vierailija
Tuulella ei ole ystävää..kaipaan rehellistä ihmistä ystäväkseni niitä on nykyään aika harvassa..kaikilla on omat demoninsa ja menneisyytensä
En ole eilen syntynyt beibi beibi..olen aavistaja ja sinä olet lääkäri joka miettii miten nämä ihmiset saisi kynittyä tehokkaastiTällä palstalla ystäviä tuskin löytyy. Sarvipäisiä pervoja löytyy sitäkin enemmän.
Kävin aamulla kampaajalla ja meillä oli ratkiriemukkaat jutut. Sain samalla ilmaisen lennon Kuopioon. Olemme molemmat savolaisia. Kampaaja ei tuntenut P-P:n laulua Lennusta, joka lentää kalakukolla Kuopioon.
Nousen kohta sohvalta lämmittämään lounaan. Ulkona kiinteistön työntekijä huudattaa ruohotrimmeriä. Lehtipuhallin on mielestäni maailman tyhmin ja pahaäänisin turhake. Haravalla homman hoitaisi paljon tehokkaammin.
En ole lääkäri enkä mikään muukaan terveysalan asiantuntija. Tykkään kirjoittamisesta ja tiedän jonkin verran mielen hyvinvointiasioista.En ole eilen syntynyt beibi beibi..olen aavistaja ja sinä olet lääkäri joka miettii miten nämä ihmiset saisi kynittyä tehokkaasti
Lue kirja Unta vainEn ole lääkäri enkä mikään muukaan terveysalan asiantuntija. Tykkään kirjoittamisesta ja tiedän jonkin verran mielen hyvinvointiasioista.
Ihmisillä on hyviä ja vähemmän hyviä päiviä. Jos haluaa oikeita ystäviä, kannattaa tutustua ihmisiin elävässä elämässä. Itsensä kanssa on aina hyvä olla paras ystävä. Eeva Kilpi on kirjoittanut itsensä hellimisestä kauniin runon.
Mieluummin otan päiväunet. Pidän kesällä kirjoista lukutaukoa. En osta enkä lainaa kirjoja. Jos joku asia askarruttaa, tarkistan asian kotikirjastostani.Lue kirja Unta vain
Kofeiini on hermomyrkkyMieluummin otan päiväunet. Pidän kesällä kirjoista lukutaukoa. En osta enkä lainaa kirjoja. Jos joku asia askarruttaa, tarkistan asian kotikirjastostani.
Ylen sivulta luin jutun kahdesta noin nelikymppisestä naisesta, jotka vaihtoivat ammattia ja opiskelevat parhaillaan lääkäreiksi. Olen kiinnostunut terveellisestä elämäntavasta. Vaivoja ja sairauksia voi ennalta ehkäistä. Yllätyin kun luin, että kahvi ehkäisee suolistosyövän. Olen tänään litkinyt monta kuppia kahvia.