vierailija
Whaat, mulla jäi tää näkemättä?Kivasti näkyy lavalla Suomen lippu ku Jan toi sen mukanaan yleisöstä silloin ku kävivät Nacen ja Krisin kans siellä Se on siis lavalla Janin puolella
Whaat, mulla jäi tää näkemättä?Kivasti näkyy lavalla Suomen lippu ku Jan toi sen mukanaan yleisöstä silloin ku kävivät Nacen ja Krisin kans siellä Se on siis lavalla Janin puolella
Aww, mä oon ihan pähkinöinä.Oli ainoa vieraskielinen! Tuli pari ilmeisesti sloveenimurteellista versiota ja yksi italialainen lauloi, mutta sloveeniksi. B vielä kysyi tältä, esittääkö tämä UM italiaksi vai miten, ja sloveeniksi veti.
Eikä, kohta me saadaan raporttiaSe oli vielä meidän vauvapalstalainen Slovenian matkaaja, jonka lipun Jan vei lavalle
Instassa JokerOutSubs streemasi koko keikan ja se näkyy olevan kahdessa osassa heidän tallennetuissa videoissaan!Näkeekö tätä keikkaa jostain jälkikäteen? Mä niin odotan raporttia paikallaolleilta!
Olipa kyllä melkoinen spiikki, huh.JoS:n kääntämä pätkä jossa Bojan puhuu paniikkikohtauksesta
Ei siis varmaan pelkkää kuviteltua ollut se Kultsa1 fiilis EW:n asti, että kaikki ei ole ihan hyvin. Vaikeaa noista paniikkikohtauksista on joskus eroon päästä .Olipa kyllä melkoinen spiikki, huh.
Tommy esiintyy yksillä festareilla Barcelonassa, mutta en muista tarkkaa päivää. Ne festarit kestää huomiseen asti.Tänään sitten toivottavasti Jertsua Virosta oliko se Tommyn keikka jossain tänä vkl jonne se nauta oli menossa vai onko Tommy hoodeilla?
Oliko tämä ne festarit, joilla Tommyn esiintymisajankohdasta Vauvalla kiisteltiin mutta todettiin ensi yöksi?Tommy esiintyy yksillä festareilla Barcelonassa, mutta en muista tarkkaa päivää. Ne festarit kestää huomiseen asti.
Se puhe oli paljon pitempi, toivoisin, että se tulisi jonnekin vielä kokonaan.. 🩷JoSubs oli kääntänyt sen mitä Bojan puhui EW:n alussa. Voi Bojan Toivottavasti saisi sen saman hyvän fiiliksen keikoille, mikä oli sitä paniikikohtausta ennen
No jaa. On myös mahdollista, että selittääkseen, miksi heillä on näitä ulkomaalaista yleisöä kosiskelevia biisejä, Bojan halusi kotiyleisölle vähän liioitella paniikin jatkumista. Ei se paniikki kyllä yhtään näkynyt esim Berliinissä, Kultsallakaan minusta tai muuallakaan, eikä taas ulkomailla sanonut että sitä on ollut joka ikisellä keikalla… En siis tarkoita vähätellä mutta minusta on turhaa nyt lähteä joukolla nostattamaan surua hänen puheistaan, kun ei noista tarkkaan tiedä mikä on faktaa ja mikä ei.Ei siis varmaan pelkkää kuviteltua ollut se Kultsa1 fiilis EW:n asti, että kaikki ei ole ihan hyvin. Vaikeaa noista paniikkikohtauksista on joskus eroon päästä .
"Ulkomaista yleisöä kosiskelevia biisejä"? Eli SSOL jota ei eilen edes soitettu?No jaa. On myös mahdollista, että selittääkseen, miksi heillä on näitä ulkomaalaista yleisöä kosiskelevia biisejä, Bojan halusi kotiyleisölle vähän liioitella paniikin jatkumista. Ei se paniikki kyllä yhtään näkynyt esim Berliinissä, Kultsallakaan minusta tai muuallakaan, eikä taas ulkomailla sanonut että sitä on ollut joka ikisellä keikalla… En siis tarkoita vähätellä mutta minusta on turhaa nyt lähteä joukolla nostattamaan surua hänen puheistaan, kun ei noista tarkkaan tiedä mikä on faktaa ja mikä ei.
Kyllä musta kuulostaa huonolta, jos artistilla on paniikki-/ahdistuskohtauksia aina kun on lavalla. Kuinka kauan sitä pidemmän päälle jaksaa, kun esiintyminen kuitenkin iso osa työtä."Ulkomaista yleisöä kosiskelevia biisejä"? Eli SSOL jota ei eilen edes soitettu?
Ymmärrän hämmennyksesi, muitakin täällä varmaan hämmentää, että miten hänellä olisi ollut paniikkia kaikilla keikoilla ja se ei olisi ollenkaan näkynyt paria mahdollista poikkeusta lukuunottamatta, mutta tuota selitystäsi en ymmärrä ollenkaan.
Toisaalta suurin osa ei kyllä huomannut sitä ekaakaan paniikkikohtausta. Itse nimittäin katselin sitä Ptujn keikkaa striimattuna ja jopa kysyin, että "is Bojan ok?", ihmettelin kun suurin osa kommentoijista ei huomannut mitään erikoista. Tiettyyn tilanteeseen liittyvä paniikkikohtaus on siitä ilkeä, että se ikäänkuin ruokkii itse itseään. Kun tietää sellaisen tilanteen olevan edessä, sitä pelkää jo etukäteen. Terapia varmasti auttaisi, mutta vuosi on vielä lyhyt aika päästä siitä eroon.No jaa. On myös mahdollista, että selittääkseen, miksi heillä on näitä ulkomaalaista yleisöä kosiskelevia biisejä, Bojan halusi kotiyleisölle vähän liioitella paniikin jatkumista. Ei se paniikki kyllä yhtään näkynyt esim Berliinissä, Kultsallakaan minusta tai muuallakaan, eikä taas ulkomailla sanonut että sitä on ollut joka ikisellä keikalla… En siis tarkoita vähätellä mutta minusta on turhaa nyt lähteä joukolla nostattamaan surua hänen puheistaan, kun ei noista tarkkaan tiedä mikä on faktaa ja mikä ei.
No, Ptujn keikasta kuitenkin moni huomasi ja useimmista muista keikoista, poislukien esim. Groningen ja pari SYS-kiertueen keikkaa, kukaan ei ole huomannut mitään outoa, niin ei ihme jos nuo Bojanin sanat hieman ihmetyttävät.Toisaalta suurin osa ei kyllä huomannut sitä ekaakaan paniikkikohtausta. Itse nimittäin katselin sitä Ptujn keikkaa striimattuna ja jopa kysyin, että "is Bojan ok?", ihmettelin kun suurin osa kommentoijista ei huomannut mitään erikoista. Tiettyyn tilanteeseen liittyvä paniikkikohtaus on siitä ilkeä, että se ikäänkuin ruokkii itse itseään. Kun tietää sellaisen tilanteen olevan edessä, sitä pelkää jo etukäteen. Terapia varmasti auttaisi, mutta vuosi on vielä lyhyt aika päästä siitä eroon.
Kunhan hakee myötätuntopisteitä jolla saa ostettua lisää suosiota kun musa haileetaNo jaa. On myös mahdollista, että selittääkseen, miksi heillä on näitä ulkomaalaista yleisöä kosiskelevia biisejä, Bojan halusi kotiyleisölle vähän liioitella paniikin jatkumista. Ei se paniikki kyllä yhtään näkynyt esim Berliinissä, Kultsallakaan minusta tai muuallakaan, eikä taas ulkomailla sanonut että sitä on ollut joka ikisellä keikalla… En siis tarkoita vähätellä mutta minusta on turhaa nyt lähteä joukolla nostattamaan surua hänen puheistaan, kun ei noista tarkkaan tiedä mikä on faktaa ja mikä ei.
KylläOliko tämä ne festarit, joilla Tommyn esiintymisajankohdasta Vauvalla kiisteltiin mutta todettiin ensi yöksi?
Mulla on vieläkin typerä kestohymy päällä.Haha, sama täällä ja sit vielä semmonen typerä kestohymy päällä
eikös B:llä ole mielumminkin tapana kulkea kommandona...Ehkä sillä oli päällä 5 tai useammat Suomessa pestyt bokserit housujen alla
Tää äskeinen viesti vaan vahvistaa sitä, että olis hienoa saada the Taulu välitettyä Blle niin että varmasti päätyy perille!