K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toisaalta sopis Joksujen toimintatapaan, et seuraavaksi hösäävät jenkkejä valloittamaan ja "hylkäävät" ja suututtavat eurooppalaiset fanit, vähän niinkuin tekivät aikaisemmin balkanilaisille faneille.
 
vierailija
Sivusta, S:sta ja Rosesta on tosiaan ollut huhuja, ei kyllä mitään tietoa voisiko ne pitää paikkansa. Mutta voi se siis niinkin olla, ei voida tietää. Voihan B:llä olla jotain sutinaa vaikka jonkun niiden ystävänkin kanssa. Mulla ei oikein oo edes selkeää arvausta tähän, ihan avoimin mielin seurailen mitä tapahtuu.
 
vierailija
Sivusta, S:sta ja Rosesta on tosiaan ollut huhuja, ei kyllä mitään tietoa voisiko ne pitää paikkansa. Mutta voi se siis niinkin olla, ei voida tietää. Voihan B:llä olla jotain sutinaa vaikka jonkun niiden ystävänkin kanssa. Mulla ei oikein oo edes selkeää arvausta tähän, ihan avoimin mielin seurailen mitä tapahtuu.
julkkiksista on aina supinaa että oisivat homoja esim taylor s, mutta lopulta harva on. ne jotka on lopulta on sitä sitten ihan avoimesti
 
vierailija
Vähän huvittaa tää analysointi. Itsekin oon tässä mukana niin asiantuntevana. Vähän aikaan mulla ei ollut hajuakaan kuka S on, nyt tiedän hyvin, mitä huppareita se käyttää ja mitä elämänfilosofioita noudattaa. Ihan kuin tuntisin henkilön. Vähän sama juttu, minkä kerroin jo aikaisemmin täällä, kun oli juttua euroviisujen pisteiden jaosta; sanoin perheelle ohimennen että Alessandra vetäytyi pisteiden annosta. Kaikki jäi katsomaan ihmeissään, että kuka Alessandra ja mistä pisteiden annosta. 😅 Ai niin, mulla olikin täällä oma salainen elämäni.
 
vierailija
Vähän huvittaa tää analysointi. Itsekin oon tässä mukana niin asiantuntevana. Vähän aikaan mulla ei ollut hajuakaan kuka S on, nyt tiedän hyvin, mitä huppareita se käyttää ja mitä elämänfilosofioita noudattaa. Ihan kuin tuntisin henkilön. Vähän sama juttu, minkä kerroin jo aikaisemmin täällä, kun oli juttua euroviisujen pisteiden jaosta; sanoin perheelle ohimennen että Alessandra vetäytyi pisteiden annosta. Kaikki jäi katsomaan ihmeissään, että kuka Alessandra ja mistä pisteiden annosta. Ai niin, mulla olikin täällä oma salainen elämäni.
Juu muakin huvittaa tää, että vähän yli vuosi sitten ei ollut mitään käsitystä jostain bojanista ja täällä sitä nyt pohditaan että onkohan se jenkeissä lomallaan ja kenen kanssa mahtaa seurustella. 😄
 

Yhteistyössä