Ihmisen kaipuu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tällä palstalla ystäviä tuskin löytyy. Sarvipäisiä pervoja löytyy sitäkin enemmän.
Kävin aamulla kampaajalla ja meillä oli ratkiriemukkaat jutut. Sain samalla ilmaisen lennon Kuopioon. Olemme molemmat savolaisia. Kampaaja ei tuntenut P-P:n laulua Lennusta, joka lentää kalakukolla Kuopioon.
Nousen kohta sohvalta lämmittämään lounaan. Ulkona kiinteistön työntekijä huudattaa ruohotrimmeriä. Lehtipuhallin on mielestäni maailman tyhmin ja pahaäänisin turhake. Haravalla homman hoitaisi paljon tehokkaammin.
 
vierailija
Tällä palstalla ystäviä tuskin löytyy. Sarvipäisiä pervoja löytyy sitäkin enemmän.
Kävin aamulla kampaajalla ja meillä oli ratkiriemukkaat jutut. Sain samalla ilmaisen lennon Kuopioon. Olemme molemmat savolaisia. Kampaaja ei tuntenut P-P:n laulua Lennusta, joka lentää kalakukolla Kuopioon.
Nousen kohta sohvalta lämmittämään lounaan. Ulkona kiinteistön työntekijä huudattaa ruohotrimmeriä. Lehtipuhallin on mielestäni maailman tyhmin ja pahaäänisin turhake. Haravalla homman hoitaisi paljon tehokkaammin.
En ole eilen syntynyt beibi beibi..olen aavistaja ja sinä olet lääkäri joka miettii miten nämä ihmiset saisi kynittyä tehokkaasti
 
vierailija
En ole eilen syntynyt beibi beibi..olen aavistaja ja sinä olet lääkäri joka miettii miten nämä ihmiset saisi kynittyä tehokkaasti
En ole lääkäri enkä mikään muukaan terveysalan asiantuntija. Tykkään kirjoittamisesta ja tiedän jonkin verran mielen hyvinvointiasioista.
Ihmisillä on hyviä ja vähemmän hyviä päiviä. Jos haluaa oikeita ystäviä, kannattaa tutustua ihmisiin elävässä elämässä. Itsensä kanssa on aina hyvä olla paras ystävä. Eeva Kilpi on kirjoittanut itsensä hellimisestä kauniin runon.
 
vierailija
Pieni urhea nainen
Nukkumaan käydessä ajattelen:
Huomenna minä lämmitän saunan,
pidän itseäni hyvänä,
kävelytän, uitan, pesen,
kutsun itseni iltateelle,
puhuttelen ystävällisesti ja ihaillen, kehun:
Sinä pieni urhea nainen,
minä luotan sinuun. -Eeva Kilpi-
 
vierailija
En ole lääkäri enkä mikään muukaan terveysalan asiantuntija. Tykkään kirjoittamisesta ja tiedän jonkin verran mielen hyvinvointiasioista.
Ihmisillä on hyviä ja vähemmän hyviä päiviä. Jos haluaa oikeita ystäviä, kannattaa tutustua ihmisiin elävässä elämässä. Itsensä kanssa on aina hyvä olla paras ystävä. Eeva Kilpi on kirjoittanut itsensä hellimisestä kauniin runon.
Lue kirja Unta vain🎁
 
vierailija
Lue kirja Unta vain
Mieluummin otan päiväunet. Pidän kesällä kirjoista lukutaukoa. En osta enkä lainaa kirjoja. Jos joku asia askarruttaa, tarkistan asian kotikirjastostani.
Ylen sivulta luin jutun kahdesta noin nelikymppisestä naisesta, jotka vaihtoivat ammattia ja opiskelevat parhaillaan lääkäreiksi. Olen kiinnostunut terveellisestä elämäntavasta. Vaivoja ja sairauksia voi ennalta ehkäistä. Yllätyin kun luin, että kahvi ehkäisee suolistosyövän. Olen tänään litkinyt monta kuppia kahvia.
 
vierailija
Mieluummin otan päiväunet. Pidän kesällä kirjoista lukutaukoa. En osta enkä lainaa kirjoja. Jos joku asia askarruttaa, tarkistan asian kotikirjastostani.
Ylen sivulta luin jutun kahdesta noin nelikymppisestä naisesta, jotka vaihtoivat ammattia ja opiskelevat parhaillaan lääkäreiksi. Olen kiinnostunut terveellisestä elämäntavasta. Vaivoja ja sairauksia voi ennalta ehkäistä. Yllätyin kun luin, että kahvi ehkäisee suolistosyövän. Olen tänään litkinyt monta kuppia kahvia.
Kofeiini on hermomyrkky
 
Mut siis eikö voi olla rehellinen vaik olis menneisyytensä?. Emmä tiedä viime maanantaina ku olin taas vaihteeks juomas ja siin muutama päivä menny. Olin juonu 18 bissee ja totesin ettei tää edes nouse päähän et miksi sitä edes lipittelen jotenki se oli vaan siin. Joskus on hauskaa se eka päivä mut on se sellaista melankolista tissuttelua vaan eikä kivaa. Noh torstai ja pe olin selvinpäin baaris kattelin ku frendit dokas ja oli ihan jees join limuu ja kahvii eikä ees tehny tiukkaa olla ottamatta. Okei to kokeilin vähän vauhtii tapasin naisen to illal baaris mentiin meille ja juteltiin koko yö ja seuraavaan iltaan nukkumatta oli kiva. Siis aika vain kului ku keskusteltiin. Mut eipä ne muutkaan päihteet hyväksi tee. Nyt ollut alakuloinen ja levoton ja kärsimätön olo. Et enpä tiiä eiköhän ne päihteet ollu tässä tarvii sekottaa päätään joskus ehkä dullaa ehkä ei. Ainiin tapasin siel baaris naisen jonka kotimainen kieli oli italia. Kysyin voisko se alkaa syksyllä opettaan italiaa ja ehkä opettaa ja kyl se sanoi et voishan se katotaan mitä siitä tulee. Ja en tiiä pitäiskö se mennä töihin vaan et päiviin tulee muutakin juttua. Mut sinällään huvittava juttu ku kyllästyin kaljan latkimiseen ni jo tuli tarjouksii et olis vippi lippuu festeille ja kaljaa. Tai et jokaine tarjos kaljaa. Voi siis olla et ehkä joskus voi ottaa mut nyt on täysin kyllästyny siihen mut aivot kaipaa tekemistä ja toimettomuus on se kompastuskivi ku ne palaa helposti vanhoille urille. Siis onhan se joskus kiva ottaakkin ja istuu iltaa ku on hauskaa. Mut se melankolisuus sen jälkeen ei oo kivaa.
Mut siis kyl mua tylsistyttää tää netinki selaaminen scrollaamista scrollaamisen perään. Oma pyörä hajos ni frendi lähtee mökille ni kysyin voinko lainaa sen pyörää juhannuksena et pääsen järven rantaan uimaan sinne joku 7km ni suostu. Viikko sitten otin kipsin pois en oo siis viellä kerinnyt uimaan tänä kesänä. Ja yks frendi on sellanen joka harvoin juo ni ehdotin et mehän voidaan vaik lähtee kauppatorille syömään vaik lihapiirakat ja katteleen laivojen menoo jussina. Ei oo siis suunitelmissa juoda jussina. Mun vaaran paikka on jos aivoihin iskee tylsyys ni sit helposti lähtee baariin tai puistoon ku siel seuraa ja alkoholi vie sen tylsyyden pois. En siis mikään juoppo oo. Mut sanotaanko et on se ollu sellasta et pari kertaa viikkoon lähtee kaljalle. Tai kolme välil. Sitku yhen kaa oon ni se on joka päiväst sen viikon putkeenki mut emmä sellast jaksa yhtenä päivänä on sellanen hauskuus ja seuraavat päivät on tylsiä kaljapäissäänki. Mutku se aina jaaritgelee et juodaan ny ni en mä lasiin syljekkään. Tai vaikee kieltäytyy jos joku tarjoo koko illan baaris ni onhan se houkuttelevaa.

Mitä te muut meinasitte jussina tehdä?
 

Yhteistyössä