetään valehtelijaksi.
En edes oikein ymmärrä, miksi minun tarvitsee nyt päteä ja edelleen kertoa, että Joost ei ole niin iso stara kuin jotkut kuvittelevat.
17-vuotiaani tuli juuri iltavuorosta kotiin, ja oikein tarkistin.
Mistä Joost on kuuluisa? Vastaus: euroviisuista.
Ketkä on Joostin faneja: ei kukaan.
Tämä sama 17-vuotias oli viime viikolla omilla tienesteillään Travis Scottin konsertissa.
Valaiskaa mua, ketkä on ne Joostin fanit?
Anteeksi nyt vaan, mutta se että sinun 17 vuotias lapsesi ei fanita Joostia ei tarkoita etteikö hänellä olisi ihan hitokseen kuuntelijoita tai etteikö hän olisi suosittu.
 
vierailija
Täällä vielä hollannitar. Minulla on jopa Hollannin kansalaisuus, jota ei niin vaan saa! Hassua, että suututtaa, kun nimetään valehtelijaksi.
En edes oikein ymmärrä, miksi minun tarvitsee nyt päteä ja edelleen kertoa, että Joost ei ole niin iso stara kuin jotkut kuvittelevat.
17-vuotiaani tuli juuri iltavuorosta kotiin, ja oikein tarkistin.
Mistä Joost on kuuluisa? Vastaus: euroviisuista.
Ketkä on Joostin faneja: ei kukaan.
Tämä sama 17-vuotias oli viime viikolla omilla tienesteillään Travis Scottin konsertissa.
Valaiskaa mua, ketkä on ne Joostin fanit?
Älytöntä loukkaantua siitä, että virheellisiä oletuksiasi korjataan. Se, että sun poika ei tunnista tai fanita Joostia, ei kerro mistään muusta kuin, että hän ei fanita. Ja se taas ei todista sitä, että lukemattomat muut hollantilaiset nuoret ja aikuiset eivät fanittaisi (ei pelkästään 12 v niinkuin väitit). Kaikki statistiikat kertovat ihan päinvastaista kuin väität + olen itsekin nähnyt kuvia ja videoita ihan Joostin omiltakin keikoilta esim. Hollannista ja niissä on älyttömästi väkeä. Ehkä kannattais joskus vaan myöntää olevansa väärässä eikä maalata itseään nurkkaan ja sitten loukkaantuneesti itkeä täällä. Sun väitteillä ei ole todellisuuspohjaa vaikka kuinka yrittäisit niin väittää.
 
vierailija
Älytöntä loukkaantua siitä, että virheellisiä oletuksiasi korjataan. Se, että sun poika ei tunnista tai fanita Joostia, ei kerro mistään muusta kuin, että hän ei fanita. Ja se taas ei todista sitä, että lukemattomat muut hollantilaiset nuoret ja aikuiset eivät fanittaisi (ei pelkästään 12 v niinkuin väitit). Kaikki statistiikat kertovat ihan päinvastaista kuin väität + olen itsekin nähnyt kuvia ja videoita ihan Joostin omiltakin keikoilta esim. Hollannista ja niissä on älyttömästi väkeä. Ehkä kannattais joskus vaan myöntää olevansa väärässä eikä maalata itseään nurkkaan ja sitten loukkaantuneesti itkeä täällä. Sun väitteillä ei ole todellisuuspohjaa vaikka kuinka yrittäisit niin väittää.
Joku trolli tuo.
 
vierailija
Julistan nautarauhan. Keikka oli loistava, pojat liekeissä ja en muista milloin viimeksi olisivat noin paljon hehkuttaneet. Ihan sama vaikka lähtisivät niin se poista miten nappiin kaikki meni!
Yhdyn edelliseen kommenttiin. Keikka oli l o i s t a v a ja Joksut tuntuivat viihtyvän erittäin hyvin🤩. B kiitteli sydäntä lämmittävästi meitä suomalaisia. Ja eipä ole ollut pulaa Insta postauksistakaan.
Ja joo, Joululta tosiaan tuntuu 😄
 
Yhdyn edelliseen kommenttiin. Keikka oli l o i s t a v a ja Joksut tuntuivat viihtyvän erittäin hyvin. B kiitteli sydäntä lämmittävästi meitä suomalaisia. Ja eipä ole ollut pulaa Insta postauksistakaan.
Ja joo, Joululta tosiaan tuntuu
ite olin livenä paikkalla oman miesystävän kanssa kuka oli ekaa kertaa kuutelemassa joksuja sanoi ne saa suomalaisita elin ikäset fanit ja tunnoliset sellaiset :)
 
vierailija
Huhhuh, jaksaisiko sitä vielä rapsaa kirjoittaa… No, oon junassa, niin eipä ole muutakaan tekemistä.
Siis Ruissi oli ihana! Myös näin paluukävijän silmin, sitten vuoden 1996 :D
Siis festareissa on omat huonot, mutta myös hyvät puolensa. Ihanaa on eniten ehkä se fiilis. Siis tuntui niin kuin esiintyjätkin olisivat vähän vielä tavallista paremmalla tuulella, kuin omissa konserteissaan, joissa niissäkään ei ole poitsuiltamme toki valittamista.

Senkin olin ehtinyt jo unohtaa, miten ihanaa oli, kun saattoi (aikoinaan kun tunsi artisteja, oli enemmän voimia, ja mukana oli monta suosikkia), vain siirtyä yhden hyvän konsertin jälkeen seuraavaan! Wow!
Niin ihanaa.
Harmi, ettei siitä ollut nyt itselle enempää iloa koska hyvä paikka Jokereiden keikalle ajoi nyt kaiken edelle. Mutta nyt tajuan / muistan kyllä hyvin järjestettyjen tai hyvän artistikattauksen omaavien festareiden idean, verrattuna artistien omiin keikkoihin! :) Todellakin.

jatkuu!
 
vierailija
Nouseekohan Joksujen suomen kuuntelijamäärät täs parin päivän sisällä? Yleisöä oli paljon ja vaikutti viihtyvän eiköhän sieltä jokunen uus fani Joksuille tullut 😁
Ei ehkä hirveästi. Jos yleisöä oli tosiaan se 6000 joista puolet ois vaikka uusia ihmisiä jotka ei ole kuunnelleet JO:ta ennen, ja näistä joka kymmenes rupeaisi kuuntelijoiksi, niin se kuuntelijamäärä nousisi semmoisen 300.

SBJ julkaisu taas tulee nostamaan paljon kun se tuo paljon vanhoja kuuntelijoita takaisin jotka ei ehkä ole kuunnelleet tän viimesen parin kuukauden aikana niin tunnollisesti, kun on ollut uudet viisutkin ja kaikkea.
 
vierailija
Jos mietitään ihmisten tunnettuutta. Moneltako ihmiseltä saat Suomessa vastauksen, että en oikein tiedä kuka se Käärijä on?
Joost ei ole Hollannissa tunnettu muusta kuin viisuista, ja varsinkin siitä 'skandaalista'.
Minustakin olisi kiva, jos Joost olisi suuri avain uusiin ulottuvuuksiin Käärijälle. Ehkä hän Käärijän mittakaavassa on, koska täällä maailmalla asuu enemmän ihmisiä kuin Suomessa.
 
vierailija
Jos mietitään ihmisten tunnettuutta. Moneltako ihmiseltä saat Suomessa vastauksen, että en oikein tiedä kuka se Käärijä on?
Joost ei ole Hollannissa tunnettu muusta kuin viisuista, ja varsinkin siitä 'skandaalista'.
Minustakin olisi kiva, jos Joost olisi suuri avain uusiin ulottuvuuksiin Käärijälle. Ehkä hän Käärijän mittakaavassa on, koska täällä maailmalla asuu enemmän ihmisiä kuin Suomessa.
Kuuntelijoita oli jo ennen viisuja useita miljoonia. Moninkertaisesti sen mitä Käärijällä nyt. Joost on ollut tosiaan tunnettu jo vuosia sitten tubeuransa takia. Olet nyt vaan väärässä. Vaikeaa näyttää nyt olevan myöntää sitä.
 
vierailija
Jatkan raporttiani junasta:
Mutta siis päivän artisteihin. Menin sinne Kärtsän keikalle ei-mitään odotuksin. Itselleni Böle oli vähän heikosti tarttumapintaa jättänyt kokemus Ruoskaa lukuunottamatta, onko Erika Vikman ikinä näyttänyt niin hyvältä kuin Ruoskassa siellä?
Tulin aika viime tingassa alueelle ja käväisin jo Vippien aitiossa, kunnes havaitsin, että siitä karsinasta jäi tällä kertaa kauemmas lavasta, kuin normi puolelta! Eli lavan reunassa lähellä lavaa oli tosi hyvin tilaa.
Käärijän keikka oli nyt vihdoinkin sitä, mitä olen odottanut! Jotenkin ”suuri”, viihdyttävä, Kärtsä mielestäni aivan parhaimmillaan, tikissä esiintyjänä, ihanan itseironinen (”oon liikkeellä viime vuotta suuremmalla pötsillä”)!
Show oli to-del-la upea! Pyrot, tuplaajat, K, lookki, sää, Ruissi, kaikki!
Odotin, josko ICIPiin ois saatu vierailija, mutta ei (ehkä vähän yllättäen) saatu. B sinne ei olisi edes sopinutkaan, ei millään pahalla. Se oli hyvä noinkin. Lisäksi mä olin kurkkinut mennessäni Turkuun palstaa, ja olin perillä siitä, että e h k ä Joostia odotetaan. Joten osasin K:n vihjeestä arvata, että voi olla, että saadaan Joost, joten ICIPiin joku tuntui sen rinnalla sivuseikalta.
En itse ole Joost-kollab-intoilija, enkä Trafikin fani, mutta olihan se mukavaa olla todistamassa tätä palstalla niin odotetun kappaleen maailman(?) ensiesitystä! Yleisön innostuskin oli niin ihanaa.

Eli K:n keikka oli tosi positiivinen yllätys. Olin nähnyt tv:stä kaksi konserttia, lisäksi olin yhdellä pikkukeikalla, joka oli aivan eri maata kuin nyt nähty.

jatkuu!
 

Yhteistyössä