K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippaus on kirjaimellisesti suhteen toivomista kahden henkilön välille. RPF siihen liittyy erilaiset vihjeet todellisuudesta, oikeat tai kuvitellut. B ja S suhde on shippausta, koska kumpikaan ei ole varmistanut yhtään mitään seurustelusta suuntaan tai toiseen, ja kaikki täällä kirjoittelu on siis pelkkää toiveajattelua.
B&K on shippausta, koska shippaajat toivovat suhdetta heidän välille faktoista välittämättä.

B&S ei ole shippausta. Minä eikä moni muukaan täällä toivo suhdetta heidän välilleen. Meitä vaan kiinnostaa spekuilu ja ns. lisää vettä myllyyn vaan ennustaja-kieltäjän harmiksi. Itse haluaisin nähdä Bojanin lumpustelemassa, mutta en myöskään kiellä faktoja ja olen realisti.
 
vierailija
B&K on shippausta, koska shippaajat toivovat suhdetta heidän välille faktoista välittämättä.

B&S ei ole shippausta. Minä eikä moni muukaan täällä toivo suhdetta heidän välilleen. Meitä vaan kiinnostaa spekuilu ja ns. lisää vettä myllyyn vaan ennustaja-kieltäjän harmiksi. Itse haluaisin nähdä Bojanin lumpustelemassa, mutta en myöskään kiellä faktoja ja olen realisti.
Se, että kutsut asiaa "spekuiluksi", ei tee siitä yhtään vähempää shippausta. Vihjeiden etsiminen toisten suhteesta ja asian kuvittelu ja pohtiminen on shippausta. En ymmärrä, miksi tämä pitää kieltää. Ei shippauksessa ole mitään pahaa.
 
vierailija
Kyllä mun mielestä tässä on niin paljon asioita, jotka kummasti viittaavat siihen, että B on ollut USAssa, enemmän kuin päinvastaisesta. Se ei toki todista vielä seurustelusta.
Nythän niillä on taas pitkä vapaa tän keikan jälkeen, katsotaan miltä asiat taas sen aikana näyttää. Jos se nyt taas näyttää piipahtavat rapakon takana, niin sit on aika selvä juttu.
 
vierailija
Siis millä perustein täällä muka on realisteja? Juoru-akkoja täällä on, ja todella iso osa aika delulu. Siis ihan yhtä delulu kuin osa K & B fiilistelijät / shippaajat.
Olen ihmetellyt samaa. Kuvitellaan olevansa niin K&B shippaajien ja fiilistelijöiden yläpuolella, kun nähdään "totuus" B&S suhteessa, toisin kuin "harhaiset shippaajat". :D
 
vierailija
Ei kyl täytä. Eikä muuten kenenkään yhteen toivominen ole välttämättä shippausta.
Jos olen oikein ymmärtänyt, shippaus ei välitä tosiasioista pätkääkään. Jos yrittää selvittää tosiasioita ja pohtii niiden perusteella joidenkin suhdetta, se ei ole shippausta. Koko tämä keskustelu, mun kommentti mukaan lukien, alkaa kyllä tuntua naurettavalta.
 
vierailija
Se, että kutsut asiaa "spekuiluksi", ei tee siitä yhtään vähempää shippausta. Vihjeiden etsiminen toisten suhteesta ja asian kuvittelu ja pohtiminen on shippausta. En ymmärrä, miksi tämä pitää kieltää. Ei shippauksessa ole mitään pahaa.
En mä etsi mitään vihjeitä toisten suhteesta, enkä kuvittele asiaa. Etkö sä ihan oikeasti erota shippiä ja läppää toisistaan? Itse olen just sen takia tässä ketjussa, koska vauvalla ollaan niin järjettömän mustasukkaisia siitä K&B shipistä, täällä taas mennään ihan toisella asenteella, eikä asioita oteta niin vakavasti. Tai no sinä ja ennustaja ehkä otatte.
 
vierailija
Jos olen oikein ymmärtänyt, shippaus ei välitä tosiasioista pätkääkään. Jos yrittää selvittää tosiasioita ja pohtii niiden perusteella joidenkin suhdetta, se ei ole shippausta. Koko tämä keskustelu, mun kommentti mukaan lukien, alkaa kyllä tuntua naurettavalta.
Shippaus voi olla välittämättä tosiasioista. Shippaus voi myös pohjautua tosiasioihin. Selkeästi täällä se joillain pohjaa enemmän tosiasioihin, mutta selvästi koko B/S-suhteen analysointi on shippausta.
 
vierailija
En mä etsi mitään vihjeitä toisten suhteesta, enkä kuvittele asiaa. Etkö sä ihan oikeasti erota shippiä ja läppää toisistaan? Itse olen just sen takia tässä ketjussa, koska vauvalla ollaan niin järjettömän mustasukkaisia siitä K&B shipistä, täällä taas mennään ihan toisella asenteella, eikä asioita oteta niin vakavasti. Tai no sinä ja ennustaja ehkä otatte.
En ymmärrä sinun käsitettäsi läpästä ja shipistä ilmeisesti. Shippausta tää keskustelu on, vaikka kuinka termejä yrittäisi kääntää, mutta en ymmärrä, miksi se on niin suuri loukkaus täällä?
 
vierailija
Ehkä sitä ei koeta shippaukseksi jostain syystä, kun ei oo olemassa mitään ns. shippimateriaalia, siis ei yhtään mitään. Jotain hupparin nyörejä pitää "analysoida", siinä kaikki. :D Teepä siitä sit fanitaidetta.
Itelleni toi on vaan ihan tavattoman tylsää.
 
vierailija
Ehkä sitä ei koeta shippaukseksi jostain syystä, kun ei oo olemassa mitään ns. shippimateriaalia, siis ei yhtään mitään. Jotain hupparin nyörejä pitää "analysoida", siinä kaikki. Teepä siitä sit fanitaidetta.
Itelleni toi on vaan ihan tavattoman tylsää.
No siitä olen samaa mieltä, että tavattoman tylsää analyysiä täällä yleensä onkin. Kuka jaksaa jankata jostain hupparien nyöreistä...
 

Yhteistyössä