Reiluu? Punkut pitkin terassia. Sun syy!ekko muuttu savolaiseksi, yritti tehä pullaa mutta tuliki kalakukko
Reiluu? Punkut pitkin terassia. Sun syy!ekko muuttu savolaiseksi, yritti tehä pullaa mutta tuliki kalakukko
Kyseinen maalaus oli wikipedian himo-kuolemansynnin kuvauksessa. Ajattelin, että tuollainen Babylon-viittaus olisi ollut sinulle mieleinen. Semiramis ehkä oikeastikin hallitsi muutaman vuoden ajan noin 800 eKr. Tarut kertovat hänen muuttaneen lainsäädäntöä omien himojensa laillistamiseksi, halusi ehkä naida poikansa... Esiintyy Danten klassikkotarinoissa ensimmäisenä nimeltä mainittuna kuolemansyntisenä helvetissä.Onks toi maalauksen muija laittanu korvapuustit korviinsa?
"En syö makeaa, siispä sullon ne korvakäytäviini"
8-prosenttista?Reiluu? Punkut pitkin terassia. Sun syy!
Vedellä jatkettua punkkua tarjotaan Ranskassa lapsille...Ei oo!
No onpas. Lidlin versio, peltimukista.
Ei oo kauhean hyvää. Vähän ku oia punkkua vedellä jatkettu.
Niiiiiiiiin-PÄ!Vedellä jatkettua punkkua tarjotaan Ranskassa lapsille...
Jos itse voisin asiaan vaikuttaa, olisi muutos japanilaisopiskelijoiden kuvaus- ja teemapäivän vetäjäksi aika kiva...roosa on muuttunu lapseksi, echo savolaiseksi
ei kahta ilman kolmatta
Mulla on samanlainen wurthin kuppi. Ihan paskaEi oo!
No onpas. Lidlin versio, peltimukista.
Ei oo kauhean hyvää. Vähän ku oia punkkua vedellä jatkettu.
Helppoa, kun vaihteen heittää vapaalle, niin se on aina 3-4 välissä. Parilliset alhaalla. Lihasmuistilla mennään.Eikö muka kellään muulla oo näkö/lihas/ajatusmuistia että ykkönen ylhäällä, kakkonen alhaalla, kolmonen ylhäällä, nelonen alhaalla, vitonen ylhäällä (ja kutonen alhaalla)?
Aivan ja koska tuo lihasmuisti toimii, ei auton mittariston näyttö kerro muuta kuin sen, vaihdetaanko suurempaan vai pienempään vaihteeseen (ja sen vaihteen numeron).Helppoa, kun vaihteen heittää vapaalle, niin se on aina 3-4 välissä. Parilliset alhaalla. Lihasmuistilla mennään.
Juu.Aivan ja koska tuo lihasmuisti toimii, ei auton mittariston näyttö kerro muuta kuin sen, vaihdetaanko suurempaan vai pienempään vaihteeseen (ja sen vaihteen numeron).
Ikkunasta näkyvät peurat ja kauriit eivät ole erityinen ilo sen jälkeen, kun huomaa että taas on osa kasvimaasta mennyt parempiin suihin. Ohan kaikkea ei haluaisi aidata korkeilla aidoilla.Kun makkarin ikkunasta näyttää tältä ja tiedät että lähimpään naapuriin on yli puoli kilsaa matkaa, ei oo lainkaan ongelmia herätä.
Mut töihinlähtö onkin sit yhtä tuskaa ja tylsyyttä... ja tän aamun kolmas peura bongattu just!
Huomenta!
Mut juuri niin aion tehdä. Siis aidata. Ja pistän peuran poskeen, kuha kiinni saanIkkunasta näkyvät peurat ja kauriit eivät ole erityinen ilo sen jälkeen, kun huomaa että taas on osa kasvimaasta mennyt parempiin suihin. Ohan kaikkea ei haluaisi aidata korkeilla aidoilla.
Kato, ku Putinilla on musta puku ja sininen puku päällä.@Johnny Appleseed ! Nyt tarttee sun tsainatietoutta.
Putin ja Kim tapasivat. Mä luulin että Kimin siluetin takana on jonkun toisen ihmisen pää, mut sit mä tajusin että se onkin Kimin oma, oikea silmä ja oikea poski.
Mielipidettä. Miten selittäisit tuon? Kaksinaamaista? Pablo Picasso was here?
Nii, leveät on hartiat!Kato, ku Putinilla on musta puku ja sininen puku päällä.
peuran pyyntiin pitäs periaatteessa olla kaatolupa mutta ainaski lapissa niin kotitarvehirven voi aina ottaaMut juuri niin aion tehdä. Siis aidata. Ja pistän peuran poskeen, kuha kiinni saan
Kim Jong-un oli varmaankin apuna mallinnuksessa, kun alkuperäinen Pac-man-peli aikanaan luotiin. Keltainen pallopää, joka syö kaiken.@Johnny Appleseed ! Nyt tarttee sun tsainatietoutta.
Putin ja Kim tapasivat. Mä luulin että Kimin siluetin takana on jonkun toisen ihmisen pää, mut sit mä tajusin että se onkin Kimin oma, oikea silmä ja oikea poski.
Mielipidettä. Miten selittäisit tuon? Kaksinaamaista? Pablo Picasso was here?
Ei aukea äänijutska