vierailija
"Kiekkoidoli haluaa puhua yksilöiden vastuusta.
– Olen asunut Yhdysvalloissa vuosikymmeniä ja oppinut näkemään, mitä on vapaa markkinatalous ja siihen liittyvä yksilön vastuu.
Mulle Suomen kaltainen valtiojohtoinen yhteiskunta on aika vieras käsite, koska siinä hyssyttely ja höösääminen menee monesti yli, hän linjaa.
– Suomessa on helppoa käyttää järjestelmää hyväksi, koska laiskuudesta ei sakoteta. Rahaa tulee silti.
Hänen mielestään Suomessa ei kannusteta tarpeeksi menestymään.
– Päinvastoin, menestyjiä katsotaan kieroon. Sitä en ymmärrä ollenkaan."
Teemu on oikeassa. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata kantaa vastuuta omasta elämästä
– Olen asunut Yhdysvalloissa vuosikymmeniä ja oppinut näkemään, mitä on vapaa markkinatalous ja siihen liittyvä yksilön vastuu.
Mulle Suomen kaltainen valtiojohtoinen yhteiskunta on aika vieras käsite, koska siinä hyssyttely ja höösääminen menee monesti yli, hän linjaa.
– Suomessa on helppoa käyttää järjestelmää hyväksi, koska laiskuudesta ei sakoteta. Rahaa tulee silti.
Hänen mielestään Suomessa ei kannusteta tarpeeksi menestymään.
– Päinvastoin, menestyjiä katsotaan kieroon. Sitä en ymmärrä ollenkaan."
Kalifornialaismiljonääri Teemu Selänne lataa laiskoista suomalaisista: ”Rahaa tulee silti”
Jo 35 vuotta kestänyt parisuhde on ollut Teemu Selänteelle tärkeä tuki, kun hän on viime vuosina muokannut julkista imagoaan.
www.is.fi
Teemu on oikeassa. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata kantaa vastuuta omasta elämästä