K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi sitten sun oma kielellinen ilmaisu ja kielioppi on niin epätäydellistä ja virheellistä? Mua huvittaa, kun täällä morkataan toisten käyttämiä sanoja ja laitetaan oksuhymiö perään, mutta silti ei huomata niitä virheitä omassa tekstissään. Sitäpaitsi naamioit vttuilun kielipoliisin toimen alle, vaikka oikeasti haluat vaan vähätellä muiden kirjoituksia.
Kiitos.👌 Just tää.
 
vierailija
Sori, joku muu äsken väitti että tyylistä tunnistaa hänen tekstikseen vaikka mielestäni juuri päin vastoin ei tunnista.
Tunnistaa hän nimenomaan tietää noi joksujen asiat seuraamiset jne. Ja on töksäyttelevä kirjoituksissaan, saanut siitä joskus kritiikkiä ja suuttunutkin, italialainen taas seuraa enempi K ja tyylinsä leppoisampi ei tälläinen kuivahko
 
vierailija
LadySlo ja Italy ovat molemmat olleet tänä aamuna paikalla muissa ketjuissa. Itse veikkaan että aika moni käy lukemassa tätä ketjua ja ehkä välillä kirjoittaakin tänne, sitä ei vaan haluta tunnustaa vauvalla, koska täällähän kirjoittaa vain jäteaines.😂
 
vierailija
Tunnistaa hän nimenomaan tietää noi joksujen asiat seuraamiset jne. Ja on töksäyttelevä kirjoituksissaan, saanut siitä joskus kritiikkiä ja suuttunutkin, italialainen taas seuraa enempi K ja tyylinsä leppoisampi ei tälläinen kuivahko
Luulen että täällä lurkkaa muitakin ulkkareita jotka ei kirjoittele itse mitään. Vauvaa ainakin on linkattu paljon vaikka missä.
 
vierailija
LadySlo ja Italy ovat molemmat olleet tänä aamuna paikalla muissa ketjuissa. Itse veikkaan että aika moni käy lukemassa tätä ketjua ja ehkä välillä kirjoittaakin tänne, sitä ei vaan haluta tunnustaa vauvalla, koska täällähän kirjoittaa vain jäteaines.
No italialainen ei juurikaan seuraa joksuja on K ihminen eli kyllä tää se slovenialainen on hyvin selkeä homma
 
vierailija
Tunnistaa hän nimenomaan tietää noi joksujen asiat seuraamiset jne. Ja on töksäyttelevä kirjoituksissaan, saanut siitä joskus kritiikkiä ja suuttunutkin, italialainen taas seuraa enempi K ja tyylinsä leppoisampi ei tälläinen kuivahko
Pakko olla rehellinen ja sanoa, että sun analyysit näiden kahden kirjoitustyylistä osuivat kyllä oikeaan. Ihan Ohiksena tämä. Itseäni ei nimittäin kiinnosta, että kuka täällä kirjoitti ja mitä.
 
vierailija
On niitä foliohattujakin jäljellä, ei kai vauvalla olisi muuten Sadie ja Damon kiellettyjä aiheita. Ja täälläkin pyörii se yksi jankkari joka ”tietää” että Bn ja Kn välillä on something more ja että B on sinkku. Ellei hän ole trolli.
okei ehkä niitä jokunen vielä on, mutta ei ainakaan enää ole ollut niitä kommentteja miten kaikki vaan tuntuu valheelta ja olo on huijattu. Oli aika hurjia. :D sillon tajusin että ihmiset oikeasti uskoi suhteeseen!? En muista kuinka kauan aikaa sitten niitä oli ja minkä tapahtuman jälkeen.

kyllä varmaan kaikki tietää jo reaaliteetit vaikka vielä joku räpiköi sun mainitsemilla kommenteilla.
 

Yhteistyössä