K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se ensimmäinen kiinnitetty on K ja J mutta ainkaan itse en löytänyt vielä mitään serkun kommenttia. Mutta miksi serkku kirjoittelisi tuollaisia tiktokiin ja miksi K sanoisi tuollaista jossain suvun keskeisessä group chatissa? Jotenkin outoa että pitäisi suvulle tuota kertoa.
Demonyyx kommentoi heti ekaan I know what you are kommenttiin. Lähde sitä ketjua lukemaan
 
vierailija
Se ensimmäinen kiinnitetty on K ja J mutta ainkaan itse en löytänyt vielä mitään serkun kommenttia. Mutta miksi serkku kirjoittelisi tuollaisia tiktokiin ja miksi K sanoisi tuollaista jossain suvun keskeisessä group chatissa? Jotenkin outoa että pitäisi suvulle tuota kertoa.
Hupaisa mielikuva. K yrittää epätoivoisesti vakuuttaa tädit, sedät, mummot ja kummin kaimat siitä, että on kuitenkin hetero, vaikka Bojan onkin niin ihana..
 
vierailija
Mä en enää oikein jaksa näitä juttuja täällä. Mites se JO-ketju, mistä täällä oli joku päivä puhe? Vain niille jotka bändistä tykkää, pettyneet jääkööt tänne kompostiin. Ei kenenkään haukkumista, muuten keskustelu vapaata. Löytyykö kiinnostuneita?
No mä ehkä jo voisin ollakin. Mieluiten tosin Vauvalla, sanoisin…
 
vierailija
Missä uutisissa oli huhuja viisujen aikaan, että Kärtsä on homo? Ei ainakaan Suomen mediassa ole mitään spekulaatiota näkynyt. Toisaalta uskon kyllä, että Jere on voinut selitellä suvulleen omaa käytöstään viisuissa ja sitä, että se ei meinaa mitään vaan on vaan osa showta.
 

Yhteistyössä