Haaveena nuori nainen? Miehet haluavat aina nuoren naisen. Vai haluavatko? IL selvitti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltalehti on päättänyt toistaa klikkiotsikkoaihetta eri muodoissa pitkin kesää? kyllähän @-roosaruusa- on siinä mielessä oikeassa, että mainostulojen takia näitä juttuja tehdään.

Tässä minun keskustelutäkyni - hänen näköisensä saa kyllä seuraa, vaikka onkin reilusti yli kolmekymppinen....
Ooooohhh 😍😍
Ihan kuin Annieta katselisi takaapäin, samanlainen vartalo ja upeat säihkysääret. Ja pitkä musta tukka 😍
 
Ettei nyt vain hoitelisi itseään sun tapissa.
Hoitelee ja hyvin hoiteleekin suuresti ihailemaansa super-tappiani (kehuu sen kokoa ja kovuutta) 🥰

En katsos edusta keskivertoista tämänikäistä Suomi-miestä koska minulla on sporttinen vartalo, ei möhömahaa, kaikki tukka tallella, eikä minun tarvitse syödä mitään lääkkeitä. Taitaa johtua näistä läntisistä isälinjan viikinkigeeneistä I(1)-M253 😊

Mutta älä sinä(kään) pidätä hengitystäsi sillä kohtapuolin lähdetään Annien kanssa ”maalikylille” asioimaan…

Hymyillään jos tavataan 🙂
 
En ymmärrä naisia, jotka tällaisesta pahastuu. Muutama vuosi sitten ihailtiin puumanaisia, jotka iskivät nuoria miehiä.

Kaksinaismoralismi kukkii.
 
vierailija
Hoitelee ja hyvin hoiteleekin suuresti ihailemaansa super-tappiani (kehuu sen kokoa ja kovuutta) 🥰

En katsos edusta keskivertoista tämänikäistä Suomi-miestä koska minulla on sporttinen vartalo, ei möhömahaa, kaikki tukka tallella, eikä minun tarvitse syödä mitään lääkkeitä. Taitaa johtua näistä läntisistä isälinjan viikinkigeeneistä I(1)-M253 😊
Jännä miten hän ensin rakastui sinun vastakohtaasi ja tuli Suomeen. Oletkin kertonut, että olet vasta kolmas mies jonka kanssa Annie on ollut, joten hänellä ei ole verrokkina kuin pieni omanmaankansalainen ja alkoholisti, sairas vanhus
 
vierailija
Jännä miten hän ensin rakastui sinun vastakohtaasi ja tuli Suomeen. Oletkin kertonut, että olet vasta kolmas mies jonka kanssa Annie on ollut, joten hänellä ei ole verrokkina kuin pieni omanmaankansalainen ja alkoholisti, sairas vanhus
Kiitti my friend, kiva kerrankin saada viesti ilmeisestikin rekkautumattomalta naiselta, joka ei ole negatiivinen 🤗👍

Sinullahan on hyvä muisti, hienoa. Annie oli tosiaan pettynyt paikalliseensa, ja halusi netin treffipalstalta löytää länsimaisen miehen. No kyllähän tuo ”Untamo” osoitti jo silloin huonot tapansa alkoholin lipittämisen ja ketjupolttamisen suhteen, mutta muuten oli ihan asiallinen mies. Ja varakas, sehän ei haittaa ketään naista 😉

Olin tänään tosiaan kuskaamassa Annieta asioille pk-seudulle ostoksille, pääpointtina oli thaikkukauppojen ruokaostokset. Meillä olikin tänään Annien keksimä kuukausittainen ”deitti”, pukeudutaan vähän arkista paremmin ja silloin minä tarjoan lounaan. Olipa herkullista härkää Isossa Ompussa😋 Näkiköhän kukaan palstalainen meitä siellä? 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä