K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama. Viisujen jälkeen tuli tietysti ekstrapaljon materiaalia, mutta kyllä sitä tuli hyvin koko vuoden ajan. Vielä tammikuussa oli kivaa, kun Lontoosta tuli niin paljon livejä ja päivityksiä. Nyt ei ole tullut yhtään mitään. Kiertueen jälkeen ihan tyhjää, tylsää, pari päivitystä vain studiolta. Kaipaan hitosti viime vuoden huumaa.
Eikä varmaan olla ainoita, ehkä Joksujen kantsis miettiä sometustaan ettei kaikki fanit tylsisty ja häippäse kokonaan.
 
vierailija
Mä ihmettelen että täällä usein moni sivuuttaa kokonaan sen, että shippauksessa nimenomaan toivotaan joitakin yhteen. Täällä on paljon porukkaa, jotka eivät halua bojania esim sadien tai damonin kanssa suhteeseen, mutta seuraavat silti hupparin nyörejä tms. Ajankulua, juoruilua, mitä tahansa, mutta ei siis shippausta.
No tämä!!!
Mä jaksan kyllä tutkia kaikenlaisia merkkejä jostain sadien ja bojanin yhteisistä asioista, mutta en kyllä todellakaan halua heistä paria. Pidän sitä kuitenkin ihan mahdollisena juttuna. Mulla on ihan eri shippi bojanille 😁 ja siitä kyllä luen ficcejä ja tutkiskelen sillä silmällä lavakemioita ynnä muuta, vaikka olen aika lailla 100% varma siitä ettei se ja kris ikinä oikeasti ole pussaillut eivätkä he tule päätymään yhteen 😅 Mutta se on siis mulle se leikki ja päiväunelmien kohde 💕
 
vierailija
Kyllähän vauva alkaa kuivua kasaan, tosi verkkaisesti tulee kommentteja. Vilkkainta keskustelu on varmaan tässä ketjussa.
En vaan jaksa katsoa yhä uudestaan niitä vuoden vanhoja videoita ja kommentoida että we love together. Ne ficitkin kiertää sitä samaa kehää. Kuinkahan mones kerta sekin oli, kun B tukistaa hiuksista edessään polvillaan olevaa K:ta tai toistepäin. Ainakin sadas. Ei se multa ole pois, jos jotkut saa niistä edelleen nautintoa ja pääsevät hurmiotilaan niiden avulla. Sallin sen heille, enkä lähde ankeuttamaan ketjua sen takia.
 
vierailija
Ei täälläkään aina näin vilkasta ole, vain silloin kuin vauvalla ei ole. Yleisesti on alkanut porukkaa tippua pois.
Heh, mut eihän kukaan koskaan käy tässä ketjussa. Eikä taatusti ainakaan he, jotka huutelee että mene kompostiin. Silti hyvin ollaan perillä siitä, et mitä täällä kirjoitellaan. Vähän kuin saisi lapsen kiinni karkin näpistyksestä.
 
vierailija
Heh, mut eihän kukaan koskaan käy tässä ketjussa. Eikä taatusti ainakaan he, jotka huutelee että mene kompostiin. Silti hyvin ollaan perillä siitä, et mitä täällä kirjoitellaan. Vähän kuin saisi lapsen kiinni karkin näpistyksestä.
En edelleenkään ymmärrä tällaisia kommentteja. Tämä on anonyymi palsta miksi joku ei uskaltaisi sanoa että käy kompostissa? Mä käyn molemmissa ketjuissa ja voin sen hyvin täällä tai vauvalla kertoa. Sehän on vaan hyvä että kunnoittaa ketjujen sääntöjä ja pitää aiheet oikeissa ketjuissa.
 
vierailija
En edelleenkään ymmärrä tällaisia kommentteja. Tämä on anonyymi palsta miksi joku ei uskaltaisi sanoa että käy kompostissa? Mä käyn molemmissa ketjuissa ja voin sen hyvin täällä tai vauvalla kertoa. Sehän on vaan hyvä että kunnoittaa ketjujen sääntöjä ja pitää aiheet oikeissa ketjuissa.
Täsmälleen samaa olin kirjoittamassa. Varmasti on niitä, jotka ei tänne todellakaan koskaan tule, mutta itse vierailen satunnaisesti ja kirjoittelen ihan kaikkialle. Hyvä vaan, että on omat ketjut omille aiheilleen, niin pysyy helpompana tämä homma.
 
vierailija
En vaan jaksa katsoa yhä uudestaan niitä vuoden vanhoja videoita ja kommentoida että we love together. Ne ficitkin kiertää sitä samaa kehää. Kuinkahan mones kerta sekin oli, kun B tukistaa hiuksista edessään polvillaan olevaa K:ta tai toistepäin. Ainakin sadas. Ei se multa ole pois, jos jotkut saa niistä edelleen nautintoa ja pääsevät hurmiotilaan niiden avulla. Sallin sen heille, enkä lähde ankeuttamaan ketjua sen takia.
Mä shippaan ja viihdyn hyvin tumpussa missä tykkään niiden vanhojen juttujen kierrätyksestä ja muusta hehkutuksesta. Mutta olen huomannut että vauvan hehkutusviestit on alkaneet ärsyttää, en tajua miksi. Ehkä mua vaan ärsyttää se porukka ja monesti itseironian puute sekä kyvyttömyys itsereflektioon en tiedä. Se tämänhetkinen huumori ei iske muhun ja monet siellä ei tunnista sarkasmia ja on muutoinkin nipoja. Ehkä oon tästä syystä alkanut lukea ihan neutraalit viestitkin vihalasien läpi tai jotain.
 
vierailija
En edelleenkään ymmärrä tällaisia kommentteja. Tämä on anonyymi palsta miksi joku ei uskaltaisi sanoa että käy kompostissa? Mä käyn molemmissa ketjuissa ja voin sen hyvin täällä tai vauvalla kertoa. Sehän on vaan hyvä että kunnoittaa ketjujen sääntöjä ja pitää aiheet oikeissa ketjuissa.
Se asenne niissä kommenteissa. ”Jäteaines/roskat voisivat poistua kompostiin.” ”Kävin kerran kompostissa ja siellä oli niin sairasta juttua, että se riitti.” Jne. jne. Pilkataan tätä ketjua, mutta samalla kuitenkin paljastetaan, että ollaan perillä tämän ketjun jutuista.
 
vierailija
Se asenne niissä kommenteissa. ”Jäteaines/roskat voisivat poistua kompostiin.” ”Kävin kerran kompostissa ja siellä oli niin sairasta juttua, että se riitti.” Jne. jne. Pilkataan tätä ketjua, mutta samalla kuitenkin paljastetaan, että ollaan perillä tämän ketjun jutuista.
Samaa mieltä. Vaikka ei kehtaa myöntää et lukee tätä ketjua, niin jotenkin typerää et pilkataan täällä kirjoittelevia. En tajua myöskään niitä viestejä, joissa lasagnea haukuttiin rumasti. Itse olen K fani mut en tajua tollasta.
 
vierailija
Se asenne niissä kommenteissa. ”Jäteaines/roskat voisivat poistua kompostiin.” ”Kävin kerran kompostissa ja siellä oli niin sairasta juttua, että se riitti.” Jne. jne. Pilkataan tätä ketjua, mutta samalla kuitenkin paljastetaan, että ollaan perillä tämän ketjun jutuista.
On totta että vauvalla jotkut puhuu kompostista ikävään sävyyn mutta ei noissa esimerkkikommenteissasi ainakaan paljastu että kirjoittaja kävisi säännöllisesti lukemassa täällä. Olen nähnyt vauvalla yhden kommentin missä joku sanoi että täällä ei tehdä muuta kuin haukutaan Kta mikä ei ainakaan pidä paikkaansa. Näissä ketjuissa on paljon kirjoittajia, on mahdotonta tietää kuka käy missäkin.
 
vierailija
Mä shippaan ja viihdyn hyvin tumpussa missä tykkään niiden vanhojen juttujen kierrätyksestä ja muusta hehkutuksesta. Mutta olen huomannut että vauvan hehkutusviestit on alkaneet ärsyttää, en tajua miksi. Ehkä mua vaan ärsyttää se porukka ja monesti itseironian puute sekä kyvyttömyys itsereflektioon en tiedä. Se tämänhetkinen huumori ei iske muhun ja monet siellä ei tunnista sarkasmia ja on muutoinkin nipoja. Ehkä oon tästä syystä alkanut lukea ihan neutraalit viestitkin vihalasien läpi tai jotain.
Tumppu on yllättävän rento paikka. Porukalla on pelisilmää ja huumoria.
 
vierailija
On totta että vauvalla jotkut puhuu kompostista ikävään sävyyn mutta ei noissa esimerkkikommenteissasi ainakaan paljastu että kirjoittaja kävisi säännöllisesti lukemassa täällä. Olen nähnyt vauvalla yhden kommentin missä joku sanoi että täällä ei tehdä muuta kuin haukutaan Kta mikä ei ainakaan pidä paikkaansa. Näissä ketjuissa on paljon kirjoittajia, on mahdotonta tietää kuka käy missäkin.
Tänäänkin oli sellainen kommentti, jossa käskettiin painua kompostiin. Kommentissa paljastui, että kirjoittaja oli perillä täällä tänään kirjoitetuista asioista. En myöskään pidä siitä, että väitetään täällä haukuttavan Kärtsää. Olen ollut sairaslomalla tämän viikon ja siksi olen todella hyvin perillä asioista. Onneksi tuli EM-kilpailut ja Netflix on olemassa, joten olen muutakin katsellut kuin vain näitä palstoja.😂
 
vierailija
Siis miksi vauvalla ei voisi kehottaa painumaan kompostiin jos siellä kirjoittaa kielletyistä aiheista? Voihan sellainen henkilö tehdä niin joka käy myös täällä.
Kyse oli siis siitä, että jotkut halventaa samalla täällä kirjoittavia ja pilkkaa kompostia. Jos asiallisesti käsketään menemään kompostiin ja siihen on oikeasti syy, niin asia on ok.
 
vierailija
Mä en usko että B ja S on kovin kauaa yhdessä. S:ssä ei ole julkisuudessa hänen persoonastaan tullut esille mitään sellaista spesiaalia, josta B jaksaisi kauaa viehättyä. B:llä on voimakas tutkailun kausi meneillään ja nuorihan hän onkin vielä. Hän haluaa tutustua moniin ihmisiin ja viehättyä heistä, mutta ei hän vielä aloilleen asetu parisuhdemielessä. Ehkä sitten joskus päälle kolmikymppisenä, kun on koluttu tarpeeksi maita ja mantuja.
Miksi edes kuvittelet, että ovat yhdessä? Ei ole mitään riittävää todistetta
 

Yhteistyössä