vierailija
Ja tää ei siis liittyny tuohon toiseen viestiin jossa puhuttiin ristiriidastaMun elämä on ollut lapsuudesta lähtien täynnä ristiriitoja, myös viime vuodet, olisipa edes suhde suhun ristiriidaton
Ja tää ei siis liittyny tuohon toiseen viestiin jossa puhuttiin ristiriidastaMun elämä on ollut lapsuudesta lähtien täynnä ristiriitoja, myös viime vuodet, olisipa edes suhde suhun ristiriidaton
Tiedän. Olen kamppaillut sellaisten kanssa vuodesta miltei parikymmentä vuotta.Kun ristiriitojen keskellä eläminen vie voimat
Ystävältä. Mieheltä. Puhetta riitti tunteja.Keneltä kysyt? Itse muistan kokonaan lyhyen keskustelun.
Hyvä, ehdin jo huolestua.
Kuka kenelle?Saa laittaa
Innostus on ihana asia. Itse olen poistanut numeron ja siksi em. kysymyksiä mietin.Muistan. Ehdota sitä niin käy vaikka heti. Sataviiskybää mukana
Mikä estää? Kai sitä nähdä voi tai edes soittaa. Ja jutella asioistaEi taida olla realistisesti mahdollista tällä hetkellä, ehkä syksyllä tai talvella
Ei pääse varmasti kukaan muukaan.En minä tästä pääse selville vesille.
Sehän on jos me selvitetään kaikki solmut. Selvästi tilanne painaa myös sua niin kuin mua. Haluaisitko?Mun elämä on ollut lapsuudesta lähtien täynnä ristiriitoja, myös viime vuodet, olisipa edes suhde suhun ristiriidaton
Mikä olikaan kysymys.Voitko vastata?
Tällainen:Mikä olikaan kysymys.
Mä en oo ihan varma voiko mikään ihmissuhde olla koskaan ihan täysin ristiriidaton, kun kyseessä on kaksi omilla aivoillaan ajattelevaa, omat tunteensa ja tarpeensa tunnistavaa ihmistä. Tässä en kuitenkaa tarkoita ristiriidalla riitelyä. Mulla suurimman ristiriidan meidän väleissä tuo se, etten tiedä mitä ajattelet minusta ja meistä.Mun elämä on ollut lapsuudesta lähtien täynnä ristiriitoja, myös viime vuodet, olisipa edes suhde suhun ristiriidaton
HaluanSehän on jos me selvitetään kaikki solmut. Selvästi tilanne painaa myös sua niin kuin mua. Haluaisitko?
Oliko nämä hyvästit ja kenelle meni?Ihan yli kaiken arvostan ihmisissä kykyä sanoa asiat suoraan. Hetkittäin onnistun siinä itsekin, toisinaan en. Nää ketjut on nyt mun osalta nähty. Hyvää yötä, pösilöt
Et tänään, mutta laita korkki kiinni ja huomenna sitten. Iltapäivällä.En minä tästä pääse selville vesille.
Millon otat yhteyttä? Leikitään nyt sitten että oot mun mieskaivattuHaluan