K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Väitetään, että olis harrastanut seksiä fanien kanssa. Nimeltä mainitaan yksi tyttö, joka ilmeisesti on fandomin sisällä tunnettu. En nyt menis kaikkeen uskomaan, siellä on monia ristiriitaisiakin juttuja, mutta tää juttu siellä nyt toistuu usein.
Aika jännä jos tosiaan ihan nimeltä mainittu eikä kumpikaan kiistä tai tee mitään asialle. Tuossa olisi sitä oikeata kunnianloukkausta jos väite ei pitäisi paikkaansa.
 
vierailija
Väitetään, että olis harrastanut seksiä fanien kanssa. Nimeltä mainitaan yksi tyttö, joka ilmeisesti on fandomin sisällä tunnettu. En nyt menis kaikkeen uskomaan, siellä on monia ristiriitaisiakin juttuja, mutta tää juttu siellä nyt toistuu usein.
Jos tämä on totta, niin onhan tää tosi huono juttu. Yhden kerran nyt jotenkin ymmärtäisi, mutta jos on monia tapauksia. Ja varsinkin kun joksut on olleet niin puhtoisen maineessa.
 
vierailija
Aika jännä jos tosiaan ihan nimeltä mainittu eikä kumpikaan kiistä tai tee mitään asialle. Tuossa olisi sitä oikeata kunnianloukkausta jos väite ei pitäisi paikkaansa.
Tää taitaa olla sama tyttö joka on itse myös antanut ymmärtää että on pannut niin siksi tuskin korjaa asiaa.

Mutta en yksinään luottaisi mihinkään sen juorutilin jutuista, sinne voi kuka vaan laittaa juorun liikkeelle ja säännöllisin väliajoin käydä kirjoittamassa siitä niin että syntyy sellainen vaikutelma että siitä puhuttaisiin paljon.
 
vierailija
En tosiaan menis luottamaan mihinkään juorutileihin. Onhan niitä täysin perättömiä juttuja ollut ennenkin ja näkeehän sen miten kaikesta pienestä juttu leviää ja kasvaa, ihan kuin nuo cancelointijututkin.
 
vierailija
Tää taitaa olla sama tyttö joka on itse myös antanut ymmärtää että on pannut niin siksi tuskin korjaa asiaa.

Mutta en yksinään luottaisi mihinkään sen juorutilin jutuista, sinne voi kuka vaan laittaa juorun liikkeelle ja säännöllisin väliajoin käydä kirjoittamassa siitä niin että syntyy sellainen vaikutelma että siitä puhuttaisiin paljon.
Mulle tuli myös mieleen että siellä on ollut niitä jotka vissiin on ihan itse kirjotelleet sinne "juoruja" itsestään. Samoin niistä krisin tyttöystäväkuvioista oli just epäily että ihan joku tietty puolalainen krisfani kirjottelee niitä juttuja koska haluaisi muiden pitävän häntä krisin uutena rakkautena.

En siis lähtisi uskomaan oikeastaan yhtään niistä juoruista. Toisaalta mä en kyllä näe siinä mitään ongelmaa jos aikuiset ihmiset harrastaa keskenään suostumuksellista seksiä. Harrastaisin itekin mielelläni kenen tahansa joksun kanssa.
 

Yhteistyössä