K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Boitsulla on taas New York Giantsin lippis ja Sadie on käynyt Giantsin peleissä monta kertaa, taitaa kannattaa heitä. :D On myös jossain videolla ollut vuosi sitten Giantsin YT-kanavalla.
 
vierailija
Mä olin aikoinaan aktiivinen niin vauvalla kuin puutarhassa. Omalla tavallani kai shippaan vieläkin, mutta enemmän vaan fanitan kumpaakin. Olihan se yhteys jotain erityistä ja shippausjutut välillä ihan hulvattomia.

Mutta en jaksa sääntöjankkausta, mistä saa ja mistä ei saa puhua. Lopetin palstailun kokonaan mutta nyt löysin tän kompostin ja totesin, että täällä onkin ihan ok meininki.
Mulle kävi vähän samoin. Rakastin viime kesää, koska silloin ne shippijutut oli parhaimmillaan ja aivan hulvattomia (sua lainatakseni). Olin myös mm. miestä seinälle ja Lasse&Olavi huumorin ystävä. Täällä on ollut paikoitellen ihan kivaa juttua. Itse päädyin tänne JO&Damon yhteyden takia sekä juuri tuon jatkuvan sääntö jankkauksen takia.
 
vierailija
Joku kirjoitti, että eihän se estä mökkireissua toteutumasta, vaikka S tulisikin mukaan Ruisrockiin. Mutta en kyllä mitenkään päin näe hänen istuvan siihen pyllybikinikööriin. Eivätköhän ota mökin ihan omalla porukalla.
 
vierailija
Joku kirjoitti, että eihän se estä mökkireissua toteutumasta, vaikka S tulisikin mukaan Ruisrockiin. Mutta en kyllä mitenkään päin näe hänen istuvan siihen pyllybikinikööriin. Eivätköhän ota mökin ihan omalla porukalla.
No mä en näe, että S tulisi Ruisrockiin mukaan, joten ongelmaahan ei sitten ole. Hyvin voivat äijäporukalla pari päivää olla.
 
vierailija
Jaha. Ja täällä ei kuulemma shipata, vaikka tällaisia kaukaisia yhteyksiä haetaan vaikka haravalla ja pidetään sitä sitten totuutena ja faktana.
En kutsuisi tuota shippaukseksi, ei täytä kriteereitä. Enemmänkin muistuttaa paparazzien toimintaa, jos johonkin pitää verrata. Lähinnä se on kuitenkin spekua erilaisiin vihjeisiin ja vinkkeihin perustuen.
 
vierailija
En kutsuisi tuota shippaukseksi, ei täytä kriteereitä. Enemmänkin muistuttaa paparazzien toimintaa, jos johonkin pitää verrata. Lähinnä se on kuitenkin spekua erilaisiin vihjeisiin ja vinkkeihin perustuen.
Shippaus on kirjaimellisesti suhteen toivomista kahden henkilön välille. RPF siihen liittyy erilaiset vihjeet todellisuudesta, oikeat tai kuvitellut. B ja S suhde on shippausta, koska kumpikaan ei ole varmistanut yhtään mitään seurustelusta suuntaan tai toiseen, ja kaikki täällä kirjoittelu on siis pelkkää toiveajattelua.
 

Yhteistyössä